XXL Nutrition

na 6 jaar trainen

• Topic Starter Topic Starter
Goede fysiek, wat zijn je krachtstats?

vandaag net 8*100 kg gebenched (wel in smith, en zit overigens in een lichte cut fase)

squat en deadlift heb ik nooit gedaan.
ben nog maar een goede 2 maand bezig met benen ook wat aantepakken, om er niet bij te lopen als een kip in de zomer.

mijn doel is niet echt om nog veel massa aantezetten.
als ik op een procentje of 8-9 kan komen in de zomer met hetzelfde gewicht als nu( rond de 93-94) ben ik meer dan tevreden.

Laatst bewerkt:
vandaag net 8*100 kg gebenched (wel in smith, en zit overigens in een lichte cut fase)

squat en deadlift heb ik nooit gedaan.
ben nog maar een goede 2 maand bezig met benen ook wat aantepakken, om er niet bij te lopen als een kip in de zomer.

mijn doel is niet echt om nog veel massa aantezetten.
als ik op een procentje of 8-9 kan komen in de zomer met hetzelfde gewicht als nu( rond de 93-94) ben ik meer dan tevreden.

Wel jammer van de ontbrekende krachtstats...

Desondanks zeker een mooie prestatie. Voor 6 jaar zat er waarschijnlijk wel meer in, maar vooraleer ik mij daar over uitspreek kan ik ook maar beter die hoeveelheid VVM bereiken:o.

Goeie ronde schouders ook, al van in het begin zo te zien.

Damn , nog nooit gedeadlift of gesquat? Legs zullen toch niet dat zijn... Had ook meer van je bench verwacht.

mooi resultaat!

Basis was al beetje beachboy :D netjes zo

Damn , nog nooit gedeadlift of gesquat? Legs zullen toch niet dat zijn... Had ook meer van je bench verwacht.

Nee, maar ben wel van plan om dit jaar ook nog te beginnen met te squaten, deadlift ben ik niet van plan om te doen. Heb altijd wel vrij goede kuiten gehad in de tijd dat ik basket speelde waren ze zelf vrij groot.

Nee, maar ben wel van plan om dit jaar ook nog te beginnen met te squaten, deadlift ben ik niet van plan om te doen. Heb altijd wel vrij goede kuiten gehad in de tijd dat ik basket speelde waren ze zelf vrij groot.

Kuiten doen er ook niet echt toe he :P , quads moet je kweken. Maar 93kg vooral UB is wel nice. Zou nu eerst proberen je legs goed bij te trekken, kan je ook een kg op 4 nog pakken waarschijnlijk. Ben ook niet voor ''monsterlegs'' maar ze zijn toch best wat in verhouding met een beetje definitie :).

Je kan wss nog veel gainen met gewoon squat en deadlift toe te voegen.

Kuiten doen er ook niet echt toe he :P , quads moet je kweken. Maar 93kg vooral UB is wel nice. Zou nu eerst proberen je legs goed bij te trekken, kan je ook een kg op 4 nog pakken waarschijnlijk. Ben ook niet voor ''monsterlegs'' maar ze zijn toch best wat in verhouding met een beetje definitie :).

Je kan wss nog veel gainen met gewoon squat en deadlift toe te voegen.

nee, kuiten is idd maar klein deel van de benen, maar meestal wel een probleemspiergroep voor veel. Quads en hams gaat aan gewerkt worden. nu nog een weekje of 3-4 lichtjes onder onderhoud eten en 4-5 keer per week na de training een 20-25 min cardio.

Nice man, wat is je cutdoel ongeveer?

Nice man, wat is je cutdoel ongeveer?

binnen een maandje op ongeveer een 10 procent te staan staan dus proberen komende maand nog 1-2 procent aftekrijgen, dan heb ik wat overschot om te bulken en moet ik niet met gedachte zitten dat ik voor de zomer ineens te hard moet gaan cutten.:D

binnen een maandje op ongeveer een 10 procent te staan staan dus proberen komende maand nog 1-2 procent aftekrijgen, dan heb ik wat overschot om te bulken en moet ik niet met gedachte zitten dat ik voor de zomer ineens te hard moet gaan cutten.:D

Haha, maat van bij mij in de klas doet precies hetzelfde :). Maar die werkt naar een wedstrijd toe in december volgend jaar.

Ga wss ook zoiets doen, beetje droger worden in de winter, tijdens de examens etc :).

Haha, maat van bij mij in de klas doet precies hetzelfde :). Maar die werkt naar een wedstrijd toe in december volgend jaar.

Ga wss ook zoiets doen, beetje droger worden in de winter, tijdens de examens etc :).

idd heb ook examens volgende week nu blok. Ik merk dat je tijdens het studeren redelijk veel verbruikt en doordat men kamer frisjes is zal men verbruik nog wel wat extra verhogen:D

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

merci! heb van nature uit altijd wel wat schouders gehad maar voor de rest toch maar een ecto hoor:)

Zeker een goed bovenlichaam maar niks speciaals na 6 jaar trainen. 6*100 Had na 6 jaar ook wel 6*120 kunnen zijn bijvoorbeeld.

ECTO is niet dat je dun bent dat is je lichaamstype en als ik jou na 3 maanden zie t.o.v. je foto "niet getraind' ben je volgens mij geen ecto maar maakt verder niet uit. Veel succes met benen trainingen....(Lees ik eroverheen of waarom nooit gedaan in die 6 jaar ?)

Laatst bewerkt:
Zeker een goed bovenlichaam maar niks speciaals na 6 jaar trainen. 6*100 Had na 6 jaar ook wel 6*120 kunnen zijn bijvoorbeeld.

ECTO is niet dat je dun bent dat is je lichaamstype en als ik jou na 3 maanden zie t.o.v. je foto "niet getraind' ben je volgens mij geen ecto maar maakt verder niet uit. Veel succes met benen trainingen....(Lees ik eroverheen of waarom nooit gedaan in die 6 jaar ?)

gespierde benen zijn niet echt handig voor kleding dat is de enige reden. Maar ik heb nu wel besloten om deze toch ook wel op een deftig niveau te gaan brengen:cool:

Ik ben ook altijd iemand geweest die de uitvoering van oef belangrijker vind dan gewicht. ik ga deze maand niet te veel forseren aangezien ik in een cut fase zit en minder kh tot mij neem. maar ik ben er bijna zeker van dat als ik mij een maand of 3 hier op toeleg dat 6*120 mogelijk is ( zit op 8*100 nu)

Waarom wil je geen deadlift doen? Het is 1 van mijn favoriete oefeningen :)
Goede basis, maar voor 6 jaar denk ik dat het beter had kunnen zijn, waarmee ik niet wil zeggen dat dit slecht is he.

Btw, vanaf je benen begint te trainen met zware squats en je ziet de resultaten, dan ga je die benen blijven willen trainen :D Een tip: bij squats nooit boven de 8 reps gaan. Grote mensen hun benen groeien beter door zware squats.

jonaswo: Je bent echt geen echte ecto hoor. Als jij op je 16e als zo'n fysiek had zonder ook maar ooit een krachtsport of andere sport waar je spiermassa bij kweekt ben je echt geen ecto. En na 3 maanden trainen zie je dat ook wel duidelijk.
Prima fysiek. Denk dat je streefdoel prima is. Gewoon wat droger, wel benen erbij pakken.
Post anders ook eens wat pics van je rug.

mwah, voor 6 jaar is dit niet héél goed, desalniettemin heb je op dit moment voor velen een streeffysiek, wat iemand al zei; 5 kg vvm erbij en 2-3% lager en het is perfect imo (no homo) (srs)
Ga fietsen ofzo voor 6 jaar is dit zeker wel goed. JE zit een jaartje op fitness dank denk je dat je van alles weet ofniet?

jonaswo: Je bent echt geen echte ecto hoor. Als jij op je 16e als zo'n fysiek had zonder ook maar ooit een krachtsport of andere sport waar je spiermassa bij kweekt ben je echt geen ecto. En na 3 maanden trainen zie je dat ook wel duidelijk.
Prima fysiek. Denk dat je streefdoel prima is. Gewoon wat droger, wel benen erbij pakken.
Post anders ook eens wat pics van je rug.

zal een foto posten van men rug in het weekend;)

goed fysiek wat mij betreft

knap werk!

Ziet er goed uit, in die 6 jaar iets degelijks opgebouwd. Buik mag wel wat minder zoals gezegd, maar ach...

Terug
Naar boven