XXL Nutrition

na 6 jaar trainen

Je durft wel zeg. Ik wil jou echt heel graag over 6jaar zien, mafkees dat je bent. De meeste kuren hier al als ze op een gewicht van 70kg zitten nog bereiken ze zo'n fysiek niet.

Ben echt benieuwd naar wat alle ecto snotneuzen bereiken na 6jaar. (Bijna) Iedereen gaint de 1e paar jaar heel goed, maar vervolgens stagneert die groei gewoon. Dan is het de kunst om jezelf constant zien te prikkelen en nog harder je best doen. Tegelijkertijd jezelf zien te motiveren ondanks de langzame groei.

don't feed the troll...

Goed om te zien dat er nog steeds mensen zijn die de discipline hebben om jaar in jaar uit te trainen zonder meteen een spuit in de reet te stoppen.

don't loose that!

• Topic Starter Topic Starter
update pics in beginpost

Bruut,

En dus helemaal naturel ?

Goed man. Tof dat je al behoorlijk wat jaar fitness/bb als lifestyle hebt aangenomen (tenminste, daar ga ik maar even van uit gezien het resultaat :P). Topfysiek.

Dank u voor de comments! Ben natural en ga dit hoogst wss ook zo houden.
Zit momenteel in een periode dat ik niet goed weet hoe het verder moet op het vlak van trainen. Ben nog student en heb gekozen dit jaar geen vakantiewerk te doen, studeer namelijk af in september (normaal gezien toch). Heb nog een masterproef gedeeltelijk te maken en te verdedigen en een paar herexamens. Aangezien ik nu veel tijd heb om te trainen, eten en te slapen, ben ik opzoek naar een realistisch doel. Echt groter worden hoeft niet meer voor mij, maar zou wel graag is echt shredded willen te komen staan dus onder 7 a 8 (echte) procenten. Zou dit haalbaar zijn binnen een week of 6 a 8 (rekening houdend met laatste pics van beginpost)? Aan discipline heb ik geen gebrek maar er moet wel een doel zijn en dat is er dus nu nog niet concreet.

dank bij voorbaat brahs

op welk vp zit je momenteel?

Sick fysiek op de laatste foto's, zeker een streef!

Alleen die schoenen..:rolleyes:

Sick fysiek op de laatste foto's, zeker een streef!

Alleen die schoenen..:rolleyes:

Merci, ja was marrakech 50 graden in de zon dan wil je niet op je blote voeten gaan:D

Heb btw toch besloten om te bulken, en niet verder te cutten...
Binnen enkele weekjes opdate pics.

Mirin aangehecht borsten. Bij mij lopen ze uit een.

Sick nice. Wel vreemd hoe je begin lijkt alsof je sick genen hebt, maar dat je geen meso resultaten bereikt.

Hoe zijn je gains gekomen over de jaren? Meesta massa in 1e/2e jaar en daarna was het grammen werk? Of gewoon straight up kilo's per jaar?

Zeer net fysiek !

Sick nice. Wel vreemd hoe je begin lijkt alsof je sick genen hebt, maar dat je geen meso resultaten bereikt.

Hoe zijn je gains gekomen over de jaren? Meesta massa in 1e/2e jaar en daarna was het grammen werk? Of gewoon straight up kilo's per jaar?

Meeste massa in eerste 2 jaar uiteraard,

Laatst bewerkt:
Heb nu toch (uiteindelijk weer) voor een (diepe)cut gekozen. clean bulk begin ik in oktober dan mee.
sups die ik ga gebruiken:
whey en mic cas
xtend en muscle protect
pre workout: hard, wtf, no shotgun, mesomorp + agmatine
caffeine tabs en de veel besproken dexaprine.

Ik ga een vorm van carb cycling doen
Enkel wat carbs((uit rijst en havermout)) in ochtend en vlak voor en na training op trainingsdagen.
Om de 4 a 5 dagen dan een high carb day.
Cals gaan flink omlaag naar 1800-2000. Op de high carb day breng ik ze dan naar +-2500 beetje zien hoe het loopt.
Sta momenteel op 93-94 kg ochtend gewicht.

ziet er netjes uit.nu.werken.aan de.beentjes

nice fysiek

Terug
Naar boven