AndroidHealthClinic

na 6 jaar trainen

Pff, echt voorbeeld! Doe zo voort, hoop ooit zoals jou te worden..
Lekker veel massa en droog.

• Topic Starter Topic Starter
Van squats en deadlifts krijg je abs ;)

Toffe UB man. Ben even lang en 95kg droog is toch wel mijn lange termijn doel. Als ik dan besef dat die kilo's bij jou voornamelijk op je UB zitten en mijn LB sterker is zal ik toch wel op 100+ moeten mikken voor vergelijkbare buffness :laugh:

Hoe ist met je chickenlegs inmiddels?

legs word aan gewerkt maar ze zwaar aanpakken op weinig carbs is niet simpel:p

Heel mooie progressie man! ;)

dank jullie mede bb'ers doet deugd om te horen...
in de cut is frustrerend is de eerste keer dat ik echt cut zou op een 7 procent willen komen ik sta nu rond de 10. is wel frustrerend hoewel ik niet het gevoel heb dat ik massa heb ingeleverd, voel je je toch platter als anders... om de hoeveel dagen zou ik een hogere carb dag inlassen? en hoeveel gram dan?

Ziet er helemaal top uit man!!

Wel jammer dat je je benen niet toont btw ;)

netjes zeg! keep up the good work! :)

Netjes kerel! Blijf zo doorgaan!
Snap niet wat sommige altijd zitten te zeiken! De meeste die hier negatieve commentaar posten die zien er dan zelf toch uit als TOP wedtstrijd atleten!?

Ik train zelf jaar of 7 en weet hoeveel tijd hierin kruipt!
Je had wel goeie basis! mijn start was 18jaar 1m75 en 55kg :D

Trouwens heb zelfde probleem als u.. Alles mooi droog maar buik kan net iets droger :)
Nobody is perfect é :D

Streef fysiek! Je hebt een goede rug en dat zonder DL... hoe ziet een gemiddelde rug training er voor jou uit?

Hoe is het met de beentjes? Met alleen maar UB trainen is de weg naar zo'n fysiek iets makkelijker natuurlijk.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: RvR
"Laatst aangepast door RvR : Gisteren om 21:41 Reden: was de irritante knipoog vergeten"

hehe

ben benieuwd naar jouw benen op 70 kilo bij een hoog vetpercentage. ;)

Heb je eerst gecomplimenteerd, en ik vraag gewoon naar je benen, moet je niet zo beginnen doen.

edit: zie dat je niet de TS bent, dus mss eerst alle comments lezen ;)

Laatst bewerkt:
dank jullie mede bb'ers doet deugd om te horen...
in de cut is frustrerend is de eerste keer dat ik echt cut zou op een 7 procent willen komen ik sta nu rond de 10. is wel frustrerend hoewel ik niet het gevoel heb dat ik massa heb ingeleverd, voel je je toch platter als anders... om de hoeveel dagen zou ik een hogere carb dag inlassen? en hoeveel gram dan?

Hangt er een beetje vanaf hoe laag je gaat op de andere dagen. Als je carbcycled (no-carb medium-carb en high-carb) zou ik t na je no-carb doen of gewoon wanneer je trainingen er onder beginnen te lijden. Wat je ook vaak hoort is dat mensen dan een high-carb dag nemen op de dag dat ze achterliggende spiergroepen trainen, in jou geval dus benen. High-carb is bij mij minstens evenveel gram carbs als eiwitten die dan, vaak nog wat meer zelfs.

Redelijke vooruitgang vind ik. Vooruitgang gaat ook bij iedereen anders he, de een komt sneller bij dan de ander, genen enzv.

Heb je eerst gecomplimenteerd, en ik vraag gewoon naar je benen, moet je niet zo beginnen doen.

edit: zie dat je niet de TS bent, dus mss eerst alle comments lezen ;)

De enige reden dat mensen 'nieuwsigerig' zijn naar benen, is omdat de rest er zodanig goed uitziet, dat ze hopen dat ze op de benen kunnen haten.

Dat is althans wat ik geleerd heb in de 6 jaar dat ik op dit forum zit ;)

Die knipoog achter elke post van jou suggereert ook één en ander.

Het is duidelijk dat jij goede aanleg hebt om een flinke troll te worden op dit forum. Jammer genoeg hebben we er daar al meer dan genoeg van :(

De enige reden dat mensen 'nieuwsigerig' zijn naar benen, is omdat de rest er zodanig goed uitziet, dat ze hopen dat ze op de benen kunnen haten.

Dat is althans wat ik geleerd heb in de 6 jaar dat ik op dit forum zit ;)

Die knipoog achter elke post van jou suggereert ook één en ander.

Het is duidelijk dat jij goede aanleg hebt om een flinke troll te worden op dit forum. Jammer genoeg hebben we er daar al meer dan genoeg van :(

Nee, ik zou echt zijn benen willen zien omdat de rest idd goed is.
Haten op iemand doe ik niet, zeker niet als de personen echt moeite hebben gedaan voor wat ze bereikt hebben, zoals de TS.
Ik heb dus alleen respect voor mensen die iets behalen, ook al zijn de benen mss iets minder goed, dat verandert niets aan het feit wat hij al bereikt heeft.

Terug
Naar boven