Levii
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van squats en deadlifts krijg je abs
Toffe UB man. Ben even lang en 95kg droog is toch wel mijn lange termijn doel. Als ik dan besef dat die kilo's bij jou voornamelijk op je UB zitten en mijn LB sterker is zal ik toch wel op 100+ moeten mikken voor vergelijkbare buffness
Hoe ist met je chickenlegs inmiddels?

ben benieuwd naar jouw benen op 70 kilo bij een hoog vetpercentage.![]()

ben benieuwd naar jouw benen op 70 kilo bij een hoog vetpercentage.![]()

dank jullie mede bb'ers doet deugd om te horen...
in de cut is frustrerend is de eerste keer dat ik echt cut zou op een 7 procent willen komen ik sta nu rond de 10. is wel frustrerend hoewel ik niet het gevoel heb dat ik massa heb ingeleverd, voel je je toch platter als anders... om de hoeveel dagen zou ik een hogere carb dag inlassen? en hoeveel gram dan?
Heb je eerst gecomplimenteerd, en ik vraag gewoon naar je benen, moet je niet zo beginnen doen.
edit: zie dat je niet de TS bent, dus mss eerst alle comments lezen![]()

De enige reden dat mensen 'nieuwsigerig' zijn naar benen, is omdat de rest er zodanig goed uitziet, dat ze hopen dat ze op de benen kunnen haten.
Dat is althans wat ik geleerd heb in de 6 jaar dat ik op dit forum zit
Die knipoog achter elke post van jou suggereert ook één en ander.
Het is duidelijk dat jij goede aanleg hebt om een flinke troll te worden op dit forum. Jammer genoeg hebben we er daar al meer dan genoeg van![]()