AndroidHealthClinic

na 6 jaar trainen

Genetics je had al een goede basis op je 16 man ;) gaat maar lekker verder

Voor 6 jaar getraind te hebben vind ik dit toch een mooi resultaat denkde dat je dit op natuurlijke wijze bereikt hebt ;-) Keep it up !

Prima fysiek

mooi fysiek

goede basis idd al op ze 16e maar desalniettemin mooi fysiek :)

Mooi fysiek!!

Echt m'n streeffysiek.

****ing gruwelijke Progressie ouwe!! Netjes Netjes!!

mooie fysiek maar voor 6 jaar trainen verwachte ik wat bruuts (no offence, goed fysiek)

mooie fysiek maar voor 6 jaar trainen verwachte ik wat bruuts (no offence, goed fysiek)

Wat een onzin. 90% op DBB heeft genetisch de potentie niet om dit binnen 6 jaar natural te halen. Daarnaast komt 90% van DBB nooit tot een fysiek als dit al trek je er 10 jaar voor uit. Hetzij door een lager natuurlijk limiet, hetzij door gebrek aan discipline...

TS: Hoe gaat het met het squatten en deadliften? In de foto's zie je duidelijk dat er massa in de onderrug mist.

Streef fysiek!

Echt top gedaan man, heel knap! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Binnen een week of 2-3 volgen er update pics.
Heb besloten met het nieuwe jaar om er 100 procent voor te gaan zowel betreffende voeding, training als cardio! Deze zomer wil en ZAL ik echt wat in mijn ogen het ideaal fysiek is bereiken.
Laatste foto's van mei zijn hoe ik er nu ongeveer bijsta buiten buik is nu wel wat beter stats zijn ook dezelfde.

Aan alle leden veel succes met hun doelen voor 2012 en een blessurevrij jaar toegewenst!

hetzelfde kerel en succes !!! ;)

Succes baas, ben benieuwd!

succes jongen, ben ook zeer benieuwd

kan beter na zon lange tijd trainen maar je komt er wel

kan beter na zon lange tijd trainen maar je komt er wel

Je durft wel zeg. Ik wil jou echt heel graag over 6jaar zien, mafkees dat je bent. De meeste kuren hier al als ze op een gewicht van 70kg zitten nog bereiken ze zo'n fysiek niet.

Ben echt benieuwd naar wat alle ecto snotneuzen bereiken na 6jaar. (Bijna) Iedereen gaint de 1e paar jaar heel goed, maar vervolgens stagneert die groei gewoon. Dan is het de kunst om jezelf constant zien te prikkelen en nog harder je best doen. Tegelijkertijd jezelf zien te motiveren ondanks de langzame groei.

@TS bruut fysiek en ga vooral zo door.

Terug
Naar boven