MuscleMeat

na 6 weken primo+trenbolone

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
Momenteel zit ik in een deca 200mg+winstrol depot 150mg kuur.(per week).De derde week is al ingegaan en ben 8kg aangekomen.Nu overweeg ik vanaf week 6 over te stappen op primobolan en trenbolone acetaat voor nog 6 weken,om nog meer defenitie en hardheid te krijgen.Dus eerste 6 weken concentreer ik me op meer massa en kracht en de laatste 6weken op meer defenitie en hardheid.Is dat een goede aanpak?Zijn de middelen die ik ga gebruiken goed voor mn doel?Aan welke doseringen moet ik denken bij primo en tren?Is het ook goed om mn calorie inname te verlagen laatste 6 weken,of is dat niet nodig?

primo na deca in zelfde kuur zal weinig effect hebben. Trenbolone is kracht maker en winstrol zorgt voor hardheid dus ik zou die winstrol laatste 6 weken doen en die trenbolone misschien eerste 4 weken maar trenbolone ken ik niet veel vanaf.

• Topic Starter Topic Starter
Dus geen primo,dan ga door met winstrol en trenbolone.maar ik gebruik nu deca en winstrol,en ik weet dat het niet verstandig is om langer dan 6 weken met winstrol door te gaan.Primo schijnt een mildere middel te zijn da winstrol,of niet?

hardbody zei:
Dus geen primo,dan ga door met winstrol en trenbolone.maar ik gebruik nu deca en winstrol,en ik weet dat het niet verstandig is om langer dan 6 weken met winstrol door te gaan.Primo schijnt een mildere middel te zijn da winstrol,of niet?
Bro geef eens wat meer info,

is dit je eerste kuur?
wat zijn je stat's?

vergis je niet in tren dat is eenheel zwaar middel en ik denk dat je beter je deca kan verhogen naar 400 en de tren laten staan want wat moet je dan wel niet gaan gebruiken in een volgende kuur?

idd die trenbolone is goed voor 4de kuur ofzo ge had beter deca 10 weken en laatste 4 weken winstrol gebruikt.
laat die primo en trenbolone nu weg en vraag in het vervolg eerst uitleg en dan pas beginnen. test met deca zou mooie eerste kuur geweest zijn

bocca zei:
idd die trenbolone is goed voor 4de kuur ofzo ge had beter deca 10 weken en laatste 4 weken winstrol gebruikt.
laat die primo en trenbolone nu weg en vraag in het vervolg eerst uitleg en dan pas beginnen. test met deca zou mooie eerste kuur geweest zijn

idd...ik ben ook van plan in mn volgende kuur de laatste 4 wkn winstrol te nemen.

Mijn status;180cm,92kg,%7bf en ik heb al 3 keer gekuurd,mn laatste kuur was echter 1,5 jr geleden.

hardbody zei:
Mijn status;180cm,92kg,%7bf en ik heb al 3 keer gekuurd,mn laatste kuur was echter 1,5 jr geleden.
De deca begint pas naar zo'n 4 weken goed te werken en wil jij hem er al uit gooien.
Vind je dat niet een beetje zonde..
Deca moet je minimaal 8 weken nemen het lieft nog langer.
Je zou wel de laatste weken testo propioinaat er bij kunnen nemen.
Bevordert ook de werking van de deca en houd geen vocht vast.

Groetjes Adrbeest

4ekuur, en dan 'maar' 200mg deco en 150mg win dep en dan na 3wkn al 8kg aangekomen, dat doe je goed!? (en nog eens 7%)

Ik reageer heel goed op steroiden,hogere doseringen heb ik niet nodig,misschien bij de volgende kuur.

Terug
Naar boven