MuscleMeat

Na 9 maanden

G3rt

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
trying my best ;)

Ben al sinds men 17de bezig met fitness en altijd rustig aan gedaan en ik moest van ver komen qua gewicht. jaar geleden ben ik echt intensief bezig geweest met afvallen en meer spierbouw. Het is nog altijd een strijdt tegen al het lekkers omdat ik rap bijkom. ik ben nu bezig met niet zoveel in koolhydraten te eten maar meer in eiwitten. De vraag is gewoon van als ik veel eiwitten ga eten zou ik dan zoveel massa bijkomen dat ik eerder dikker ga worden en men spiermassa minder ga zien zoals de blokvorming en de aders op je armen zoals je ziet als je wat droger staat? Ik was van plan dit te gaan eten
6.30: 2 beschuiten met kaas en een eiwitte shake
9.30: tonijn met wat olijfolie erop en wat groentjes en cashewnoten
12.00: 3 boterhammen met kipfilet (beleg) en dan een shake
14.30: tonijn met olijfolie en groentjes (ik neem een groot blik tonijn en split dit op in 2 keren zodat ik er om 10 en dan nu van heb)
17.30: 2 aardappelen met een stuk vlees en groenten
20.00: eiwitteshake en iets later wat natuurlijke yoghurt

wat gaat het resultaat zijn als ik dit nu zou toepassen. Ga ik droog blijven en groeien in spieren of eerder groeien in spieren maar ook vetter worden aangezien ik nu minder eet als het schema hierboven. misschien wel wat meer in koolhydraten

546509_4177014058916_1045858567_n.jpg

vergelijking van mezelf.jpg

Laatst bewerkt:
Best netjes, je bf is wel zeker geen 14%. Ik gok dat ik nu ongeveer op hetzelfde bf% zit aan je buik te zien, procentje of 11, om dat laatste kwijt te geraken moet je echt onder de 10% gaan. (nergens voor nodig trouwens)

Ziet er goed uit dus, hoe zit het met de legs?

:roflol:

waarom zeg je gelijk dat je geen kuur hebt gedaan?

Best netjes, je bf is wel zeker geen 14%. Ik gok dat ik nu ongeveer op hetzelfde bf% zit aan je buik te zien, procentje of 11, om dat laatste kwijt te geraken moet je echt onder de 10% gaan. (nergens voor nodig trouwens)

Ziet er goed uit dus, hoe zit het met de legs?

before pics? skeptical hippo.jpg, 2 shakies per dag maar?

• Topic Starter Topic Starter
benen train ik 1x in de week maar ben ik nog niet tevreden over. ik zeg het al direct omdat ik op andere foto's vaak zie dat mensen dit vragen dus daarom zeg ik het om deze vragen te vermijden.

benen train ik 1x in de week maar ben ik nog niet tevreden over. ik zeg het al direct omdat ik op andere foto's vaak zie dat mensen dit vragen dus daarom zeg ik het om deze vragen te vermijden.

elk topic word verdoet door zulke reacties idd.

ot: je bent droger als 14%.. ik denk 11

ziet er goed uit

ja en nog nooit van ff stoppen en terug opnieuw beginnen gehoord? en gij kijkt naar wnr ik lid ben geworden van een site ... goed zo jonge

Ik ben 18 jaar, 179 cm, 84 kg en laatste keer toen ik liet meten was 16-17 % vet
ik train 5 keer in de week kt en elke dag 30 min cardio (lopen of fietsen) na de kt
maandag: borst en triceps
dinsdag: rug en biceps
woensdag: alleen cardio
donderdag: schouder en benen
vrijdag: borst en triceps
zaterdag: rug en biceps
zondag: alleen cardio
men doel is voor de zomer gwn droger te worden en minder vet rond spieren te hebben. ik train al 7 maanden en ik ben in biceps en borst en rug al aardig vooruit gegaan maar buik is nog altijd niks :s daarom dit schema het zal op niet veel trekken maar daarom heb ik jullie hulp nodig, het is voor tege de zomer een plattere buik te krijge en daarvoor niet overdreven veel te eten want ik ga nog naar school en dat gaat moeilijk.

Aldus G3rt in 2010, Ik ben 18 jaar, 179 cm, 84 kg en laatste keer toen ik liet meten was 16-17 % vet, m.a.w. je bent alleen in BF gedaald, wees gewoon eerlijk.

OT Goed fysiek.

nja ik heb vroeger nog al is getraind maar ik was gewoon een tijd gestopt en ik bekeek het op de periode dat ik nu begonnen was en op mijn fitness kaart staan 9 maanden dus daarom zei ik 9 maanden... maarja bekijk het hoe ge wilt eh :p

Ziet er goed uit, blijven gaan! :)

nja ik heb vroeger nog al is getraind maar ik was gewoon een tijd gestopt en ik bekeek het op de periode dat ik nu begonnen was en op mijn fitness kaart staan 9 maanden dus daarom zei ik 9 maanden... maarja bekijk het hoe ge wilt eh :p

spiergeheugen sup... ik heb ook is een 2 year break gehad en daarna op 3 maanden 14kg bijgekomen, ik heb toen ook niet zitten vertellen dat ik 3 maanden trainde hé :) het is dus uiteraard relevant hoe lang je hiervoor had getraind ;)

ik heb geen recente foto omdat pc stuk is gegaan. maar hier is een foto na 9 maanden trainen. voeding is niet echt perfect maar ik zorg dat ik toch 2 shakes per dag neem en goed op men eten let qua vetten en koolhydrate. nooit een pil genomen of kuur gedaan in men leven.
ik probeer zo te blijven maar iets droger in men buik maar dit is moeilijk om kwijt te geraken :o
Dit is toch wel duidelijk?
BB forum dus show dem wheels

Dat gezeik altijd over die kuur.. De jongeman heeft een degelijk fysiek (no homo), maar als je hier al voor moet kuren..

Tuurlijk, kennis van me heeft vroeger op wedstrijden meegedraaid (trainde toen ongeveer 15jaar) daarna 2jaar gestopt en nu trained ie weer 6maanden (is in die 6 maanden ENORM veel terug bijgekomen in spiermassa) moet hij dan ook ff zeggen dat hij nog maar 6maanden trained? :p

krachtstats?

9 maanden trainen :orly:

Wees nou is eerlijk man :roflol: iedereen kan zien dat je langer dan 9 maanden traint.

Terug
Naar boven