Raistlin
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Lees hier "Shoulder Saver #3: Learn to Bench Press Correctly." maar eens, dat kan je al een stuk helpen.
Testosterone Nation - Shoulder Savers: Part I
Het idee van die 90 graden is allemaal heel leuk maar misschien toch wat overtrokken. Zelf vind ik het redelijk simpel : als je de ROM aankan zonder bar zit je goed. En dat doe je door aan je techniek te werken, zoals hierboven beschreven.
Testosterone Nation - Shoulder Savers: Part I
Het idee van die 90 graden is allemaal heel leuk maar misschien toch wat overtrokken. Zelf vind ik het redelijk simpel : als je de ROM aankan zonder bar zit je goed. En dat doe je door aan je techniek te werken, zoals hierboven beschreven.

dat werkt echt goed. ik doe nu eerst rennen 5 min. en daarna 5 min. crosstrainer en dan gelijk rustig bankdrukken tot die bepaalde punt en het gaat wel steeds beter.

verkorte pectoralis is idd vaak de oorzaak voor (voorkant) schouder blessures. toen ik die heftig ging rekken door die bezemsteelrek, ben ik een stuk mobieler geworden in mn schouder en is de blessures zo goed als over gegaan. nu nog de nek en de elleboog