Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mast is poor man primo
---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 17:48 ----------
Jay, deca en mast eruit.
Tren erin.
Werkt dat ook al op zo'n dosering in vergelijking met die dikke lading test? Just curious, kan voor mij ook wel een idee zijn straks.

Zoiets lijkt me het slimst! Bijvoorbeeld 100kcal per dag erbijJe huidige roids zijn dan ook niet meteen uit je lichaam, die weken kun je mss gebruiken om naar onderhoud toe te gaan eten, rustig kcals opbouwen? Heb nog nooit echt gecut maar is het niet zo dat als je van de ene op de andere week je kcals met bijv. 1500 per dag uppt je ook meer kans hebt op vetgains?
Mensen geven advies terwijl ze zelf nog niet eens hebben gecut hebben, hoe kun je zoiets serieus nemen maar goed...
Mijn mening: direct bulken na je cut. Het ''rebound'' effect is maar van korte duur, je lichaam is net een spons op dat moment en zuigt alles op. Als je dan gaat bridgen met die mini dosissen haal je daar echt niet t maximale uit. Ja wow je huidige gear van je cut zit nog in je lichaam, who cares? Komen ook meteen andere nmiddelen bij die direct werken.
Mensen geven advies terwijl ze zelf nog niet eens hebben gecut hebben, hoe kun je zoiets serieus nemen maar goed...
Mijn mening: direct bulken na je cut. Het ''rebound'' effect is maar van korte duur, je lichaam is net een spons op dat moment en zuigt alles op. Als je dan gaat bridgen met die mini dosissen haal je daar echt niet t maximale uit. Ja wow je huidige gear van je cut zit nog in je lichaam, who cares? Komen ook meteen andere nmiddelen bij die direct werken.