XXL Nutrition

Na cut gelijk rebound bulk of eerst bridge? Middelen wisselen?

Peiling Peiling Na cut gelijk rebound bulk of eerst bridge? Middelen wisselen?

• Na de cut direct bulken met dezelfde middelen

Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, namelijk....

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    18
Waarom de mast? Tegen 't vocht of iets dergelijks?

Mast is poor man primo:p

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 17:48 ----------

Jay, deca en mast eruit.
Tren erin.

• Topic Starter Topic Starter
Werkt dat ook al op zo'n dosering in vergelijking met die dikke lading test? Just curious, kan voor mij ook wel een idee zijn straks.

Werkt dat ook al op zo'n dosering in vergelijking met die dikke lading test? Just curious, kan voor mij ook wel een idee zijn straks.

Qua massa zal het ongeveer hetzelfde zijn, maar als ik 700 test en 700 tren zou pakken zou ik wel minder vocht vasthouden en nog vet verliezen ook.
Maar ja ik vind het het niet waard om nog tren te nemen, want als de juiste situatie zich voor doet vermoord ik iemand nog.

Ga mee met MikieB,.. zou bridgen voor een paar weken, in de rebound periode helpt je Bridge gear ook al aardig!,... daar de max uithalen, daarna knallen!

10 iu hgh?
Hoe oud ben je eigenlijk?

Wedstrijdwereldje zijn ze ook niet vies van 16iu hoor ;)

Haha die 16 iu mag nog wel omhoog xxl;)

Je huidige roids zijn dan ook niet meteen uit je lichaam, die weken kun je mss gebruiken om naar onderhoud toe te gaan eten, rustig kcals opbouwen? Heb nog nooit echt gecut maar is het niet zo dat als je van de ene op de andere week je kcals met bijv. 1500 per dag uppt je ook meer kans hebt op vetgains?
Zoiets lijkt me het slimst! Bijvoorbeeld 100kcal per dag erbij

Mensen geven advies terwijl ze zelf nog niet eens hebben gecut hebben, hoe kun je zoiets serieus nemen maar goed...

Mijn mening: direct bulken na je cut. Het ''rebound'' effect is maar van korte duur, je lichaam is net een spons op dat moment en zuigt alles op. Als je dan gaat bridgen met die mini dosissen haal je daar echt niet t maximale uit. Ja wow je huidige gear van je cut zit nog in je lichaam, who cares? Komen ook meteen andere nmiddelen bij die direct werken.

Mensen geven advies terwijl ze zelf nog niet eens hebben gecut hebben, hoe kun je zoiets serieus nemen maar goed...

Mijn mening: direct bulken na je cut. Het ''rebound'' effect is maar van korte duur, je lichaam is net een spons op dat moment en zuigt alles op. Als je dan gaat bridgen met die mini dosissen haal je daar echt niet t maximale uit. Ja wow je huidige gear van je cut zit nog in je lichaam, who cares? Komen ook meteen andere nmiddelen bij die direct werken.

Dit denk ik dus ook ja.

Meermalen gecut, maar voor mij persoonlijk is juist dat spons effect en no-go om grof te gaan bulken. Echter zal dat bij mij wss komen doordat ik clean wil bulken. Een overkill aan kCal na de cut resulteerd in mega veel opslag (bij mij), en juist dat wil ik persoonlijk altijd voorkomen.

Plus voor mij werkte een bridge juist goed door dat spons effect,.. ik behaalde gains tijdens de bridge (opzich logisch uit een cut natuurlijk) met enkel een zeer lage dosis test. Om vervolgens nog meer gains te pakken door een filnke kuur er achteraan te gooien.

ieder moet natuurlijk doen waar ie zich goed bij voelt, maar voor mij voelt "lichte gains+flinke gains" beter als direct enkel de flinke gains.

Maar nogmaals,.. voor eenieder licht dat anders natuurlijk ;)

Je kan juist perfect clean bulken na je cut periode, het ligt puur aan jezelf hoe je aanpakt. Je geeft het echter zelf al aan waar het fout gaat bij jezelf: ''een overkill aan kcal na de cut resulteerd in mega veel opslag''. Je neemt dus teveel calorieen en misschien zelfs ook nog de verkeerde voeding.

Het ligt aan Testoflesje zelf hoe diep die gaat. Als hij niet diep gaat en ook niet depleted zal die niet eens zoveel vocht bijkomen, hij houd dan zelf nog genoeg vast.

Terug
Naar boven