AndroidHealthClinic

Na hehaaldelijk vragen van leden van dit form over msn hier mijn foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben trouwens het meest tevreden met mijn benen de rest is nog niet zo

en jij durft dit zomaar posten?

dit is echt schandalig.

ten eerste je weet niet hoe je in godsnaam zou moeten kuren, en dit is een lichaam waar mensen toch zijn twijfels heeft ivm naturel zijnde.

ten tweede kan het jou al niet zijn, als ik jouw trainingsgewichten hoor.

je bent een schande man.

maar weet je wat?

geef ons een tweede foto, MET gezicht en eventueel plaatje met jouw nickname, en dan geloven we je. maar anders mag je er naar fluiten dat mensen jou serieus gaan nemen.

Ik geloof er eerlijk gezegd ook niets van...

De foto ziet er beetje TE proffesioneel uit.

Leuke poging, maar als je dit wilt hardmaken zal je met meer moeten komen.

Ik ga jullie het 1 keer vertellen en ik wil daarna niet meer horen dat ik het niet ben want ik ben het.

deze foto is gemaakt bij ons op de gym, hij hangt nu in de gym met een tekst eronder die iets vertelt over de losse gewichten. Dus ik heb em niet zelf gemaakt en hij is met een doel gemaakt door de sportschoolmedewerkers. Hij heeft deze foto naar mij toegestuurd via de mail omdat ik erom vroeg zodat ik hem hier kon posten.

@Spike, voordat je begint te spammen wees dan zeker van je zaak

Originally posted by Bodyman
Ik ga jullie het 1 keer vertellen en ik wil daarna niet meer horen dat ik het niet ben want ik ben het.

deze foto is gemaakt bij ons op de gym, hij hangt nu in de gym met een tekst eronder die iets vertelt over de losse gewichten. Dus ik heb em niet zelf gemaakt en hij is met een doel gemaakt door de sportschoolmedewerkers. Hij heeft deze foto naar mij toegestuurd via de mail omdat ik erom vroeg zodat ik hem hier kon posten.

@Spike, voordat je begint te spammen wees dan zeker van je zaak

raar dat er een tekst onder zou moeten staan terwijl er op een pulley gewerkt wordt op die foto. fout nr 1

de url naar je foto is (op de filename na) IDENTIEK dezelfde als die naar de foto van Thomasbb. fout nr 2

man, jij bent het gewoon niet. maar zoals ik zei, geef die foto nog 's zonder alles te hebben weggedaan. misschien bestaat er een waterkansje dat we je zouden geloven. ik geloof trouwens niet dat er maar 1 foto is, zeker als het is gedaan voor in de gym of zo.

je bent een hopeloos geval Spike maar een goed rechercheur

wtf :booty:

wat een gezeik is dit ???

Laatst bewerkt:
je bent dus finaal door de mand gevalen jongen.. spijtig. maar je had slimmer moeten geweest zijn.

nou ja, als je url hetzelfde is als de url van thomasbb....

spijtig voor jou...

maar ik en thomasbb zijn niet een en dezelfde

je urls zijn dezelfde, zelfde manier ongeveer van de rest te maskeren (achtergrond weg, niemand doet dat, die 2 foto's wel, TOEVALLIG zeker), zelfs het lichaam lijkt verdacht veel op het andere. m.n. als je naar de borstspieren kijkt.

hah, man toch...

dus er zijn een paar mogelijkheden, jullie spelen onder een hoedje, of je hebt zijn foto misbruikt....

zoals ik al zei, bewijs mij het tegendeel, en we spreken er niet meer over.

Ik vind het echt een verotte zaak, dat mensen neppe foto's gaan posten.Daar heb je niks aan, je loopt de boel te flesshen.

Straks zijn er meer mensen die het gaan flikken.....

Originally posted by Spike
dus er zijn een paar mogelijkheden, jullie spelen onder een hoedje, of je hebt zijn foto misbruikt....

zoals ik al zei, bewijs mij het tegendeel, en we spreken er niet meer over.

we spelen niet onder een hoedje ik ken thomas(bb) alleen meer niet we zitten op 1 netwerk en in dezelfde sportschool en uiteraard buren:D

Originally posted by Bodyman

we spelen niet onder een hoedje ik ken thomas(bb) alleen meer niet we zitten op 1 netwerk en in dezelfde sportschool en uiteraard buren:D

Yah right, en ik ben Ronnie Coleman....................

geloof er de ballen niet van.. tis idd wel heel erg hetzelfde fysiek als thomasbb

Originally posted by -Ma3stro-
geloof er de ballen niet van.. tis idd wel heel erg hetzelfde fysiek als thomasbb

thomas is een stukje groter hoor een heel stukje hij is massief en groot en ik ben .....je kan zien dat ik train

Inderdaad, beetje triest dit, hier de feiten op een rijtje:

1. op de filenames na (moet ook) is de url precies hetzelfde zowel in de thread van bodyman als van thomasb. Namelijk: [Link niet meer beschikbaar]

2. Aan de url [Link niet meer beschikbaar] kan je zien dat thomasb en bodyman dezelfde website gebruiken om foto's via te uploaden, dit kan alleen als beide gebruikers hetzelfde webaccount gebruiken en dan zou het kunnen, maar hier hoor ik niks over dus voor mij is dit het bewijs.

3. waarom zou je een poster die bij je in de gym hangt die IEDEREEN kan zien zo bewerken? in de gym ziet toch ook iedereen die poster met jou erop hangen?

4. beide threads van bodyman en thomasb zijn vlak achter elkaar gemaakt.

5. beide foto's zijn op dezelfde manier gewijzigd.

conclusie: NEP.

Ik snap niet dat je nu al zoveel posts heb en je dan nog nepfoto's moet plaatsen...

pfff lijkt me idd sterk dat jij t bent bodyman.

triest triest triest... :rolleyes: dat van oli vond ik al lomp maar om het dan NOG een keer de doen... jeeee....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven