Fitness Seller

Na jaren opnieuw beginnen

Echt fijn te horen dat het goed gaat met je schouders en toch wat hoger gewicht.
Ik doe het je niet na! :D... en dat zal voorlopig ook niet gebeuren!
gewoon voorzichtig aan weer een stapje verder als je eraan toe bent. Liever langzaam met goed resultaat dan te snel willen en het moeten bezuren.

echt.. ik blijf erbij je bent een topper! :thumb:

enne.. Ron... ik blijf ook respect houden voor jou! Want ook jij hebt een top doorzettingsvermogen om zover door te stomen! en ik duim voor je voor de YBF :)

Echt fijn te horen dat het goed gaat met je schouders en toch wat hoger gewicht.
Ik doe het je niet na! :D... en dat zal voorlopig ook niet gebeuren!
gewoon voorzichtig aan weer een stapje verder als je eraan toe bent. Liever langzaam met goed resultaat dan te snel willen en het moeten bezuren.

echt.. ik blijf erbij je bent een topper! :thumb:

enne.. Ron... ik blijf ook respect houden voor jou! Want ook jij hebt een top doorzettingsvermogen om zover door te stomen! en ik duim voor je voor de YBF :)

:o Thanks. Ik weet ook wel dat ik het goed doe. Iedereen kijkt naar me in de gym. Laat meestal mijn hoofd meer zakken, straks willen ze nog praten. Gaat van mijn netto traintijd af. :p

:o Thanks. Ik weet ook wel dat ik het goed doe. Iedereen kijkt naar me in de gym. Laat meestal mijn hoofd meer zakken, straks willen ze nog praten. Gaat van mijn netto traintijd af. :p
Je weet wat je doet en doet het goed he! :D
deze leek me wel wat voor jou!
96zyc1.png

Ja zo is dat, gewoon lekker bezig zijn dat is belangrijk
ik zeg altijd... iedereen is een topper op zijn eigen manier
Een spierbundel die 150kg weegt en die 100kg kan benchen doet misschien qua kracht net zo veel als een ander persoon van 75kg die 60kg benchen kan.
Het heet ook Bodybuilden en geen gewicht heffen, de kunst is om een mooi lichaam te bouwen.
Tjonge we zijn allemaal toppers hier (kunnen binnenkort optreden in Ahoy en dan komen er 1000den schreeuwende dames en heren naar ons kijken :) )

Ja zo is dat, gewoon lekker bezig zijn dat is belangrijk
ik zeg altijd... iedereen is een topper op zijn eigen manier
Een spierbundel die 150kg weegt en die 100kg kan benchen doet misschien qua kracht net zo veel als een ander persoon van 75kg die 60kg benchen kan.
Het heet ook Bodybuilden en geen gewicht heffen, de kunst is om een mooi lichaam te bouwen.
Tjonge we zijn allemaal toppers hier (kunnen binnenkort optreden in Ahoy en dan komen er 1000den schreeuwende dames en heren naar ons kijken :) )

Ja waar denk je dat ik voor train. :laugh:

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag loop ik nog krommer dan gisteren, mijn vrouw lacht me al de hele dag uit en heb haar dus ook verteld: "bosbesje van me, jij die om mij kunt lachen is een cadeau uit duizenden, derhalve ook geen verdere cadeau's voor Moederdag morgen".

Wel getraind vanmorgen, ondanks mijn grote mond van gisteren toch maar beentjes overgeslagen, damnit. Poging gewaagd maar bij walking lunges eerst keer zakken ook maar direct BB af laten rollen en ff kijken of niemand dat gezien had :).

De rest wederom super. Vandaag de trend doorgezet op borst, even op 26 DB press blijven zitten, kijken of het toeval was dat mijn schouder niet zeurde, maar nope, geen toeval. Ging makkelijk, erg makkelijk, volgende training 28. Zo stapje voor stapje omhoog totdat ik hopelijk snel weer op een gewicht zit waarbij ik het idee heb alles op alles te moeten zetten.

Incline benchpress weer eens geprobeerd, ging op zich ook wel prima na lange tijd, maar hier durf ik nog zeker niet te hoog te gaan.

Alweer een stapje verder, alweer positief.

Ik word elke keer blij als ik je berichtjes lees! :)
vooruitgang zit er duidelijk in! en dat verdien je ook met je doorzettingsvermogen.
Fijne zaterdag verder.

Ik word elke keer blij als ik je berichtjes lees! :)
vooruitgang zit er duidelijk in! en dat verdien je ook met je doorzettingsvermogen.
Fijne zaterdag verder.

Thnx Marina. Ik durf niet TE optimistisch te zijn maar het is zeker een goede eind op weg naar serieus trainen weer.

Thnx Marina. Ik durf niet TE optimistisch te zijn maar het is zeker een goede eind op weg naar serieus trainen weer.
Kan dat me goed voorstellen. Ik kijk ook altijd met een half pessimistisch oog als er weer iets beter gaat.
Maar toch... het neigt echt toch wel positief voort te gaan! ik duim voor je. :)

2 trainingen verder inmiddels.

Laatste training fail op 28 DB press door steek in schouder, schrikreactie, DB vol op borst !
Niet laten kennen, terug naar 18kg voor het gevoel, opgebouwd tot 28. Nu goed, qua kracht geen probleem, ook schouder liet zich niet kennen deze keer. Vreemd eigenlijk. Maar goed, weer 2 kg verder zonder schouder die zeurt.
Morgen 30kg, kijken hoe schouder dat vind, naar kracht toe makkelijk, maar schouder is belangrijkste.

Schouder nog steeds in routine, en lijkt alsof dat positief uitpakt. Gewichten niet noemenswaardig, laat me eerst maar eens verkennen waar de grens nu ligt.

Fly's ook sterk deze keer. Start op 27,5 kg opwarmen tot 40kg. Laatste rep na sluiten armen strekken en met gestrekte armen retour zo langzaam als mogelijk. Killing voor de rug wel, maar zoooooo lekker voor de borst.

Benen ook vooruit gegaan. Legpress laag pitje, lunges ook (lies). Squats licht, leg extensions richting 130 inmiddels. Curls wat minder, steekt op 120. Calf raises op al het gewicht wat er is, getallen geen idee van. Gaat gewoon makkelijk.

Day after: no problemo !

Superrrrrrrrrrrrrrr !

Het ziet ernaar uit dat het goed vooruitgaat allemaal! nogmaals.. de volhouder wint! :thumb:

wel even schrikken met je schouder met de DB press. Dan komt in ene zo een vlaag van help niet weer.. lijkt me..
maar netjes herpakt en goed te horen dat het nu niet meer zeurt!

Je gaat er echt wel komen zo! :)

Lekker man, gaan we ooit nog pics tegemoet zien? Ben benieuwd hoe de oude rotten erbij staan :D

Lekker man, gaan we ooit nog pics tegemoet zien? Ben benieuwd hoe de oude rotten erbij staan :D

Nah, teveel BF, begint nu net wat massa te komen, dus ik wacht nog even met posten bro.

Stond op 14, nu weer wat hoger als gevolg van sidestep. Maar hoop tegen de zomer below 14 te zitten. Op zich niet gek voor een kerel my age die net "begint".

Vreemd genoeg zie ik zelf geen progressie op borst terwijl collega's lopen te jankmuilen op mijn borstjes die ik naar hun zeggen begin te krijgen en op armen die dikker worden (triceps denk ik, biceps bijzonder zwak in)

Als ik eerlijk mag zijn, kijkende naar de gemiddelde kerel van mijn leeftijd dan zit ik prima met lichaam. Afgaande opwat vrouwlief zegt: je bent een V (letterlijke woorden van haar). Voorlopig teer ik daar even op.

Tips voor bredere rug altijd welkom trouwens, voor mijn gevoel loop ik daar wat achter. Dikke rug Always does it !

Maar voornamelijk doe ik het voor mezelf natuurlijk ;)

ik lieg als de neten

Nah, teveel BF, begint nu net wat massa te komen, dus ik wacht nog even met posten bro.

Stond op 14, nu weer wat hoger als gevolg van sidestep. Maar hoop tegen de zomer below 14 te zitten. Op zich niet gek voor een kerel my age die net "begint".

Vreemd genoeg zie ik zelf geen progressie op borst terwijl collega's lopen te jankmuilen op mijn borstjes die ik naar hun zeggen begin te krijgen en op armen die dikker worden (triceps denk ik, biceps bijzonder zwak in)

Als ik eerlijk mag zijn, kijkende naar de gemiddelde kerel van mijn leeftijd dan zit ik prima met lichaam. Afgaande opwat vrouwlief zegt: je bent een V (letterlijke woorden van haar). Voorlopig teer ik daar even op.

Tips voor bredere rug altijd welkom trouwens, voor mijn gevoel loop ik daar wat achter. Dikke rug Always does it !

Maar voornamelijk doe ik het voor mezelf natuurlijk ;)

ik lieg als de neten

Doe je pullups? ik doe er daar altijd erg veel van; verzwaard, verschillende grip, lat pulldown, negatief...
Daar heb ik mn rug aan te danken denk ik.. doe per training als ik alles optel met lat pulldowns erbij makkelijk 75 reps van alleen pullups/pulldowns

Doe je pullups? ik doe er daar altijd erg veel van; verzwaard, verschillende grip, lat pulldown, negatief...
Daar heb ik mn rug aan te danken denk ik.. doe per training als ik alles optel met lat pulldowns erbij makkelijk 75 reps van alleen pullups/pulldowns

Pullups vinden mijn schouders ruk. Ik probeer het wel zo nu en dan. Alleen close wil het lukken, wide niet. En dat is nu net waar ik naar toe wil. Eigenlijk alles met rug zo breed mogelijk, pak ik wat schouders meer ook.

Helemaal los daarvan, de dips kunnen weer ! Dat is tenminste weer 1 stapje dichter bij serieus trainen.

dat is wel nice man..! dan zijn ze goed aant helen. Dips gaan bij mij nog ruk.
Brede rugoefeningen zijn inderdaad lekker voor schouders.. denk ook dat ik mn schouders daar redelijk aan te danken heb

dat is wel nice man..! dan zijn ze goed aant helen. Dips gaan bij mij nog ruk.
Brede rugoefeningen zijn inderdaad lekker voor schouders.. denk ook dat ik mn schouders daar redelijk aan te danken heb

Heb die tip dan ook van jou meegekregen bro ! Ik vaar er prima op.

thnx

Terug
Naar boven