AndroidHealthClinic

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Op zich vind ik Far Cry 2 wel een erg goed spel hoor, mooie sfeer en de gameplay bevalt me wel erg. Misschien wel een beetje repetitief dat wel.

Als je het vergelijkt met hoe episch deel 1 wel niet was valt ie misschien een beetje tegen. Maarja deel 1 vond ik ook wel een stuk minder zodra die mutanten er bij kwamen.

Multiplayers heb ik nooit gedaan eigenlijk.

Hoe ziet het eruit, en kan je ook gewoon free-roamen als in gta enz?
Je kan zoals gezegd free roamen, maar vergelijk het niet met gta, dat is het absoluut niet.

Het is echt een hoofdverhaal gebaseerd spel, met als extra dat je wat kan rondrijden naar de verschillende ''points of interest''

Op zich vind ik Far Cry 2 wel een erg goed spel hoor, mooie sfeer en de gameplay bevalt me wel erg. Misschien wel een beetje repetitief dat wel.

Als je het vergelijkt met hoe episch deel 1 wel niet was valt ie misschien een beetje tegen. Maarja deel 1 vond ik ook wel een stuk minder zodra die mutanten er bij kwamen.

far cry 2 vond ik echt bruut, hopelijk komt er ooit nog een far cry 3 :cool:

beetje repetitief.....?!:P

deel had ik veel meer t vrijheidsgevoel....
wat bij deel 2 juist de bedoeling was, was bij deel 1 wel gelukt!
maar idd die mutanten was weer erg karig!:)

Oh ja ik zit nog op 45% van deel 2, moet nog even verder spelen. Erg repetitief dan. :p

fifa 13.

Oh ja ik zit nog op 45% van deel 2, moet nog even verder spelen. Erg repetitief dan. :p
oh misschien dat t dan btr word:) ik ben gestopt toen ik eenmaal echt zelf mocht rond rijden/missies mocht verzamelen.... ga daar heeen

onder tussen kom je 20 keer een jeep met rebellen tegen!
k*t ze hebben me gezien! AAAAAHGGR:P

oh misschien dat t dan btr word:) ik ben gestopt toen ik eenmaal echt zelf mocht rond rijden/missies mocht verzamelen.... ga daar heeen

onder tussen kom je 20 keer een jeep met rebellen tegen!
k*t ze hebben me gezien! AAAAAHGGR:P

Haha erg herkenbaar ja, wil je terugvechten, is je ak47 verroest en zit ie klem :fuu:

• Topic Starter Topic Starter
Offtopic: Weet iemand nog een goede MMO die te spelen is? Geen MU/WoW/Guild Wars of Eve.. Deze heb ik namelijk al ooit gespeeld of ze waren kak.

tibia?

was ook j/k ;) Je zou hacked severs van Linage 2 kunnen proberen?

Ja heb net een soort verzamelsite van mmo's gevonden, ik kijk wel even rond daar :) Thanks anyway.

Ja heb net een soort verzamelsite van mmo's gevonden, ik kijk wel even rond daar :) Thanks anyway.

Rift als je een WoW clone met betere graphics zoekt. Is dat niet wat alle MMO gamers na WoW zoeken? Dat zwarte gat dat vanilla WoW achter heeft gelaten in je ziel opvullen met iets dat net zo verslavend is..

Rift als je een WoW clone met betere graphics zoekt. Is dat niet wat alle MMO gamers na WoW zoeken? Dat zwarte gat dat vanilla WoW achter heeft gelaten in je ziel opvullen met iets dat net zo verslavend is..
Nah zoek gewoon iets om tijd te doden, elke dag in de tuin zitten met een boek is niet erg exciting.

Terug
Naar boven