MuscleMeat

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Het zal mij eerlijk gezegd niks verbazen als we nog tot 2013 mogen wachten :)

Idem hier, Diablo 3 had allang uit horen te zijn, maar wordt telkens weer verder uitgesteld ik wacht al zolang op deze game.. ben met de Diablo reeks opgegroeid en wil ermee afsluiten ;)

Idem hier, Diablo 3 had allang uit horen te zijn, maar wordt telkens weer verder uitgesteld ik wacht al zolang op deze game.. ben met de Diablo reeks opgegroeid en wil ermee afsluiten ;)

Ik weet nog dat Diablo 2 ook extreem lang was uitgesteld, daarom dus.

Maarja, je krijgt er wel een topgame voor terug.

blizzard gaf aan geen games meer te releasen in 2011. Het was de bedoeling dat die allang uit was, dus denk 2012. Hoop natuurlijk wel dat die dit jaar uitkomt

Dit klopt deels. Blizzard heeft aangegeven op de conference call twee games te releasen in 2012. Dit was meer een zekerheidje om Activision tevreden te stellen. Maar ook hebben ze gezegd dat ze nog steeds "shooten" voor een 2011 release. Na alle info denk ik persoonlijk December 2011, net voor de kerstdagen. Erg logische datum. Omdat verkoopcijfers hoger zijn. Of eind Januari 2012 mocht er vertraging zijn. Maar 2011 is wel degelijk mogelijk. Hopelijk kom ik in de Beta. :)

Laatst bewerkt:
Het zal mij eerlijk gezegd niks verbazen als we nog tot 2013 mogen wachten :)

Mij ook niet, dat zal allemaal uit de beta moeten blijken. Als blijkt dat een groot deel van de geselecteerde het maar k*t vinden, dan zullen zij er natuurlijk nog langer over doen.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Helemaal mee eens, daarom is het wachten het zeker waard :D

Ik heb jaren van leven versleten aan diablo2. Ik wou pas weer gaan spelen, maar al mijn chars waren wiped :(. Geen zin om overnieuw te beginnen.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:48 ----------

Dit klopt deels. Blizzard heeft aangegeven op de conference call twee games te releasen in 2012. Dit was meer een zekerheidje om Activision tevreden te stellen. Maar ook hebben ze gezegd dat ze nog steeds "shooten" voor een 2011 release. Na alle info denk ik persoonlijk December 2011, net voor de kerstdagen. Erg logische datum. Omdat verkoopcijfers hoger zijn. Of eind Januari 2012 mocht er vertraging zijn. Maar 2011 is wel degelijk mogelijk. Hopelijk kom ik in de Beta. :)

Ik hoop dat ik er ook in kom, maar ik schat onze kansen zeer klein in. Ze gaan natuurlijk eerder voor de blizzconbezoekers en had gelezen dat een groot deel van de vorige blizzcon ook geselecteerd gaan worden voor deze beta, daarnaast hebben ze al een aardig lijstje met beta-spelers die altijd wel goeie reviews hebben. Verder zullen er miljoenen zijn die zich hebben aangemeld voor de beta-opt in, maar mij is nog niet bekend hoeveel er geselecteerd gaan worden (10000?) Ze selecteren trouwens gedurende de hele beta, dus je hebt zelf kans om in de laatste week geselecteerd te worden. Ik wil mijn kans gewoon grijpen om de game alvast een beetje onder de knie te krijgen. het schijnt toch heel anders te zijn dan diablo2.

Al een idee welke char je gaat nemen? Ik wil zelf voor de monk gaan, maar lijkt me een lastige char om onder de knie te krijgen. Barb doet het ook altijd goed, maar in d2 had je toch de nodige dure shit nodig om er een redelijke pvp char van te maken.

MW 3 (wanneer die niet blijkt te zuigen + gemiddelde leeftijd hoger komt te liggen dan 12)

Haha idd! Wordt gek van al die britse piepstemmetjes de hele tijd bij COD BO. Je bent nooit te oud voor computerspelletjes ;), maar blijkbaar ook nooit te jong... Desondanks gaat MW3 waarschijnlijk wel aangeschaft worden eind dit jaar. BFBC3 kijk ik ook naar uit maar wil de recensies even afwachten.

• Topic Starter Topic Starter
Haha idd! Wordt gek van al die britse piepstemmetjes de hele tijd bij COD BO. Je bent nooit te oud voor computerspelletjes ;), maar blijkbaar ook nooit te jong... Desondanks gaat MW3 waarschijnlijk wel aangeschaft worden eind dit jaar. BFBC3 kijk ik ook naar uit maar wil de recensies even afwachten.
Zelf denk ik dat BF3 beter wordt dan MW3.. Maar je kan die games natuurlijk ook niet vergelijken, smaken verschillen ook.

heeft iemand la noire al gekocht?
zo ja, wat vond je ervan?

Al een idee welke char je gaat nemen? Ik wil zelf voor de monk gaan, maar lijkt me een lastige char om onder de knie te krijgen. Barb doet het ook altijd goed, maar in d2 had je toch de nodige dure shit nodig om er een redelijke pvp char van te maken.

Heb alle filmpjes van D3 al gezien. Ook Blizzcon demo filmpjes van mensen die eventjes mochten spelen. Het spel zal zeker veel anders spelen dan D2. Alleen al omdat er nu health orbs zijn om te healen. Er zullen wel potions zijn, maar veel zwakker waarschijnlijk dan in D2. Het spel speelt meer als een arcade game nu. Snellere gameplay, meer actie en natuurlijk betere graphics. Zitten nu ook havoc physics in. Dus eigenlijk 3D effecten. Bijvoorbeeld je slaat een skelet met een groot wapen. Daardoor spat hij uitelkaar en vliegt er een stuk bot bijna je scherm uit. De kans dat je in Beta komt is zeer gering. Maar je kan in iedergeval uren aan gameplay bekijken op youtube ;)

Persoonlijk lijkt mij demonhunter erg fun om te spelen. Natuurlijk wel via battle.net. Geen cheaters,hackers en bots. Ook al heb je die nu wel in D2. Komt omdat D2 nog draait op b.net 1.0. D3 zal op b.net 2.0 draaien. Waarbij cheaten eigenlijk niet meer mogenlijk is. Kijk naar starcraft 2 die al draait op 2.0. Ook zal D3 bepaalde WoW(world of warcraft) elementen hebben. Zoals een achievement systeem. En nieuw is natuurlijk de PvP arena's.

http://www.youtube.com/watch?v=HwrfKzMN-hY

Laatst bewerkt:
Holy shit, Duke Nukem Forever is af.
[Link niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Diablo 3 lijkt me ook erg vet. Ik vraag me ook af of Huxley ooit nog uit gaat komen (zou een super vette MMO-FPS moeten worden)

op website carmageddon.com telt een timer af naar 1 juni, 11 uur 's ochtends. Mogelijk wordt er dan een nieuwe game in de serie aangekondigd.
Het derde en laatste deel in de serie bloederige racegames, tdr 2000, kwam uit in september 2000. Hoewel eerst werd gesuggereerd dat de game uitgegeven zou worden door square enix, meldt een anonieme bron tegenover vg247 dat dit niet het geval is. De rechten op de serie zouden niet bij de uitgever liggen.

De carmageddon-serie is gebaseerd op de film death race 2000 uit 1975, een film met david carradine en sylvester stallone. De games en de films draaien om een autorace waarbij het doodrijden van voetgangers extra punten oplevert. De game was in zijn tijd controversieel; in sommige landen werden de voetgangers vervangen door zombies.
:d

Hahahaha ja idd. Maar de trailer ziet er wel gruwelijk uit! Kan niet wachten haha

Ik krijg eerdaags Yakuza 4 binnen. Net als de vorige 3 delen goed van genoten, hopelijk deze keer weer.

Overigens ben ik op het moment Demon's Souls helemaal kapot aan het spelen. Kan mezelf al een pro noemen in die game. :D

Zucht... AC wordt teveel uitgemolken heb ik het idee. Ik heb 1 en 2 gespeeld en daarna brotherhood gehaald. Brotherhood is praktisch hetzelfde als AC 2 maar dan met een iets andere setting. Het originele idee was geloof ik om een trilogie te maken en dat hadden ze denk ik gewoon moeten doen, als je naar de game ervaring kijkt in ieder geval... Maarja, er speelt zoveel geld mee.

Terug
Naar boven