Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nah zoek gewoon iets om tijd te doden, elke dag in de tuin zitten met een boek is niet erg exciting.

Daar heb je gelijk in, maar uiteindelijk heb je toch het gevoel dat je iets ''bereikt'' hebt als je dat doet.. In tegenstelling tot een boek uitlezen en dan een beetje in de tuin zitten, staren naar de vogels.De meeste MMORPG's zijn dat ook niet
- Versla 30 wolven
- Verzamel 20 hoofden
- Pluk 20 vruchten
Sweet!
Ja precies, jammer alleen dat het erg veel tijd en energie kost, dat ''beste'' zijn.. Anders zou ik nou nog WoW/Travian/MU spelen hahaJa, ik ken het gevoel hoor. Ook gedeeltelijk competitie drang denk ik. Als ik een normale offline RPG speel, dan kom ik er niet doorheen. Totdat ik iets dat eigenlijk veel saaier is ga spelen met andere mensen: dan wil ik opeens de beste zijn en rush ik zo overal doorheen en ben ik uren achter elkaar zoet...

Ja precies, jammer alleen dat het erg veel tijd en energie kost, dat ''beste'' zijn.. Anders zou ik nou nog WoW/Travian/MU spelen haha![]()

Daar heb je gelijk in, maar uiteindelijk heb je toch het gevoel dat je iets ''bereikt'' hebt als je dat doet.. In tegenstelling tot een boek uitlezen en dan een beetje in de tuin zitten, staren naar de vogels.
Nee dat wist ik ook wel, genius, maar als je al van 9 tot 3 in de schoolbanken zit en als je thuis bent vervolgens niets anders te doen hebt dan in je eentje een boek te lezen begint dat vergroten van je algemene ontwikkeling ook wel je neus uit te hangen, als je snapt wat ik bedoelEchter heb je in het spel iets bereikt wat iedere idioot kan bereiken zonder dat je daarbij enige real life value vergaard.
En bereik je bij het lezen van een goed boek geestelijke verrijking en vergroting van de algemene ontwikkeling.
Leuk dat je je laat leiden door de valse illusie iets "bereikt" te hebben met het spelen van een spelletje. Prima als je vind dat mmo's spelen leuker is dan een boek lezen maar dit argument is gewoon slightly retarded.

diablo 3!!! als hij ooit nog uitkomt natuurlijk....
Ugh ik ook man, dual account.. Je nest uit rollen om een uur of 4 's nachts om een aanval te counteren..
een tijdje in de top meegespeeld. maar mijn leven verging een beetje xD dit is btw al dit 3 jaar terug ofzo

Het beste in niks, maar ieder zijn pleziertje natuurlijk.
Lineage 2Offtopic: Weet iemand nog een goede MMO die te spelen is? Geen MU/WoW/Guild Wars of Eve.. Deze heb ik namelijk al ooit gespeeld of ze waren kak.

Veelste weining mensen die stemmen daar, heb een site nodig met duizenden stemmen zoals Gamespot. Helaas staan zij sortering op user score niet toe

Beta is in juli-sep, dus denk dat die in 2012 uitkomt
Follower systeem is het laatste nieuws. Alleen voor singleplayer, erg jammer. Beta misschien in Juli.

Ik kijk uit naar Guildwars 2, alleen is het de vraag wanneer die komt![]()

Het is nog steeds de bedoeling dat het dit jaar uitkomt. Is natuurlijk afhankelijk van hoe de beta gaat verlopen.
blizzard gaf aan geen games meer te releasen in 2011. Het was de bedoeling dat die allang uit was, dus denk 2012. Hoop natuurlijk wel dat die dit jaar uitkomt