MuscleMeat

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Ja EP3.. Hoelang wachten we nu al? 3 jaar? :o
Ik wilde ook HL2 episode 3 zeggen, maar toen bedacht ik me dat het niet eens zeker is of ie dit jaar uitkomt...

Het is alweer een tijd geleden dat er nieuws over is geweest, en er zijn zelfs geruchten dat episode 3 geschrapt is en dat Valve in plaats daarvan gewoon aan Half-Life 3 aan het werken is.

nieuwe nfs

Haha komt postal 3 serieus uit? Die shit was echt ziek!

Lekker met die jerrycans benzine rondstrooien, om het vervolgens uit te pissen....dat waren nog eens tijden.
Ja als het goed is komt ie nog ergens deze helft van het jaar. Er staat wat gameplay materiaal op youtube. Ik twijfel of ie beter wordt dan deel 2, maar whatever, ik wil hem in ieder geval proberen. :D

Duken nukem, dat waren nog eens tijden vroeger met de nintendo 64 :thumbup:
:thumbup:

Gta 5

en Half Life 3

Gears 3, Uncharted 3

TES: Skyrim

Battlefield 3

Duke nukem forever

games :gay:

homefront

battlefield 3 en crysis 2

thaa bomb

Ben niet echt zo'n gamer, maar een nieuwe pes/fifa en gta5 zou ik mijn xbox wel even voor afstoffen.

na underground is het alleen maar bergafwaards gegaan. ik zit nog steeds stiekem te wachten op nfs 3 maar of die ooit gaat komen?............

nah al dat tunen erbij hoort niet in den nfs reeks, hot pursuit reeksen zijn de beste

nah al dat tunen erbij hoort niet in den nfs reeks, hot pursuit reeksen zijn de beste
mwah hot pursuit vond ik wel leuk maar ook een beetje eentonig, maar wel kickass de hele tijd de politie achter je aan, gaf echt een nieuwe deminsie. maar ik vind de sfeer en de muziek van nfs underground gwn geweldig. en dat tunen was ook geweldig. soms was ik echt uren bezig met auto's tunen :p

gears of war 3 maar duurt nog wel ff voor die uitkomt volgens mij

Terug
Naar boven