MuscleMeat

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

OMG JULLIE ZIJN ALLEMAAL GEK

MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9

is er dan niemand die mortal kombat vroeger heeft gespeeld?

Denk iedereen wel... zit er niet op te wachten iig.

Ik wacht wel op:

Mass Effect 3, echt een brilliante serie tot nu toe.
Elder Scrolls Skyrim, Oblivion was een redelijke flop maar Morrowind was een werkelijk meesterwerk dus hopen maar...
Deus Ex 3 human revolutions. Heb geen heel goede hoop voor dit spel, de eerste Deus Ex was brilliant, had een verhaal en level van involvement die zeer moeilijk te evenaren is. Een van de allerbeste PC games ooit. Deel 2 was mediocre at best...

Laatst bewerkt:
Iemand al wat meer gehoord of Rockstars Agent, zou een nieuwe PS3 game zijn die dezelfde impact qua must have zou moeten maken als de GTA reeks ???

Mortal kombat 9 ofwel gewoon "MORTAL KOMBAT",,,,heb de Kollector's edition al besteld waarbij dus twee beeldjes/boekensteunen van sub zero en scorpion bijzitten. Heb zin om nog eens vanoud gewoon lekker los te gaan met alle favo's van the old day's. VOORAl SUB ZERO.....en nu met die x-ray toestanden enzo ..oeoeoeoehoeoeeo:)

Verder wacht ik ook eigenlijk op Batman: Arkham City. Ik vond Arkham asylum al zo'n vette en vlotte game. Hoop dat ie dit jaar ook zeker komt.

Ook volgt vandezomer de aanschaf van een Nintendo 3DS met de game "zelda ocarina of time"....man, pure magie.

Verder is er niets iets wat meteen m'n aandacht grijpt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wacht wel op:

Elder Scrolls Skyrim, Oblivion was een redelijke flop maar Morrowind was een werkelijk meesterwerk dus hopen maar...
Deus Ex 3 human revolutions. Heb geen heel goede hoop voor dit spel, de eerste Deus Ex was brilliant, had een verhaal en level van involvement die zeer moeilijk te evenaren is. Een van de allerbeste PC games ooit. Deel 2 was mediocre at best...

wtf :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Ik wacht wel op:

Oblivion was wel een mijlpunt in open werelden, verhaal van Morrowind was qua verhaal vele malen beter.

Mass Effect heb ik nooit echt iets mee gehad.. Ik weet het niet.
Deel 1 eventjes gespeeld omdat de ontwikkelaar Bioware was, dezelfde als Dragon age dus, was helaas teleurgesteld. Misschien dat te setting me niet lag of dat de omgevingen niet erg ''wauw'' waren, het verhaal was wel beter.

Deus Ex moet ik je wel gelijk in geven, de trailers zien er fantastisch uit en de features waarover ik gelezen heb maken me wel enthousiast. Vooral de augmentations (zoiets was het toch?) maken het interessant en dingen die ik in de Power Unlimited heb gelezen zoals de hele game kunnen uitspelen zonder vijanden eigenlijk ook maar om te leggen lijkt me ook erg vet (als dat tenminste waar is, heb wel vaker meegemaakt dat je sommige dingen met een korreltje zout moet nemen als de redacteuren in de PU enthousiast zijn over iets).

+10
helemaal vergeten weer... blijkt echt mega te worden!

Toen ik zo'n 14j was ofzo heb ik diablo 2 gespeeld, en vond ik echt een machtig spel. Mss zou ik het nu als 23jarige niet meer zo leuk vinden, kheb er toch goede herinneringen aan :)

Oblivion is toch dat spel dat je op een paard moet zitten enzo?

Gears Of War 3. Bulletstorm 2.

De nieuwe Deux Ex! Zonder twijfel!

crysis 2 ziet er nice uit

• Topic Starter Topic Starter
crysis zou ik ook niet kopen voor de multiplayer maar voor de graphics en de vrijheid in de missies
Ja heb er mijn twijfels bij, deel 1 was ook niet bepaald je van het op gebied van singleplayer. Multiplayer was wel vermakelijk.
Misschien als er een singleplayer-demo komt dat ik even kan kijken wat ik er van vind.

Diablo 3
Elder Scrolls : Skyrim
L.A. Noire

Terug
Naar boven