Fitness Seller

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

mass effect 3
gears of war 3

t*ring. dat wordt echt ****ing epic.

HL2 een flop, goeie grap man.
Ik speel dan wel bijna geen games meer maar heb voor HL2 een nolife uitzondering gemaakt.
Mezelf op m'n kamertje opgesloten en heel het spel binnen no time uitgenerd :)

niks vernieuwends aan!
half life 1 was toen der tijd qua graphics echt mega goed!
vond deel 2 echt niks nieuws onder de zon gewoon weer een expansion pack!, ben zelf ook gestopt naar een paar levels!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
misschien moet ik verder spelen, da kaan ook maar mij deed het niks iig!
smaken verschillen denk ik!

maar kan me niet voorstellen, dat iemand mooi vond...
moet wel zeggen, had m toen op xbox...
niet 360 of ps3
(volgens mij)
Je had hem ook op de pc moeten spelen. Xbox versie kwam vele jaren later en de game was gereleased in 2004, de graphics waren voor die tijd ongelofelijk.

1ste deel was ook op pc!
en ik ging er eigenlijk toen vanuit... dat de xbox versie van deel 2, die later uit kwam dan deel2 pc versie, veel mooier zou zijn (door nieuwe technieken) dan de pc versie...
maar die waren toen al erg achterhaald!
zal dat hem zijn!

als ik iets er achterhaald uit vind zien, stop ik er ook mee!
(tenzij het spel niet om graphics gaat zoals echte oldschool spellen)

Oh ja, als je het later speelt op de xbox kan ik het me wel voorstellen ja. :p

De graphics waren bij de pc-release behoorlijk epic, net zoals de physics engine. Vond het verhaal behoorlijk spannend, maar wel ietsje kort.

deel 1 was btw wel echt mega!!!! heel veel gespeeld, als dan de looks van deel2 door dat de xbox versie niet aangepast was voor de tijd dat die uitkwam.... DOMPER!!!

maar ik verheug me op
nieuwe gta
nieuwe Red Dead Redemption!!!!

Elder Scroll's Skyrim Natuurlijk!

& Battlefield 3

& GTA 5 als die dit jaar uitkomt.

Laatst bewerkt:
OMG JULLIE ZIJN ALLEMAAL GEK

MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9

is er dan niemand die mortal kombat vroeger heeft gespeeld?

OMG JULLIE ZIJN ALLEMAAL GEK

MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9

is er dan niemand die mortal kombat vroeger heeft gespeeld?

Ja , vooral 2 en 4. Toen vond ik het nog leuk.

Terug
Naar boven