- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
gears of war 3 maar duurt nog wel ff voor die uitkomt volgens mij
september
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gears of war 3 maar duurt nog wel ff voor die uitkomt volgens mij
half life 2 was echt de grootste flop ooit!! zo op verheugd! half life 1 was zo vet!!!
Flop? Hoezo dat nou weer?half life 2 was echt de grootste flop ooit!! zo op verheugd! half life 1 was zo vet!!!
dat speel heel af en toe nog xD /shameNot sure if serious...half life 2 was echt de grootste flop ooit!! zo op verheugd! half life 1 was zo vet!!!
niks vernieuwends aan!
half life 1 was toen der tijd qua graphics echt mega goed!
vond deel 2 echt niks nieuws onder de zon gewoon weer een expansion pack!, ben zelf ook gestopt naar een paar levels!
can't be srsmisschien moet ik verder spelen, da kaan ook maar mij deed het niks iig!
Je had hem ook op de pc moeten spelen. Xbox versie kwam vele jaren later en de game was gereleased in 2004, de graphics waren voor die tijd ongelofelijk.misschien moet ik verder spelen, da kaan ook maar mij deed het niks iig!
smaken verschillen denk ik!
maar kan me niet voorstellen, dat iemand mooi vond...
moet wel zeggen, had m toen op xbox...
niet 360 of ps3
(volgens mij)
OMG JULLIE ZIJN ALLEMAAL GEK
MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9MORTAL KOMBAT 9
is er dan niemand die mortal kombat vroeger heeft gespeeld?