MuscleMeat

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Portal 2 de t*fus in gespeeld zowel single als co-op na lang niks te hebben gedaan, felt good man.
Volgende no-life sessie over 2 dagen met dnf :)

duke nukem forever!

mass effect 1 de moeite waard? overweeg om die te bestellen

---------- Post added do 9 jun 2011 at 11:12 ----------

oh zie dat ME1 niet voor ps3 is

ME2 dan maar

battlefield 3 wordt echt ****ing epic. die graphics zijn gewoon niet normaal.

duke nukem forever pre order aant downloaden at the moment raaaaawr

console zuigt daarom ook ballen

console zuigt daarom ook ballen

Klopt want we spelen games alleen maar voor de graphics....

Mijn xbox heeft de afgelopen 5 jaar 350 euro gekost, wat ben jij in die tijd kwijt voor je pc?

Maar ga vooral pc gamen, terwijl 90 % van de spellen daar niet op uit komt, of direct geport wordt van de console versie........:trollface:

Owyeah, DNF: Balls of Steel edition binnen. Moet alleen leren voor tentamens. :o

Nice man, veel plezier. :D

Ik laat hem nog even gesealed.

Het enige wat mij boeit na deze E3:
Dark Souls
Silent Hill: Downpour
Dead Rising 2 met Frank West(jammer dat de hele storyline canon is).

Klopt want we spelen games alleen maar voor de graphics....

Mijn xbox heeft de afgelopen 5 jaar 350 euro gekost, wat ben jij in die tijd kwijt voor je pc?

Maar ga vooral pc gamen, terwijl 90 % van de spellen daar niet op uit komt, of direct geport wordt van de console versie........:trollface:

Hahaha, true story. Graphics zijn natuurlijk bij lange niet niet het belangrijkste van de game. Console speelt gewoon veel lekkerder weg. En alle PC exclusives (bestaan die uberhaupt? - alles wordt immers ook uitgebracht op de consoles, hahaha) afgewogen tegen de console exclusives. Tsja..

Om nog maar niet te spreken over de kosten. Elke jaar een reepje RAM erbij, grotere HDD, betere videokaart, nieuwe processor. Kost je bakken met geld.

Hahaha, true story. Graphics zijn natuurlijk bij lange niet niet het belangrijkste van de game. Console speelt gewoon veel lekkerder weg. En alle PC exclusives (bestaan die uberhaupt? - alles wordt immers ook uitgebracht op de consoles, hahaha) afgewogen tegen de console exclusives. Tsja..

Om nog maar niet te spreken over de kosten. Elke jaar een reepje RAM erbij, grotere HDD, betere videokaart, nieuwe processor. Kost je bakken met geld.

Bullshit. Doordat veel games ook voor de console ontwikkeld worden, is er nauwelijks grafische vooruitgang. Hierdoor kun je zo 5 jaar of meer met je computer doen, terwijl je alle graphic opties op de hoogste setting hebt staan.

Met BF3 lijkt me dat iig niet. Die word duidelijk veel en veel mooier dan een huidige console ooit kan halen. Plus, meer spelers en grotere maps. Speel zelf meestal x360 maar heb een goede gamepc. Bad company 2 ziet er mooier uit, speelt lekker op de pc maar speel hem toch altijd op de 360.

Met BF3 kan dit weleens anders gaan worden als ik die goed draaiend krijg. Trailers zijn veelbelovend.

Ga nu stoned Duke Nukem spelen ^^

Ik heb nu een stuk of twee uur Duke Nukem Forever gespeeld, en ik vermaak me prima.

De graphics zijn niet bepaald geweldig en de vijanden zijn ronduit dom. Kan me eigenlijk niet bommen, de oneliners en het ouderwets knallen maken het voor mij helemaal goed. Alles in het spel is compleet over the top. De intro alleen al:

Terwijl je in een urinoir staat te pissen wordt je basis aangevallen door aliens. Nadat je de baas met rocketlaunchers hebt gemold, kun je zijn oog uit zijn kas halen en over een voetbalveld schieten.

Hierna blijkt dat je een game in een game aan het spelen was - je bent Duke en je speelt op een Xbox terwijl je gepijpt wordt door tweelingzussen. Als je klaar zijn vraagt één van de zussen 'how about the game Duke? Was it any good?' waarop Duke antwoordt 'yeah, but after twelve ****ing years it should be'.

:roflol:

Ik denk wel dat het een game is die een stuk leuker is als je Duke Nukem 3D hebt gespeeld. Voor mij is het in ieder geval een hoop nostalgie. Oh, en je moet van poep- en pieshumor houden.

Ja inderdaad ik zat me ook al achter me hoofd te krabben. Maar goed ik vond prey1 vooral uitblinken in gameplay, weet nog wel dat ik vol verbazing de delen met portals en gravity heb zitten spelen. Van het verhaal kan ik me eigenlijk bar weinig herinneren.

In de teaser zag je wel de alien sphere die blijkbaar ook in deel 1 zat.

Terug
Naar boven