MuscleMeat

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

ze hebben de duke laten bukken en flink te grazen genomen, wat een k*t spel

http://www.youtube.com/watch?v=q86vWgaLuwE

tja het is inderdaad een flinke tegenvaller maar ik moet wel zeggen dat het gewoon prima speelbaar is en wat fun bied maar matig blijft het wel.

vreemd vind ik echter dat critici het spel ook onderuitzagen op gameplay mechanics die in shooters als cod exact hetzelfde zijn verwerkt alleen daar hoor je niemand jammeren over het extreem gescripte karakter en linieariteit.

echter word het in duke onderuit gezaagd, ja ik zelf vind t ook slechte mechanics maar daarom zou ik cod ook geen 9+ raten en duke ook geen 2 bv......

Ja inderdaad ik zat me ook al achter me hoofd te krabben. Maar goed ik vond prey1 vooral uitblinken in gameplay, weet nog wel dat ik vol verbazing de delen met portals en gravity heb zitten spelen. Van het verhaal kan ik me eigenlijk bar weinig herinneren.

In de teaser zag je wel de alien sphere die blijkbaar ook in deel 1 zat.

Gehele mensheid wordt 'ontvoerd' door aliens voor eten/voer (meen ik me te herinneren). De main character(indiaan) ontsnapt hieraan maar wordt uiteindelijk toch gedood. Alleen door zijn indiaans bloed kan hij telkens via de onderwereld weer terug toch leven worden geroepen. En om de storyline niet te spoilen voor mensen kap ik hier. :P

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Vergeet de belabberde support voor (nieuwe) en vooral Nvidia kaarten niet.. 2 pc's gehad met Nvidia kaarten en geen van beide konden ze hem afspelen.

Gehele mensheid wordt 'ontvoerd' door aliens voor eten/voer (meen ik me te herinneren). De main character(indiaan) ontsnapt hieraan maar wordt uiteindelijk toch gedood. Alleen door zijn indiaans bloed kan hij telkens via de onderwereld weer terug toch leven worden geroepen. En om de storyline niet te spoilen voor mensen kap ik hier. :P
Oja zoiets. :D
Nouja ik lees de wiki wel een keer na. Of speel hem gewoon nog een keer, toch bijna vakantie.

t*ring, eergisteren met Borderlands begonnen. Wat een geweldig spel. Heeft iets weg van Fallout, maar onderscheidt zich door de aparte graphics en shooter-gameplay. Ik heb persoonlijk niets met die cartoon-achtige graphics, maar het geeft wel een heel aparte sfeer aan het geheel.

Echt een topspel.

pff ze hebben gta 5 bij de 3e niet aangekondigd :(

t*ring, eergisteren met Borderlands begonnen. Wat een geweldig spel. Heeft iets weg van Fallout, maar onderscheidt zich door de aparte graphics en shooter-gameplay. Ik heb persoonlijk niets met die cartoon-achtige graphics, maar het geeft wel een heel aparte sfeer aan het geheel.

Echt een topspel.

op welk platform heb je hem?
denk eraan om deze op de pc aan te schaffen en vroeg me af of de multiplayer nog beetje leeft.

Ik heb hem op de PS3. Nog niet online gespeeld, maar het lijkt me eigenlijk best cool online.

Het einde van de singleplayer is echt GAY

Bullshit. Doordat veel games ook voor de console ontwikkeld worden, is er nauwelijks grafische vooruitgang. Hierdoor kun je zo 5 jaar of meer met je computer doen, terwijl je alle graphic opties op de hoogste setting hebt staan.

Haha, precies, ik heb een pc van een aantal jaar oud en speel vrijwel elke nieuwe game, inclusief Crysis 2 (lelijker dan deel 1 btw die 7 jaar geleden voor pc werd gemaakt) op max details 2500x1600 resolutie. Schijt consoles. Zowel technisch als kwa gameplay zijn die apenmachines een gigantische hinder voor de vooruitgang in de industrie. Druk op x voor de volgende cutscene. Kots.

Borderlands is trouwens booooooooring na een paar uur.

Skyrim lijkt tegen te gaan vallen. Ze gaan de kant op van "(gay) romance simulator" Mass Effect. Je outfit wordt beperkt tot slechts 3 onderdelen. Tis gemaakt voor consoles; dus lelijk, simpel en slechte controls. Verder nog een hele lijst aan crappy updates

Goh, deus ex lijkt me zowat het enige naast Dead island waar ik nog enige interess in heb. Verder wacht ik op de nieuwe NHL, tennis en NBA game...

For now ben ik blij met m'n railshooters van house of the dead en Mario power tennis. Die laatste speelt zelfs m'n moeder nu, how cool is that :)

3 spellen voor 50 pleuro bij Media Markt.

Zitten best vermakelijke tussen. Ik heb Mass Effect 2, Mortal Kombat 9 en Bulletstorm gepakt, maar zo kun je ook Brotherhood of Crysis 2 kiezen. Keus genoeg.

Net Fear3 uitgespeeld. Heel makkelijk en snel uitgespeeld, maar erg vermakelijk.

Heb ook Fear3 ff gespeeld, maar wordt er niet warm van. Heel het sfeertje wat Fear normaal heeft zie ik totaal niet terug, ik vind deel 3 gewoon een saaie shooter :(
True. Heb niks gezien wat eng zou moeten zijn, wat je in 1 duidelijk wel zag.

Fear1 en in mindere mate Fear2 waren inderdaad veel enger. Ik ben wat dat betreft een ongekende nicht, want ik kan daar heel slecht tegen, maar ben bij dit derde deel amper van mijn stoel gesprongen.

Maar de shooter zit gewoon goed in elkaar en is een vermakelijk vervolg op de vorige delen. Goede balans tussen de wapens, leuke levels, verschillende tegenstanders, redelijk goede AI en je mag in een mech rondlopen. En je kunt nu ook levelen waardoor attributen als health/slowmo omhoog gaan.

Ook geeft de mogelijkheid om met Fettel te spelen een extra plusje aan de game. Overigens is het met Fettel wel een stuk makkelijker.

Wel erg jammer dat de SP zo ongelofelijk kort is. Ik heb hem voor 35e gekocht, maar persoonlijk zou ik er achteraf niet meer dan 25e voor willen betalen. En dus zeker geen 60e in de winkel.

Terug
Naar boven