Devinvankan
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
net red dead redemption en God of War 3 besteld.
werd helemaal agressief van GoW3 demo, hou daar wel van, haha.
De bitches, heb ik zitten kijken hoe die counter tot 0 ging op www.carmageddon.com, ligt vervolgens de site er een kwartier uit, en nou telt ie af tot 12 uur.Dikke shit inderdaad! Mensen kapot rijden in HD.Carmageddon Reincarnation. Shit wordt zo cash hopelijk.

TDR2000 vond ik zelf wel het minste, deeltje 2 was dan weer wel echt vet!Moet je die site eens checken bij history, en dan TDR2000.
Als die concept art achtergrond van deel 4 is belooft het al veel goeds.

Bleek wel anders toen ik hem speelde op een snellere pc. Later TDR gekocht maar dat was een redelijke afgang. En erg gelukkig nog een replay-doos met Carmageddon 1 tegengekomen.
Ergens vorig jaar nog gespeeld met een of andere glide-wrapper op 1650x1050 ofzo.Haha ja ik ga hem ook weer eens uit de kast trekken, kijken of ik hem op de 120 cm grote HD-tv aan de gang krijg haha.Kale kop haha.
Ik had deel 2 voor me verjaardag gekregen toen in '99 ofzo. Computer was veel te traag, dus het speelde net alsof het super realistisch racen was dacht ik.Bleek wel anders toen ik hem speelde op een snellere pc. Later TDR gekocht maar dat was een redelijke afgang. En erg gelukkig nog een replay-doos met Carmageddon 1 tegengekomen.
Was back in the days nog ergens die expansion pack van deel 1 tegengekomen, maar toen had ik het spel zelf nog geeneens dus had hem niet meegenomen. Zonde.
Shit man ik ga deel 1 weer installeren binnenkort.Ergens vorig jaar nog gespeeld met een of andere glide-wrapper op 1650x1050 ofzo.

2012whut far cry 3!Daar heb ik zo lang op gehoopt dat die er nog zou komen! Lijkt me echt een brute game,maar het zal zeker nog wel even duren voordat ie uitkomt.