AndroidHealthClinic

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Elke game met een 3:D

Diablo 3, MW3 en Battlefield 3

ben nu Dirt 3 aan het downen :D

net red dead redemption en God of War 3 besteld.

werd helemaal agressief van GoW3 demo, hou daar wel van, haha.

Dead Island

Voor iedereen die nog even moet wachten op alle toppers die eraan komen, The Witcher 2 is het spelen meer dan waard. :)

Carmageddon Reincarnation. Shit wordt zo cash hopelijk.

Skyrim & Battlefield 3.

• Topic Starter Topic Starter
Moet je die site eens checken bij history, en dan TDR2000. :D

Als die concept art achtergrond van deel 4 is belooft het al veel goeds.
TDR2000 vond ik zelf wel het minste, deeltje 2 was dan weer wel echt vet!
Ik speelde dat als kind van 3/4.. Snapte er geen **** van maar vond het helemaal geweldig. Ik noemde die game dan ook ''Kale kop'' haha :D
Inmiddels heb ik hem dan ook al ongeveer 4 keer uitgespeeld.

Kale kop haha. :D

Ik had deel 2 voor me verjaardag gekregen toen in '99 ofzo. Computer was veel te traag, dus het speelde net alsof het super realistisch racen was dacht ik. :D Bleek wel anders toen ik hem speelde op een snellere pc. Later TDR gekocht maar dat was een redelijke afgang. En erg gelukkig nog een replay-doos met Carmageddon 1 tegengekomen.

Was back in the days nog ergens die expansion pack van deel 1 tegengekomen, maar toen had ik het spel zelf nog geeneens dus had hem niet meegenomen. Zonde. :(

Shit man ik ga deel 1 weer installeren binnenkort. :D Ergens vorig jaar nog gespeeld met een of andere glide-wrapper op 1650x1050 ofzo.

• Topic Starter Topic Starter
Kale kop haha. :D

Ik had deel 2 voor me verjaardag gekregen toen in '99 ofzo. Computer was veel te traag, dus het speelde net alsof het super realistisch racen was dacht ik. :D Bleek wel anders toen ik hem speelde op een snellere pc. Later TDR gekocht maar dat was een redelijke afgang. En erg gelukkig nog een replay-doos met Carmageddon 1 tegengekomen.

Was back in the days nog ergens die expansion pack van deel 1 tegengekomen, maar toen had ik het spel zelf nog geeneens dus had hem niet meegenomen. Zonde. :(

Shit man ik ga deel 1 weer installeren binnenkort. :D Ergens vorig jaar nog gespeeld met een of andere glide-wrapper op 1650x1050 ofzo.
Haha ja ik ga hem ook weer eens uit de kast trekken, kijken of ik hem op de 120 cm grote HD-tv aan de gang krijg haha.
Nostalgie, nostalgie... :D

whut Far Cry 3! :eek: daar heb ik zo lang op gehoopt dat die er nog zou komen! lijkt me echt een brute game,maar het zal zeker nog wel even duren voordat ie uitkomt.

Laatst bewerkt:
battlefield word de game van het jaar :D

Terug
Naar boven