Doef
Cool Novice
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha @ 01.34
idd, volgens mij wordt dit de eerste game die ik ga kopen, ze luisteren heel goed naar de community en laten ook steeds in updates zien wat ze hebben geïmplementeerd. het is ook veel realistischer en je gaat veel sneller dood dan bijv cod. dus een grotere FUUU als je doodgaat en een grotere **** YEAH als je iemand doodt. en ze supporten geloof ik ook 64 players in een map, en de muziek gaat mee op hoe je ervoor staat. dus bijv als je keihard aant verliezen bent wordt de muziek triest.
Iemand ook nu al zin in Starcraft 2: Heart of the Swarm?

Lijkt wel een beetje Black&White-achtig?Deze is totaal aan me ontschoten; From Dust.
Blaast het vergeten God-gerne weer leven in.
http://uk.ps3.ign.com/objects/077/077708.html
Dat was ook god-genre idd. Vond zulke games altijd wel leuk maar zijn maar een paar games in dat gerne.
Krijgt echt heel weinig aandacht.. Het RTS genre op zich is al stervende en het god gerne is daar nog een sub categorie van dus die heeft nog minder aanhangers.Black&white heb ik echt helemaal kapot gespeeld! Snap eigenlijk niet dat er zo weinig games in dat genre verschijnen.
Krijgt echt heel weinig aandacht.. Het RTS genre op zich is al stervende en het god gerne is daar nog een sub categorie van dus die heeft nog minder aanhangers.
Jammer wel want ik heb Black and White ook echt helemaal grauw gespeeld. De focus ligt tegenwoordig toch echt meer op shooters, is niet echt iets mis mee, zitten hele goede games tussen, maar jammer dat andere genres dan een beetje achtergesteld worden.
Pc gaming is gewoon niet lucratief genoeg, god genre sterft dus ook uit. Misschien dat tablets er nog verandering in kunnen brengen.

Weet niet of het erg leuk is om een ipad port te spelen op een pc![]()
.