Fitness Seller

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Iemand ook nu al zin in Starcraft 2: Heart of the Swarm?

Haha @ 01.34

Vette game trouwens
idd, volgens mij wordt dit de eerste game die ik ga kopen, ze luisteren heel goed naar de community en laten ook steeds in updates zien wat ze hebben geïmplementeerd. het is ook veel realistischer en je gaat veel sneller dood dan bijv cod. dus een grotere FUUU als je doodgaat en een grotere **** YEAH als je iemand doodt. en ze supporten geloof ik ook 64 players in een map, en de muziek gaat mee op hoe je ervoor staat. dus bijv als je keihard aant verliezen bent wordt de muziek triest.

Zelf heb ik ondertussen bijna volledig goed lijstje:

Modern warfare III
Batman: arkham city
Dead island
Resident evil: operation raccoon city

Aan het aftellen naar Battlefield 3. Hoop stiekem mijn BF2 niveau weer te kunnen evenaren.

Metal Gear Solid Rising, Assassin´s Creed Revelations, Skyrim...

Laatst bewerkt:
Darkfall Online 2.0

nahh, niet echt.

Black&white heb ik echt helemaal kapot gespeeld! Snap eigenlijk niet dat er zo weinig games in dat genre verschijnen.

• Topic Starter Topic Starter
Black&white heb ik echt helemaal kapot gespeeld! Snap eigenlijk niet dat er zo weinig games in dat genre verschijnen.
Krijgt echt heel weinig aandacht.. Het RTS genre op zich is al stervende en het god gerne is daar nog een sub categorie van dus die heeft nog minder aanhangers.
Jammer wel want ik heb Black and White ook echt helemaal grauw gespeeld. De focus ligt tegenwoordig toch echt meer op shooters, is niet echt iets mis mee, zitten hele goede games tussen, maar jammer dat andere genres dan een beetje achtergesteld worden.

Laatst bewerkt:
Krijgt echt heel weinig aandacht.. Het RTS genre op zich is al stervende en het god gerne is daar nog een sub categorie van dus die heeft nog minder aanhangers.
Jammer wel want ik heb Black and White ook echt helemaal grauw gespeeld. De focus ligt tegenwoordig toch echt meer op shooters, is niet echt iets mis mee, zitten hele goede games tussen, maar jammer dat andere genres dan een beetje achtergesteld worden.

Pc gaming is gewoon niet lucratief genoeg, god genre sterft dus ook uit. Misschien dat tablets er nog verandering in kunnen brengen.

Guild Wars 2

Fifa 12 ps3!!!!!!!!!

pokemon: revenge of the nerds 3

Terug
Naar boven