MuscleMeat

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Ben ook altijd een fan geweest van Operation Flashpoint en ArmA series. Jammer dat het nog steeds zo houterig overkomt. De animaties, het bewegen in de wereld van je eigen karakter, de animaties van de vijanden. Hopelijk word die clunkyness gefixt en oogt het uiteindelijk veel soepeler. En die irritante voice-coms zijn ook aan vervanging toe natuurlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ook altijd een fan geweest van Operation Flashpoint en ArmA series. Jammer dat het nog steeds zo houterig overkomt. De animaties, het bewegen in de wereld van je eigen karakter, de animaties van de vijanden. Hopelijk word die clunkyness gefixt en oogt het uiteindelijk veel soepeler. En die irritante voice-coms zijn ook aan vervanging toe natuurlijk.
Om niet te spreken over de laatste 2 OFP delen...

Daar wil ik het niet eens over hebben. Belachelijk misbruik gemaakt van de naam. :(

Dota 2 & Diablo 3

inb4 dota2 graphics sux
inb4 diablo 3 is 2012

Idd gek, daar zou ik best een PS3 voor willen :O

zojuist BF3 gepre-orderd

• Topic Starter Topic Starter
Wie heeft hier nog meer ps3 dan? Zeg ff naam via karma/pm ofzo

PSN ID xkocer

Heb bijna alle spellen :)

Voor die extra maps moet je BF3 Limited Edition hebben toch??

hoop trouwens wel dat hij gewoon vloeiend draait op een sli systeem .. niet dat je crysis conflicten krijg

Bol.com ftw, als je pre-orderd krijg je gratis btk pakket erbij.

rayman orgins ziet er ook goed uit, eindelijk weg met die k*tkonijnen en hopelijk kan ik er nog een beetje nostalgie aan beleven

Terug
Naar boven