AndroidHealthClinic

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Leuke character graphics vergelijking:
PmStk.jpg

en imperial doet niet meer mee ofzo?

Ik denk niet dat mijn laptopje tes5 zal trekken. En laten we hopen dat ze dat idiote lvlingsysteem van de vorige keer niet meer hebben, anders moet ik weer 5 maand wachten tot de game te spelen is.

Laatst bewerkt:
en imperial doet niet meer mee ofzo?

Ik denk niet dat mijn laptopje tes5 zal trekken. En laten we hopen dat ze dat idiote lvlingsysteem van de vorige keer niet meer hebben, anders moet ik weer 5 maand wachten tot de game te spelen is.
Screens/ footage van een aantal races (imperial, altmer & breton) zijn nog niet vrijgegeven. Level scaling is gelukkig weer ongeveer zoals in Morrowind/ Fallout 3.

Naar geen enkele. Epic waiste of time imo.

Zit nog te wachten op nieuwe gta, maar dat wordt 2012 :(

Red orchestra gaat volgens mij meer om gameplay en realiteit dan graphics.

Die BF3 trailer ziet er écht netjes uit. Vliegtuigen, mmmmm.

• Like
Waarderingen: 515
Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
idd, maar het probleem bij al die shooters van nu vind ik tenminste, is dat het teveel hit and run wordt
Call of duty wel ja, maar bij Bad Company 2 was dit bijvoorbeeld al een stuk minder.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 19:11 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=VtbXg6gXpuA

alpha gameplay .... LOW settings op pc zonder dx11 dus :D frostbite 2 destruction staat ook nog uit

deze shit word gek op pc .. 64 players ..

nog 2 maandjes :D
Zelfs op low ziet het er gewoon nog gelikt uit.. De shit is aan!

Call of duty wel ja, maar bij Bad Company 2 was dit bijvoorbeeld al een stuk minder.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Aug 2011 om 19:11 ----------

Zelfs op low ziet het er gewoon nog gelikt uit.. De shit is aan!
damn, dat moet ik hebben! dit zal denk ik samen met RO 2 de enige game zijn die ik ooit heb gekocht.
volgens mij ziet het er zelfs beter uit dan crysis!

Ga dit weekend Battlefield 3 bestellen (Pre order) voor op de PC. Ken echt geen vettere shooter als deze game! :D

Kijk ook nog uit naar Anno 2070.. :)

rFactor 2, GTR 3

Ga dit weekend Battlefield 3 bestellen (Pre order) voor op de PC. Ken echt geen vettere shooter als deze game! :D

Kijk ook nog uit naar Anno 2070.. :)
Als je hem pre-ordered bij bepaalde winkels (Freerecord is er eentje van volgens mij) krijg je extra wapens en remakes van maps van Battlefield 2 (Back to Karand en nog een paar) :D

Als je hem pre-ordered bij bepaalde winkels (Freerecord is er eentje van volgens mij) krijg je extra wapens en remakes van maps van Battlefield 2 (Back to Karand en nog een paar) :D

Ja klopt! Ik bestel mn games altijd bij: 12game.com

Misschien dat we tegen die tijd een BF3 topic aan kunnen maken en onze nicknames erin vermelden? Kunnen we een keer met wat lui in dezelfde squad spelen en dan knallen.. DBB clan ofsow! :p

Ja klopt! Ik bestel mn games altijd bij: 12game.com

Misschien dat we tegen die tijd een BF3 topic aan kunnen maken en onze nicknames erin vermelden? Kunnen we een keer met wat lui in dezelfde squad spelen en dan knallen.. DBB clan ofsow! :p
Precies :D Jammer dat dat nog tot november moet wachten..

Ja duurt nog wel lang idd! Maak tegen die tijd wel ff een BF3 topic aan.. of kan nu ook al wel eigk! :p

Als ik die factsheet van BF3 zo zie gaat het echt epic worden!

tumblr_lhjxn17LeK1qdy7bo.gif

Terug
Naar boven