- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
+1
Alleen geen release datum

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op de pc maximaal 64 geloof ik. 128 (en nog meer) was mogelijk vertelde ze in een interview, maar de lol was eraf omdat er teveel chaos was en je om de 3 seconden kapot geknald werd.Is het waar dat men in Battlefield 3 effectief met veel in een online lobby kan knallen? want in COD is dat altijd maar met acht ofzo
Op de pc maximaal 64 geloof ik. 128 (en nog meer) was mogelijk vertelde ze in een interview, maar de lol was eraf omdat er teveel chaos was en je om de 3 seconden kapot geknald werd.
Als je gewoon max. aantal spelers op een server bedoelt, dan kan dat tot 64 op de pc en 24 op de console.
Ja, dat kan. Werkt ook veel beter dan in CoD. In CoD kun je je kont niet keren of er staat wel iemand achter je. Met BF zijn de mappen en mogelijkheden 10x beter.Ik speel op console (ps3) en ja, ik wil gewoon met meer dan 8 man deathmatch doen
Ik speel op console (ps3) en ja, ik wil gewoon met meer dan 8 man deathmatch doen
Leuke character graphics vergelijking:Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe oblivion die 11/11/2011 uitkomt. Dat zullen weer late nachtjes worden met dat spel. Nieuwe mogelijkheden qua wapens, dual wield weapons 'n shit. Draken komen er ook in voor, is ook wel leuk.
frostbite 2 destruction staat ook nog uit