XXL Nutrition

Naar welke game(s) kijk jij het meeste naar uit dit jaar?

Battlefield 3 voor de PS3 en MW3

Is het waar dat men in Battlefield 3 effectief met veel in een online lobby kan knallen? want in COD is dat altijd maar met acht ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Is het waar dat men in Battlefield 3 effectief met veel in een online lobby kan knallen? want in COD is dat altijd maar met acht ofzo
Op de pc maximaal 64 geloof ik. 128 (en nog meer) was mogelijk vertelde ze in een interview, maar de lol was eraf omdat er teveel chaos was en je om de 3 seconden kapot geknald werd.

Als je gewoon max. aantal spelers op een server bedoelt, dan kan dat tot 64 op de pc en 24 op de console.

BF3 ga ik zeker wel kopen!

Pre-order ftw:)

Op de pc maximaal 64 geloof ik. 128 (en nog meer) was mogelijk vertelde ze in een interview, maar de lol was eraf omdat er teveel chaos was en je om de 3 seconden kapot geknald werd.

Als je gewoon max. aantal spelers op een server bedoelt, dan kan dat tot 64 op de pc en 24 op de console.

Ik speel op console (ps3) en ja, ik wil gewoon met meer dan 8 man deathmatch doen

Gister wat reeds uit gekomen spelletjes gekocht die ik gemist heb toen ik geen pc had:
Cod: blackops
Procycling manager 2011
Ruse
Medal of honor airborne
Mercenary's 2
Call of juarez

Had nog wat vvv bonnen die nog maar 1 dag geldig waren :D

Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe oblivion die 11/11/2011 uitkomt. Dat zullen weer late nachtjes worden met dat spel. Nieuwe mogelijkheden qua wapens, dual wield weapons 'n shit. Draken komen er ook in voor, is ook wel leuk.

Ik speel op console (ps3) en ja, ik wil gewoon met meer dan 8 man deathmatch doen
Ja, dat kan. Werkt ook veel beter dan in CoD. In CoD kun je je kont niet keren of er staat wel iemand achter je. Met BF zijn de mappen en mogelijkheden 10x beter.

Fifa 12

BF3 is wel bruut ja, heb niks met multiplayer games maar hiervoor ga ik denk ik wel een uitzonder maken.

de homm6 beta even gedaan, gemengde gevoelens. Teveel KB invloeden imo...

Fm12

Ik zit nog steeds te wachten op de nieuwe oblivion die 11/11/2011 uitkomt. Dat zullen weer late nachtjes worden met dat spel. Nieuwe mogelijkheden qua wapens, dual wield weapons 'n shit. Draken komen er ook in voor, is ook wel leuk.
Leuke character graphics vergelijking:
PmStk.jpg

Terug
Naar boven