- Waardering
- 1.032
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik thuis train : metal of techno
afhankelijk van de mood, zo lang het maar iets opzwepend is
ja en in de gym ben ik overgeleverd aan commerciele muziek
goed voor mensen zonder smaak zeg maar![]()
Naar de ongelofelijke k*tmuziek die ze in de gym draaien helaas![]()

ja, voor die paar uurtjes kan ik er wel tegen hoor
en mag niks meer met koptelefoon of oortjes gebruiken van de dokter.
ben bijna zo goed als potdoof aan m'n rechteroor (van m'n geboorte) en dien zoveel mogelijk m'n oren te beschermen...
ben al bang voor de toekomst, moet nu al zo dikwijls vragen aan de mensen of ze even willen herhalen, erg vervelend.
of sommige dingen die ze rechts van me zeiden heb ik ook soms niet gehoord
mijn wekker moet ook altijd hard staan of ik heb hem niet gehoord als ik op m'n linkeroor slaap![]()
ik merk ook een gehoorverlies... komt door mijn werk.als ik train heb ik mijn muziek nodig

je moet gewoon zo'n goedkoop 1 gig ding bij de mediamarkt kopen, zijn 22 eu ofzo, superrelaxed, heb er zelf ook 1, gewoon om je nek hangen, ding van mij heeft keer een week tussen m'n bezwete kleren in m'n trainingstas gezeten, usb poort is half verroest enzo, scherm doet niks meer, maar mp3's speelt ie nog steeds afprobleem is dat wanneer ik ga lopen ofzo mijn scherm altijd gecondenseerd raakt omdat hij in mijn zak zit. dat zuigt wel ff

je moet gewoon zo'n goedkoop 1 gig ding bij de mediamarkt kopen, zijn 22 eu ofzo, superrelaxed, heb er zelf ook 1, gewoon om je nek hangen, ding van mij heeft keer een week tussen m'n bezwete kleren in m'n trainingstas gezeten, usb poort is half verroest enzo, scherm doet niks meer, maar mp3's speelt ie nog steeds af![]()