Fitness Seller

nare GHB ervaring

Ja tis echt zo ****edup gewoon, je let ff niet op je drankje en je kunt meteen de lul zijn. Zijn echt geen grappen meer.

Goede daad verricht jongen, maar wat vervelend dat zoiets tegenwoordig allemaal maar 'normaal' gevonden wordt om te doen. Belachelijk toch, dat zelfs meisjes al zulke date-rape dingen uitvoeren.

Espi

PS: You must spread some Reputation around before giving it to bodybuilder0102 again.

Je hebt goed gehandeld kerel! :thumbs:

Wat is dat trouwens met die Bi-meiden man?!?!?! Toevallig vertelde een maat van me deze week ook een gaar verhaal. Zijn ex-vriendin was samen met nog een andere vriendin (een soort meisje B ;)) een avondje stevig wezen zuipen. Na die avond vroeg dus meisje 2 aan de ex-vriendin of ze niet een XTC pil wilde hebben. Naja, zei was al wat bezopen, had nooit XTC gehad en r dus weinig verstand van. Dus zei pakt die pil (ok het is dom maarja). Na een half uurtje voelt ze niets en voert dat gekke wijf (meisje B) haar nóg een zwieper. Dus in 1 keer na een uurtje of zo loopt die ex-vriendin daar zwaar spacend, herkauwend met de wenkbrauwen op haar achterhoofd rond. Helemaal gek natuurlijk want die 2 schijven klapte r goed in! Toen begon dus dat meisje B ook nog eens moves te maken op haar. Ze was dus Bi en wou dus gewoon van bil met haar! De ex-vriendin moest daar natuurlijk niets van hebben want die liep daar zowat door te flippen...

Gekke wijven!

@ Rob;

laat dan je post staan bink, en wat je zegt is heel stoer jongen, hulde....

nee nee, niet jij Rob G :)

Wij hebben het over rob12345 die zijn post verwijderde
nadat hij uithaalde naar alle drugs gebruikers in de wereld.

ervaring met ghb

Hey mensen! Ik heb veel ervaring met G. Bij GHB weet je nooit hoe sterk deze is. Bij de ene G hoef je maar een beetje te pakken en bij andere heel wat meer is. Je kan zien of GHB sterk is aan de dikte van de vloeistof. Hoe stropiger de G is , des te sterker. Hoe meer de G op water lijkt , des te minder hij sterk is. Sommige G is zo sterk dat je naar een heel klein beetje al totaal van de wereld bent.
GHB in combinatie is echt niet goed. Veel vrienden van mij doen dit wel en ik heb er al heel wat afgevoerd zien worden.Wanneeer iemand out gaat van de G.. (zonder alcohol dus) komt hij/zei meestal na een paar uur bij. Met alcohol is het een heel ander verhaal. Ik heb samen met iemand anders 3 uur een maat van ons wakker moeten slaan en ik dacht echt dat ie kapot ging.
Te veel GHB pakken is gewoon echt gevaarlijk. Een andere vriend van me is met de ambulance afgevoerd en heeft aan de hartbewaking gelegen. Het is dus riskant spul

kick kick kick

dbott zei:
Hey mensen! Ik heb veel ervaring met G. Bij GHB weet je nooit hoe sterk deze is. Bij de ene G hoef je maar een beetje te pakken en bij andere heel wat meer is. Je kan zien of GHB sterk is aan de dikte van de vloeistof. Hoe stropiger de G is , des te sterker. Hoe meer de G op water lijkt , des te minder hij sterk is. Sommige G is zo sterk dat je naar een heel klein beetje al totaal van de wereld bent.
GHB in combinatie is echt niet goed. Veel vrienden van mij doen dit wel en ik heb er al heel wat afgevoerd zien worden.Wanneeer iemand out gaat van de G.. (zonder alcohol dus) komt hij/zei meestal na een paar uur bij. Met alcohol is het een heel ander verhaal. Ik heb samen met iemand anders 3 uur een maat van ons wakker moeten slaan en ik dacht echt dat ie kapot ging.
Te veel GHB pakken is gewoon echt gevaarlijk. Een andere vriend van me is met de ambulance afgevoerd en heeft aan de hartbewaking gelegen. Het is dus riskant spul
Onnodige topic-kick en een post vol bullshit.
GHB is NIET GEVAARLIJK. De onverantwoorde gebruiker, díé is gevaarlijk. EN dat de ghb ene keer sterk is en de andere keer niet, komt omdat de gasten die het maken veelal losers zijn, genaamd drugsdealers. Incompetente drollen die om hun eigen verslaving te bekostigen een slaatje slaan uit die van de ander.
Zorg dat je de hand weet te leggen op een liter authentieke gbl of haal continu bij dezelfde gast met een betrouwbare productiemethode.
Maar neen.... het moet een buisje hier, een scheutje daar, een slokje zus en een teugje zo. SUKKELS.

D. zei:
Onnodige topic-kick en een post vol bullshit.
GHB is NIET GEVAARLIJK. De onverantwoorde gebruiker, díé is gevaarlijk. EN dat de ghb ene keer sterk is en de andere keer niet, komt omdat de gasten die het maken veelal losers zijn, genaamd drugsdealers. Incompetente drollen die om hun eigen verslaving te bekostigen een slaatje slaan uit die van de ander.
Zorg dat je de hand weet te leggen op een liter authentieke gbl of haal continu bij dezelfde gast met een betrouwbare productiemethode.
Maar neen.... het moet een buisje hier, een scheutje daar, een slokje zus en een teugje zo. SUKKELS.

:roflol:
Origineel gepost door DBC01
Probeer eens inhoudelijk op D. in te gaan en de gehaktmolen staat klaar. Dat weet je.

Terug
Naar boven