AndroidHealthClinic

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Man man man.. wat een voorbeeld ook..

Atletische Juicer:

Simeon+Panda+20110112d.jpg

Hoe zie je aan hem dat hij juiced? Een vraag ter interesse.

Groene kleur.

• Like
Waarderingen: mat
Ik hou liever mijn pik en mijn ballen!

Kan ik tenminste een lekker wijf pleasen.

Veel vrouwen vinden natty ripped people knapper. Dan heb ik het over natty droge meso's.
Natuurlijk in termen van BB, waar het aankomt op massa en size, heb je wel gelijk.

Ja veel vrouwen vinden ecto's die een sixpack hebben met een one-direction kapsel en een dikke auto ook veel mooier.
Als je het voor de vrouwen doet kun je beter niet gaan BB'en :p

Kaken zijn natural.

Laatst bewerkt:
Damn, na het lezen van een aantal pagina's is mijn motivatie toch echt zo goed als 0. Ik was ervan overtuigd dat je toch wel een mooi fysiek kunt bereiken zonder verboden middelen, maar helaas is het maximum haalbare helemaal niet in verhouding met hetgene wat ik haalbaar achtte.
Dan ook nog de toon, dat verboden middelen hier 'gewoon' gedoogd worden. Ik snap niet hoe mensen respect kunnen voor hebben voor iemand die verboden middelen gebruikt, dat is gewoon principieel fout, heeft helemaal niets meer sport te maken en het is ook gewoon rotzooi wat helemaal niet gezond is.

Damn, na het lezen van een aantal pagina's is mijn motivatie toch echt zo goed als 0. Ik was ervan overtuigd dat je toch wel een mooi fysiek kunt bereiken zonder verboden middelen, maar helaas is het maximum haalbare helemaal niet in verhouding met hetgene wat ik haalbaar achtte.
Dan ook nog de toon, dat verboden middelen hier 'gewoon' gedoogd worden. Ik snap niet hoe mensen respect kunnen voor hebben voor iemand die verboden middelen gebruikt, dat is gewoon principieel fout, heeft helemaal niets meer sport te maken en het is ook gewoon rotzooi wat helemaal niet gezond is.

Wat de waarde van 'verboden' heeft verschilt natuurlijk per context.
Als 't om gewone burgers gaat die niet aan wedstrijden, met bijbehorende spelregels, deelnemen.
dan is het de overheid die dat bepaald.
Nu is het bijna nodeloos om te zeggen... maar het hoe en waarom een overheid dat bepaald;
tsja willekeur komt nog het meest in de buurt.

Nu heb ik niet echt een hoge pet op van de overheid; dus wat zij er van vinden dat iemand wat gebruikt
waar geen ander last van heeft... dat kan mij en waarschijnlijk vele anderen, aan de reet roesten.
Tegelijkertijd heb ik ook geen hoge pet op van de enkele 'grammenspuiters' de vervolgens op kosten
van de samenleving behandeld moeten worden.

Overigens zijn de regels en controles in NL een pak soepeler dan in Vlaanderen hé, dat geeft ook een ander referentiekader.

Wat betreft het respect hebben voor gebruikers, het is voor mij niet per sé minder.
Een F1 coureur moet de rondetijden van een Fiat 500 compleet vernielen en niet
'net aan voorblijven' om m'n respect te verdienen;).

Het is oke dat je een mening hebt.
Maar ik denk niet dat je kunt zeggen dat het niets met sport te maken heeft, en dan vooral bodybuilding waar het ook niet eens verboden is. In de meeste competities.

Als iemand gebruikt in een competitie waar dit verboden is en andere mensen daar niet gebruiken heb ik er ook geen respect voor.

dat heeft te maken met jouw visie van ''mooi fysiek''.

paar puntjes.

AAS zijn niet illegaal.
AAS zijn wel degelijk deel van sport, zo goed als alle fysiek zware sporten zitten vol met AAS, van de buurman die het 3x per week voor de lol doet tot de Olympische spelen.
AAS zijn indd niet ''gezond'' maar dat is bodybuilding/powerlifting/strongman sowieso niet, als je zo gezond mogelijk wil zijn zal je geen goed fysiek krijgen.

hoe reageer jij op mensen die wiet roken?
of mensen die pillen slikken op feestjes en festivals?
of mensen die ADHD medicijnen gebruiken om betere cijfers te halen op school?
of mensen die alcohol drinken?

Lol, r*tard.

dat heeft te maken met jouw visie van ''mooi fysiek''.

Paar puntjes.

Aas zijn niet illegaal.
Aas zijn wel degelijk deel van sport, zo goed als alle fysiek zware sporten zitten vol met aas, van de buurman die het 3x per week voor de lol doet tot de olympische spelen.
Aas zijn indd niet ''gezond'' maar dat is bodybuilding/powerlifting/strongman sowieso niet, als je zo gezond mogelijk wil zijn zal je geen goed fysiek krijgen.

Hoe reageer jij op mensen die wiet roken?
Of mensen die pillen slikken op feestjes en festivals?
Of mensen die adhd medicijnen gebruiken om betere cijfers te halen op school?
Of mensen die alcohol drinken?

+1...

• Topic Starter Topic Starter

Agreed.

Je bent best naïef als je geloofd dat topatleten van verschillende sporten geen AAS gebruiken.

Iedereen wil wielrenners zien in de tour die onmenselijke afstanden/tijden rijden.
Iedereen sprinters zien die de 100 meter onder de 10 seconden lopen.
Iedereen wil bodybuilders zien die monsterlijk groot zijn en droog tegelijkertijd.
Iedereen kijkt maar fitnessmodellen die perfect afgetraind zijn met een 3D look etc ect..
Ga zo maar door.
Niemand gaat betalen om atleten te zien die maar ietsje beter zijn dan de gemiddelde dedicated sporter.

Maar wel zeggen dat AAS geen onderdeel van sport is en dat die mensen geen respect verdienen.
Die werken harder dan je je kunt inbeelden, op een niveau wat gewoon de wereldtop is.
Wat verwacht je op dan op dat niveau?

Je bent best naïef als je geloofd dat topatleten van verschillende sporten geen AAS gebruiken.

Iedereen wil wielrenners zien in de tour die onmenselijke afstanden/tijden rijden.
Iedereen sprinters zien die de 100 meter onder de 10 seconden lopen.
Iedereen wil bodybuilders zien die monsterlijk groot zijn en droog tegelijkertijd.
Iedereen kijkt maar fitnessmodellen die perfect afgetraind zijn met een 3D look etc ect..
Ga zo maar door.
Niemand gaat betalen om atleten te zien die maar ietsje beter zijn dan de gemiddelde dedicated sporter.

Maar wel zeggen dat AAS geen onderdeel van sport is en dat die mensen geen respect verdienen.
Die werken harder dan je je kunt inbeelden, op een niveau wat gewoon de wereldtop is.
Wat verwacht je op dan op dat niveau?

Wat een fucking bullshit
Mensen zijn tegenwoordig gewoon DIKKE PUSSIES !
Geen discipline om het lange moeilijke HARDE pad te kiezen!

Wat denk jij van deze krijgers uit de oudheid?
griekse spartanen/ romeinse praetorians/ japanse samurai of gewoon monniken die hun hele leven trainden.

Die trainde hun hele leven vanaf kinds af aan Die hadden geen domme spuiten/shakes of andere ROTZOOI.

En jij denkt dat die ietsje beter dan een gemiddelde dedicated sporter waren?

Laat me niet lachen! WHAHAHAHAHA!
https://www.youtube.com/watch?v=rOXaPE6gklI

Terug
Naar boven