Trainn
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m98
Man man man.. wat een voorbeeld ook..
Atletische Juicer:
![]()
Hoe zie je aan hem dat hij juiced? Een vraag ter interesse.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man man man.. wat een voorbeeld ook..
Atletische Juicer:
![]()
Ik hou liever mijn pik en mijn ballen!
Kan ik tenminste een lekker wijf pleasen.
Veel vrouwen vinden natty ripped people knapper. Dan heb ik het over natty droge meso's.
Natuurlijk in termen van BB, waar het aankomt op massa en size, heb je wel gelijk.

Ik hou liever mijn pik en mijn ballen!
Kan ik tenminste een lekker wijf pleasen.

Damn, na het lezen van een aantal pagina's is mijn motivatie toch echt zo goed als 0. Ik was ervan overtuigd dat je toch wel een mooi fysiek kunt bereiken zonder verboden middelen, maar helaas is het maximum haalbare helemaal niet in verhouding met hetgene wat ik haalbaar achtte.
Dan ook nog de toon, dat verboden middelen hier 'gewoon' gedoogd worden. Ik snap niet hoe mensen respect kunnen voor hebben voor iemand die verboden middelen gebruikt, dat is gewoon principieel fout, heeft helemaal niets meer sport te maken en het is ook gewoon rotzooi wat helemaal niet gezond is.
.Damn, na het lezen van een aantal pagina's is mijn motivatie toch echt zo goed als 0. Ik was ervan overtuigd dat je toch wel een mooi fysiek kunt bereiken zonder verboden middelen, maar helaas is het maximum haalbare helemaal niet in verhouding met hetgene wat ik haalbaar achtte.
Dan ook nog de toon, dat verboden middelen hier 'gewoon' gedoogd worden. Ik snap niet hoe mensen respect kunnen voor hebben voor iemand die verboden middelen gebruikt, dat is gewoon principieel fout, heeft helemaal niets meer sport te maken en het is ook gewoon rotzooi wat helemaal niet gezond is.
Damn, na het lezen van een aantal pagina's is mijn motivatie toch echt zo goed als 0. Ik was ervan overtuigd dat je toch wel een mooi fysiek kunt bereiken zonder verboden middelen, maar helaas is het maximum haalbare helemaal niet in verhouding met hetgene wat ik haalbaar achtte.
dat heeft te maken met jouw visie van ''mooi fysiek''.
Paar puntjes.
Aas zijn niet illegaal.
Aas zijn wel degelijk deel van sport, zo goed als alle fysiek zware sporten zitten vol met aas, van de buurman die het 3x per week voor de lol doet tot de olympische spelen.
Aas zijn indd niet ''gezond'' maar dat is bodybuilding/powerlifting/strongman sowieso niet, als je zo gezond mogelijk wil zijn zal je geen goed fysiek krijgen.
Hoe reageer jij op mensen die wiet roken?
Of mensen die pillen slikken op feestjes en festivals?
Of mensen die adhd medicijnen gebruiken om betere cijfers te halen op school?
Of mensen die alcohol drinken?
Je bent best naïef als je geloofd dat topatleten van verschillende sporten geen AAS gebruiken.
Iedereen wil wielrenners zien in de tour die onmenselijke afstanden/tijden rijden.
Iedereen sprinters zien die de 100 meter onder de 10 seconden lopen.
Iedereen wil bodybuilders zien die monsterlijk groot zijn en droog tegelijkertijd.
Iedereen kijkt maar fitnessmodellen die perfect afgetraind zijn met een 3D look etc ect..
Ga zo maar door.
Niemand gaat betalen om atleten te zien die maar ietsje beter zijn dan de gemiddelde dedicated sporter.
Maar wel zeggen dat AAS geen onderdeel van sport is en dat die mensen geen respect verdienen.
Die werken harder dan je je kunt inbeelden, op een niveau wat gewoon de wereldtop is.
Wat verwacht je op dan op dat niveau?