Paulvri
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m84
Om even olie op het vuur te gooien...
Jeff Seid is natty toch..
CoolBuilder haalt zijn arm size natty, daar gaat 't om

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan heeft coolbuilder aanzienlijk betere genen dan wij hebben..CoolBuilder haalt zijn arm size natty, daar gaat 't om![]()
Wees blij met die 41 cm in bulk. Ik haal 36-37 cm in bulk :'(
Mee eens dat zijn armen gigantisch vooruit lopen, 44 cm is bijna Jeff Seid's omtrek.
Ietsjes ja, maar met mijn lengte heb ik 44cm wel nodig. Maar het kan nog erger. Deze gast
Hij had het over zijn p**mel hè..wat dacht jij dan?Waar heb je dat dan voor nodig? Wat een uitspraken weer hier.

Waar heb je dat dan voor nodig? Wat een uitspraken weer hier.
Wat is de definitie van een goed fysiek?maar iedereen kan natty een goed fysiek krijgen als je maar had genoeg werkt. toch?

Ziet er heel natty uit die Zac...denk alleen dat zijn tanning naturel is..
Waar heb je dat dan voor nodig? Wat een uitspraken weer hier.
om een goed fysiek te krijgen gok ik.
dus als je niet de genen hebt om natty 44 cm armen te krijgen als je 1.85 bent kan je natty geen goed fysiek krijgen.
maar iedereen kan natty een goed fysiek krijgen als je maar had genoeg werkt. toch?

hahaah deze discussie weer.. Ik heb geen idee
Jeff seid is 93kg bij 6% 1.83m
Ik 89kg bij 10/11% 1.88m
Wil ik 6% staan dan zou ik misschien maar 83kg wegen als het niet minder is.
Heeft ie nog steeds 10kg meer massa met een kortere lengte..
Kan
Misschien als hij alle factoren optimaal doet + betere genetics
---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------
Ik heb geen idee of die gast natty is. Ging m om de verhoudingen
---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------
Je kan toch wel een beetje logisch nadenken. Naar mijn mening is een omtrek van 40 gewoon te weinig voor voor mijn lengte.. 40 vind ik dan wel weer groot bij iemand van 1.80
Dat zeg ik niet. Dan zou ik maar luisteren naar hem "ZMA, is een natuurlijk product (mineralen combinatie) dat gezonde hormoonspiegels stimuleert en bijdraagt aan het celdelingproces. Onmisbaar in mijn stack!"
Die is echt onmisbaar in zijn stack man, lees je toch
Bij mij heeft ZMA + tribulus goed geholpen voor krachtgains..
langere armen = dikkere armen nodig om ze niet klein te laten lijken

weet bijna zeker dat ik de 44cm armen droog wel gs halen binnen een (paar) jaar.
maar denk dat ze dan nog steeds veel te dun lijken