AndroidHealthClinic

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Het is wel lachwekkend om te zien wat voor vertekent zelfbeeld je hebt.
Je fysiek stelt werkelijk geen ruk voor, doe niet zo uit de hoogte.

Misplaatste opmerking, als natty heeft hij weldegelijk een fysiek die wat voorstelt. Volgens mij zit hij bijna tegen zijn grens aan.

Idioot

Een maat van mij. Traint sinds april 2015 en ja natuurlijk. Doet sinds zn 11e al aan thai fighting.
Stats 1.68m 72kg
2z5ncq1.jpg

half jaar trainen.

sorry hoor maar jij post wel vaker van die '' zo jong, traint pas zo kort'' die altijd er questionable zijn, en hier geloof ik dus echt geen zak van.

je kan er ook gewoon bij zeggen dat hij voor zijn thai fighting al 3 jaar lang 2x per week naar de gym ging en pas nu dedicated 5-6x per week en beter eet.

Zat laatst naar een video van Bradley Martyn te kijken, daar zitten ook allemaal van die kneuzen die beweren dat hij natty is. "He trains for over 10 years, he just puts in a lot of work, eats right. Maybe train harder before you accuse people of using steroids."

Standaard lachen.
Damn, nice fysiek heeft die kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt door een moderator:
Genen blijft blijkbaar op nummer 1 staan..gevolgd door toewijding, kennis en trainingsjaren..

Manlet zijn scheelt overigens ook wel aardig:roflol:

Coolbuilder is overigens wel omringd door uit de kluiten gewassen natty's #maarikbemoeimeniet

Ik ben ook een uit de kluiten gewassen natty. Fok alle haters!

Coolbuilder is overigens wel omringd door uit de kluiten gewassen natty's #maarikbemoeimeniet
Je mag denken wat je wil. Is gewoon allemaal naturel man. Overigens was die maat van mij al redelijk gespierd door thai fighting. Eenmaal gestart met fitnessen groeide hij super snel. Kan als broscience klinken, maar het specifiek trainen op spiermassa leek wel voor hem te werken als een supercompensatie voor al de jaren dat hij thai fighting deed(explosief, snel, techniek) Veel mensen hebben gewoon een veel te gekrompen idee van wat je natuurlijk kan bereiken.

half jaar trainen.

sorry hoor maar jij post wel vaker van die '' zo jong, traint pas zo kort'' die altijd er questionable zijn, en hier geloof ik dus echt geen zak van.

je kan er ook gewoon bij zeggen dat hij voor zijn thai fighting al 3 jaar lang 2x per week naar de gym ging en pas nu dedicated 5-6x per week en beter eet.

Haha ik zeg gewoon hoe het zit.
11 jaar tot eind 19 jaar fanatiek thai fighting (geen sportschool of gebruik van gewichten)
Hierna 5x pw sportschool minder fanatiek thai fighting
Mensen hebben gewoon een te laag beeld van wat je kan berekenen met een beetje goede genen. Als je hierbij al twijfelt. Waarom uberhaupt trainen?

Haha ik zeg gewoon hoe het zit.
11 jaar tot eind 19 jaar fanatiek thai fighting (geen sportschool of gebruik van gewichten)
Hierna 5x pw sportschool minder fanatiek thai fighting
Mensen hebben gewoon een te laag beeld van wat je kan berekenen met een beetje goede genen. Als je hierbij al twijfelt. Waarom uberhaupt trainen?

omdat ik wel steady gainz maak en niet in 4 maanden zeg er uit te zien alsof ik goed een jaar lift.

40cm ofzo armen na 4 maanden kennelijk.

beetje.

verder heb ik wel gewoon betere gainz gemaakt dan 95% in 2 jaar hebben.

Misschien heeft hij wel monster genen waar wij van kunnen dromen. We kunnen immers hem niet gaan veroordelen over iets waarvan wij helemaal niks van af weten. Als CoolBuilder er van overtuigd is dat deze persoon in kwestie naturel is, wie ben ik dan om daar aan te twijfelen. Zie hij er uit als Jay Cutler of die Mike 'ohearn dan begin ik wel te lachen natuurlijk.

Je mag denken wat je wil. Is gewoon allemaal naturel man. Overigens was die maat van mij al redelijk gespierd door thai fighting. Eenmaal gestart met fitnessen groeide hij super snel. Kan als broscience klinken, maar het specifiek trainen op spiermassa leek wel voor hem te werken als een supercompensatie voor al de jaren dat hij thai fighting deed(explosief, snel, techniek) Veel mensen hebben gewoon een veel te gekrompen idee van wat je natuurlijk kan bereiken.
Dan heb ik shit-genen..:sad:

Terug
Naar boven