Fitness Seller

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

40cm ofzo armen na 4 maanden kennelijk.

beetje.

verder heb ik wel gewoon betere gainz gemaakt dan 95% in 2 jaar hebben.
41.5cm opgepompt in bijna 7 maanden heeft hij. (midden april begonnen)

Na 2 jaar zat ik zelf pas rond 38cm dacht ik.

vergeet niet dat 90% van de mensen niet eens in de buurt van parallel squat.
Ik zal wel vragen of hij binnenkort een filmpje maakt. Zijn rom zit tussen ATG en parallel in. Moet me trouwens wel verbeteren. Hij zei dat het 21x107kg was.(stang 22kg+42,5kg per kant)

een bar van 22kg klinkt al bijna net zo geloofwaardig als de rest.

maar ik ben benieuwd naar een filmpje

dat harder trainen argument is ook zo dom, zeker voor natty's gaat dat al helemaal niet op. keihard trainen voor natty's is gewoon niet optimaal.

noem mij 1 iemand die jij kent die legit, na 5 maanden liften, 1.5x bw squatte, voor 21 reps, na meerdere werksets.
als je dan voor kracht gaat trainen zit je binnen no time op 2.5xbw of meer squat. voor die tijd trainen is dat gewoon ongelofelijk veel.

moest wel lachen om de tafeltennis opmerken, jij hebt duidelijk nooit getafeltennist anders had je die niet gemaakt ;)

Waarom is hard trainen dan dom? Geef zelf meestal wel alles, maar is de kans dat je dan beter herstelt kleiner?

True natty kun je wel iets bereiken toch @Mr10

Kameraad van mij traint 2 jaar met toewijding.

Wel met pak aan en knee wraps.

Als je dit niet kan na 2 jaar trainen moet je maar lekker gaan dammen.

mijn bars zijn gevuld met creatinezzzz

mijne met uitgepoept bloed (van de creatine)

Coolbuilder, wil je een log beginnen om je wisdom te delen. Wij van DBB kunnen nog veel van je leren.
Je hebt iig al onvergetelijke quotes zoals 'vroeger stond ik bekend om mijn chest, nu om mijn armen' of 'sinds ik een aparte armdag heb zijn mijn armen in drie maanden van 40 naar 44 centimeter gegroeid'

Coolbuilder, wil je een log beginnen om je wisdom te delen. Wij van DBB kunnen nog veel van je leren.
Je hebt iig al onvergetelijke quotes zoals 'vroeger stond ik bekend om mijn chest, nu om mijn armen' of 'sinds ik een aparte armdag heb zijn mijn armen in drie maanden van 40 naar 44 centimeter gegroeid'
En dan net als Wesley Visser allemaal bro-science delen en Arnolds blueprint schema volgen?

Ik word al geroast om het woord 'mind-muscle-connectie'..ben benieuwd hoe dat bij Coolbuilder gaat:o

Terug
Naar boven