Fitness Seller

"Natty kan je niks bereiken" topic

Bezoekers in dit topic

Hoe kun je trouwens zien aan een foto of filmpje dat iemand niet natty is? Als hij opgeblazen oogt of als hij bovengemiddeld gespierd is?

Gewoon vergelijken met Skatermarvin, indien ongeveer dezelfde lengte/bf.

Groter -> Niet natty
Gelijk/kleiner -> Natty

Ongeveer.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon vergelijken met Skatermarvin, indien ongeveer dezelfde lengte/bf.

Groter -> Niet natty
Gelijk/kleiner -> Natty

Ongeveer.
Helemaal correct :roflol:

Haters..
 
Groter dan 80kg lol
 
moet ik ook perse strafcardio doen om net zo groot te worden als marvin?
 
Als je weinig discipline hebt is het indd moeilijk om "natty" wat te bereiken ja.
 
De meeste die lopen te haten richting mij zijn of lopende-band-kuurders, fake natty's of dikzakken:roflol:

Het interesseert me dus werkelijk geen moer hoe jullie erover denken..


Ik ben gewoon van mening dat het merendeel hun natty potentieel zwaar overschatten en daar komt nog bij dat het gros te ongeduldig is om daar uberhaupt naar toe te trennen..ehm trainen:o
 
De meeste die lopen te haten richting mij zijn of lopende-band-kuurders, fake natty's of dikzakken:roflol:

Het interesseert me dus werkelijk geen moer hoe jullie erover denken..


Ik ben gewoon van mening dat het merendeel hun natty potentieel zwaar overschatten en daar komt nog bij dat het gros te ongeduldig is om daar uberhaupt naar toe te trennen..ehm trainen:o

Het is wel lachwekkend om te zien wat voor vertekent zelfbeeld je hebt.
Je fysiek stelt werkelijk geen ruk voor, doe niet zo uit de hoogte.
 
Het is wel lachwekkend om te zien wat voor vertekent zelfbeeld je hebt.
Je fysiek stelt werkelijk geen ruk voor, doe niet zo uit de hoogte.
Dat uit de hoogte doen is niet precies hetzelfde wat jullie ook doen? Beetje de internet held uithangen?

Het is een discussieforum toch? Waar iedereen gewoon zijn of haar mening mag geven? Waarom dan de structurele haat richting mij? :aai:
 
Dat uit de hoogte doen is niet precies hetzelfde wat jullie ook doen? Beetje de internet held uithangen?

Het is een discussieforum toch? Waar iedereen gewoon zijn of haar mening mag geven? Waarom dan de structurele haat richting mij? :aai:

Volgens mij ben jij iedereen aan het bashen die groter is dan jij of kuurt. Of ze zijn 'non stop kuurders' of dikzakken omdat het ze niet boeit of ze een dropje meer eten en daarvoor strafcardio(:roflol:) moeten doen.
Je komt over als een onzeker mannetje die zichzelf verschuilt achter het 'droog' zijn omdat je weinig massa hebt. Oja, imo.
 
Volgens mij ben jij iedereen aan het bashen die groter is dan jij of kuurt. Of ze zijn 'non stop kuurders' of dikzakken omdat het ze niet boeit of ze een dropje meer eten en daarvoor strafcardio(:roflol:) moeten doen.
Je komt over als een onzeker mannetje die zichzelf verschuilt achter het 'droog' zijn omdat je weinig massa hebt. Oja, imo.
Nee hoor..ik heb zeer zeker respect voor gasten die kuren, maar voornamelijk degene die dat doen en daar eerlijk over zijn. Het blijft gewoon een feit dat gains en droogheid makkelijker te bewerkstelligen zijn als je kuurt, zeker wanneer er tren in het spel is.

Kan niet meer zeggen dan dat ik veel respect heb voor fysieken als die van Gopro, Jeppe, Dannyz en RobS.

Echter laat ik me niks vertellen door gasten met een hoog vetpercentage die dan wel 100kg mogen wegen. Naar mijn mening stelt dit namelijk net zo goed niks voor als dat mijn droogheid in jouw ogen niets voorsteld..

Ik weet dat mijn manier niet optimaal is en dat ik mogelijk niet het maximale eruit haal wat er in zit. Echter voel ik me er gewoon goed bij..ja ook bij die 'strafcardio' of extreem lage dagen..

Tuurlijk weet ik dat het zo niet de beste manier is, maar ben gewoon van mening dat het bij een 85kg bij 10% voor mij natty wel gedaan is, als ik dat al ga halen.

Of dit pesimistisch of realistisch is kan ik niet zeggen. Wat ik wel weet is dat het gros van de mensen die op het punt zitten waar ik zit al lang hebben besloten te gaan kuren..
 
De meeste die lopen te haten richting mij zijn of lopende-band-kuurders, fake natty's of dikzakken:roflol:

Het interesseert me dus werkelijk geen moer hoe jullie erover denken..


Ik ben gewoon van mening dat het merendeel hun natty potentieel zwaar overschatten en daar komt nog bij dat het gros te ongeduldig is om daar uberhaupt naar toe te trennen..ehm trainen:o

Haha wat loop je toch te janken man :roflol:. Je geeft zelf aan dat je denkt dat iedereen die groter is dan jij kuurt of een dikzak is :roflol:. Hoe kan ik nou haten als ik jou gewoon letterlijk quote?
 
Nee hoor..ik heb zeer zeker respect voor gasten die kuren, maar voornamelijk degene die dat doen en daar eerlijk over zijn. Het blijft gewoon een feit dat gains en droogheid makkelijker te bewerkstelligen zijn als je kuurt, zeker wanneer er tren in het spel is.

Dit is vaak niet te zien aan je posts.

Kan niet meer zeggen dan dat ik veel respect heb voor fysieken als die van Gopro, Jeppe, Dannyz en RobS.

Echter laat ik me niks vertellen door gasten met een hoog vetpercentage die dan wel 100kg mogen wegen. Naar mijn mening stelt dit namelijk net zo goed niks voor als dat mijn droogheid in jouw ogen niets voorsteld..

Dat mag. Maar om eerdere keer PLers dikzakken te noemen etc is ook nergens voor nodig. Het is prima dat iedereen andere doelen heeft. Wat voor jou een hoog vetpercentage is, is dat voor andere niet. Ik ben liever 100kg bij 15% dan 80kg bij 10%.

Ik weet dat mijn manier niet optimaal is en dat ik mogelijk niet het maximale eruit haal wat er in zit. Echter voel ik me er gewoon goed bij..ja ook bij die 'strafcardio' of extreem lage dagen..

Tuurlijk weet ik dat het zo niet de beste manier is, maar ben gewoon van mening dat het bij een 85kg bij 10% voor mij natty wel gedaan is, als ik dat al ga halen.
Volgens mij zit jou frustratie/onzekerheid ook deels bij het bang zijn om vet te gainen om groter te worden als naturel.

Of dit pesimistisch of realistisch is kan ik niet zeggen. Wat ik wel weet is dat het gros van de mensen die op het punt zitten waar ik zit al lang hebben besloten te gaan kuren..
Is hun goed recht toch? Niemand houdt jou tegen om te kuren dus is het ook niet nodig steeds te benadrukken dat iemand kuurt of dat jouw fysiek de 'natty' max is. Je bent gewoon bang om vet te gainen wat er nou eenmaal bij hoort als naturel. Verder props voor je normale reply./QUOTE]
 
Haha wat loop je toch te janken man :roflol:. Je geeft zelf aan dat je denkt dat iedereen die groter is dan jij kuurt of een dikzak is :roflol:. Hoe kan ik nou haten als ik jou gewoon letterlijk quote?
Ik schreef ook dat het vaak waar is...niet altijd ;)

Dit is vaak niet te zien aan je posts.

Ach beetje frustratie zit er wel soms ja..

Dat mag. Maar om eerdere keer PLers dikzakken te noemen etc is ook nergens voor nodig. Het is prima dat iedereen andere doelen heeft. Wat voor jou een hoog vetpercentage is, is dat voor andere niet. Ik ben liever 100kg bij 15% dan 80kg bij 10%.

Klopt..maar jullie haten ook gericht. Iedereen heeft inderdaad zijn/haar doelen, maar de mijne worden blijkbaar niet geaccepteerd

Volgens mij zit jou frustratie/onzekerheid ook deels bij het bang zijn om vet te gainen om groter te worden als naturel.
100% waar. Ik zou willen dat ik dat niet had, maar is helaas wel zo.

In zekere zin is dit wel een probleem. Ga ik daar ook wat aan doen? Waarschijnlijk niet, want heb het aardig onder controle en mijn huidige levensstijl bevalt me wel.
Wie weet dat ik eens structureel ga clean bulken, want mijn gedachtes zijn veranderlijk als de wind wat dat betreft..



Is hun goed recht toch? Niemand houdt jou tegen om te kuren dus is het ook niet nodig steeds te benadrukken dat iemand kuurt of dat jouw fysiek de 'natty' max is. Je bent gewoon bang om vet te gainen wat er nou eenmaal bij hoort als naturel. Verder props voor je normale reply.
Tuurlijk..ieder zo zijn ding. Maar er zitten hier op het forum nu eenmaal een hoop gasten die niet van plan zijn te kuren. Die personen, waaronder ik zijn gewoon op zoek naar een vergelijk wat er natuurlijk te bereiken is. In het achterhoofd houden dat vergelijk met een ander nergens op slaat ben ik en een hoop andere gewoon op zoek naar wat er haalbaar is.

Het feit dat er zoveel gelogen en verzwegen wordt maakt dat niet makkelijker. Tja, en dan een topic als 'de laatst genomen foto'..daar ga ik tegenwoordig maar mee in het getroll en gehaat (beetje voldoen aan het verwachtingspatroon..)
..
 
nogal arrogant om jezelf af te schilderen als het ''max natty potential''
 
nogal arrogant om jezelf af te schilderen als het ''max natty potential''
max poteintial...voor mezelf. Er valt IMO niet heel veel meer te halen voor mijzelf.

Wil jou nog wel even in de waan laten dat je 110kg bij 10% nog gaat halen natty. Vanwaar eigenlijk telkens de haat in mijn richting?:rolleyes:
 
max poteintial...voor mezelf. Er valt IMO niet heel veel meer te halen voor mijzelf.

Wil jou nog wel even in de waan laten dat je 110kg bij 10% nog gaat halen natty. Vanwaar eigenlijk telkens de haat in mijn richting?:rolleyes:

prima dat jij dit van jezelf denkt, maar dat is niet wat je in eerdere berichten beweerde geloof ik.

vanwaar denk je dat ik in die waan zit?

hoezo haat? dit is een discussieforum toch
 
prima dat jij dit van jezelf denkt, maar dat is niet wat je in eerdere berichten beweerde geloof ik.

vanwaar denk je dat ik in die waan zit?

hoezo haat? dit is een discussieforum toch
Omdat velen denken het natty heel ver te gaan schoppen. Bij deze wens ik die allemaal succes, want denk dat slechts 10% het natty echt ver gaat schoppen...en nee, ik hoor daar niet bij:roflol:

Hmm..zal wel een gevoel zijn van die haat posts..:o:o
 
Back
Naar boven