Nee hoor..ik heb zeer zeker respect voor gasten die kuren, maar voornamelijk degene die dat doen en daar eerlijk over zijn. Het blijft gewoon een feit dat gains en droogheid makkelijker te bewerkstelligen zijn als je kuurt, zeker wanneer er tren in het spel is.
Dit is vaak niet te zien aan je posts.
Kan niet meer zeggen dan dat ik veel respect heb voor fysieken als die van Gopro, Jeppe, Dannyz en RobS.
Echter laat ik me niks vertellen door gasten met een hoog vetpercentage die dan wel 100kg mogen wegen. Naar mijn mening stelt dit namelijk net zo goed niks voor als dat mijn droogheid in jouw ogen niets voorsteld..
Dat mag. Maar om eerdere keer PLers dikzakken te noemen etc is ook nergens voor nodig. Het is prima dat iedereen andere doelen heeft. Wat voor jou een hoog vetpercentage is, is dat voor andere niet. Ik ben liever 100kg bij 15% dan 80kg bij 10%.
Ik weet dat mijn manier niet optimaal is en dat ik mogelijk niet het maximale eruit haal wat er in zit. Echter voel ik me er gewoon goed bij..ja ook bij die 'strafcardio' of extreem lage dagen..
Tuurlijk weet ik dat het zo niet de beste manier is, maar ben gewoon van mening dat het bij een 85kg bij 10% voor mij natty wel gedaan is, als ik dat al ga halen.
Volgens mij zit jou frustratie/onzekerheid ook deels bij het bang zijn om vet te gainen om groter te worden als naturel.
Of dit pesimistisch of realistisch is kan ik niet zeggen. Wat ik wel weet is dat het gros van de mensen die op het punt zitten waar ik zit al lang hebben besloten te gaan kuren..
Is hun goed recht toch? Niemand houdt jou tegen om te kuren dus is het ook niet nodig steeds te benadrukken dat iemand kuurt of dat jouw fysiek de 'natty' max is. Je bent gewoon bang om vet te gainen wat er nou eenmaal bij hoort als naturel. Verder props voor je normale reply./QUOTE]