- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik ben met winny only (50mg/dag) van 82 kg bij 12-13% vet naar 81-82 kg bij 7-8% vet gegaan.
Dat is dus VVM van 72 kg naar na 75 kg en 5% daling in vetpercentage. Dan hebben we het over een kuurtje winny only waarvan 95% op DBB beweerd dat je geen gains gaat hebben.
Ofwel 3 kg spiermassa aankomen en 5% vet dalen. Zie niet in hoe je niet in recomb kan 'geloven'. Een ieder die een kuur met tren/winny/clen in zijn systeem knalt en verstandig eet en sport gaat vet verliezen en VVM aankomen lijkt mij. Misschien niet meer als je echt ver ver over je 'natty max' heen zit.
Dat is dus VVM van 72 kg naar na 75 kg en 5% daling in vetpercentage. Dan hebben we het over een kuurtje winny only waarvan 95% op DBB beweerd dat je geen gains gaat hebben.
Ofwel 3 kg spiermassa aankomen en 5% vet dalen. Zie niet in hoe je niet in recomb kan 'geloven'. Een ieder die een kuur met tren/winny/clen in zijn systeem knalt en verstandig eet en sport gaat vet verliezen en VVM aankomen lijkt mij. Misschien niet meer als je echt ver ver over je 'natty max' heen zit.

. Op jouw lengte/gewicht met wat aas is dat goed te doen. Maar ik kijk meer naar de mensen die al langere tijd kuren en een dikke 100kg hebben op 1,80 bijvoorbeeld. Je eerste kuurtje kun je flinke resultaten halen, maar dat zie ik ook gewoon aan als een beginner. Je bent dan namelijk ook een beginner bij de enhanced bbers.