MuscleMeat

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Ik ben met winny only (50mg/dag) van 82 kg bij 12-13% vet naar 81-82 kg bij 7-8% vet gegaan.

Dat is dus VVM van 72 kg naar na 75 kg en 5% daling in vetpercentage. Dan hebben we het over een kuurtje winny only waarvan 95% op DBB beweerd dat je geen gains gaat hebben.

Ofwel 3 kg spiermassa aankomen en 5% vet dalen. Zie niet in hoe je niet in recomb kan 'geloven'. Een ieder die een kuur met tren/winny/clen in zijn systeem knalt en verstandig eet en sport gaat vet verliezen en VVM aankomen lijkt mij. Misschien niet meer als je echt ver ver over je 'natty max' heen zit.

Ik ben met winny only (50mg/dag) van 82 kg bij 12-13% vet naar 81-82 kg bij 7-8% vet gegaan.

Dat is dus VVM van 72 kg naar na 75 kg en 5% daling in vetpercentage. Dan hebben we het over een kuurtje winny only waarvan 95% op DBB beweerd dat je geen gains gaat hebben.

Ofwel 3 kg spiermassa aankomen en 5% vet dalen. Zie niet in hoe je niet in recomb kan 'geloven'. Een ieder die een kuur met tren/winny/clen in zijn systeem knalt en verstandig eet en sport gaat vet verliezen en VVM aankomen lijkt mij. Misschien niet meer als je echt ver ver over je 'natty max' heen zit.
Ik zei ook niet dat ik er niet in geloof, maar dat het uiteindelijk toch niet zo makkelijk zal gaan:p. Op jouw lengte/gewicht met wat aas is dat goed te doen. Maar ik kijk meer naar de mensen die al langere tijd kuren en een dikke 100kg hebben op 1,80 bijvoorbeeld. Je eerste kuurtje kun je flinke resultaten halen, maar dat zie ik ook gewoon aan als een beginner. Je bent dan namelijk ook een beginner bij de enhanced bbers.

Ik zal waarschijnlijk ook wel een kg vvm kunnen pakken en flink wat vet verliezen bij test/tren/mast/t3, maar dat is dan ook pas mijn 2e kuur. Voor mijn doel zal ik nog jaren aan het juicen moeten zijn, en na die jaren zal het ook gewoon moeilijker worden. Zie het als iemand die natty is, zijn eerste jaar zal die hoe dan ook iets gainen. Iemand met AAS zal dat ook doen, maar hoe meer jaren je er hebt gestoken gaat hoe trager en moeilijker het gaat en recompen minder goed of niet meer te doen wordt.

Juicers hebben inderdaad een flink voordeel in het begin, al is hun training/voeding ruk. Maar ik kijk vooral naar de wat ervaren juicers en niet de beginners. Er is een veel grotere marge voor fouten bij een juicer, maar dat zal net als bij een natty beginner met de tijd mee steeds kleiner worden. Een juicer heeft dan nog wel het voordeel dat zij de dosis kunnen uppen, maar dat zal voor een groter deel alleen de negatieve effecten op je gezondheid verhogen en voor maar een klein deeltje voor extra vvm zorgen.

Daarom moeten nattys ook niet puur BB-gericht trainen, killing voor je motivatie. Zolang je als natty kracht gains blijft maken, blijf je motivated in mijn optiek.
Helemaal mee eens, dat is de reden dat het trainen, voor mij in ieder geval, nog (meestal) leuk blijft.

Toch is het lastig soms om door de hele fitness industrie/markt heen te prikken. Soms haalt het je gewoon even down tot dat je weer realiseert dat je realistisch naar jezelf moet kijken, en eigenlijk alleen naar jezelf moet kijken. Wat voor progressie heb jij gemaakt tegenover je eerdere zelf? Jij bent immers de enige die zeker weet dat je natural bent en jij bent de enige die weet wat je ervoor gedaan hebt.

Maar relativiteit is een b*ch:)

Oke dus winny only gebruiken ze bij de npb?

Wat voor progressie heb jij gemaakt tegenover je eerdere zelf? Jij bent immers de enige die zeker weet dat je natural bent en jij bent de enige die weet wat je ervoor gedaan hebt.

Dit is meer een discussie voor pm dan op een openbaar forum. Geen zin om hier in dit topic serieus op in te gaan, zolang er enkelingen zijn die mij inschatten (irl) als een kansloze valsspeler.

Dit is meer een discussie voor pm dan op een openbaar forum. Geen zin om hier in dit topic serieus op in te gaan, zolang er enkelingen zijn die mij inschatten (irl) als een kansloze valsspeler.

Als je alleen deze zin leest gaat ontsnapt hij aan de context. Ik bedoelde het niet gericht tegen jou Hoody, ik bedoelde: eenieder moet zichzelf eigenlijk alleen afvragen wat voor progressie heb ik (lees: ikzelf als algemeen begrip) gemaakt tegenover mijn eerdere ik. En op dezelfde manier ook de rest van wat ik zei lezen:). Was bedoeld in het algemeen, eenieder zou zich met zichzelf moeten vergelijken niet met een ander. :p

Ik was eigenlijk meer hardop aan het denken haha. Dus niet een vraag specifiek aan jou, maar hoe een natural (of ook juicer) eigenlijk naar zichzelf moet kijken en welke vragen hij eigenlijk alleen moet stellen, omdat in de fitness wereld vergelijken met anderen niet werkt en niet realistisch is.

Als ik kijk naar veel van de lui die op diverse sportscholen lopen en vroegah kuurtjes deden hebben veel last van blessures met o.a. het gevolg dat het lijf wil ook niet echt meer wil. Naast de fysieke ongemakken ook soms geestelijke. De meesten zijn ook gewoon shortcuts. Met natty bereik je dan meer imo.

Was bedoeld in het algemeen, eenieder zou zich met zichzelf moeten vergelijken niet met een ander. :p

Mensen vergelijken zich (onbewust) altijd wel met een ander, als je een kutleven hebt dan kan het zelfs overslaan tot fixatie. Dat iedereen zichzelf maar moet zien als grootste vergelijking vind ik een vrije naïeve gedachtegang.

Filemon was wel een redelijk uitzonderingsgeval imo. Verder weet ik niet welke dosis gear hij heeft genomen. Genetisch was hij wel echt een 0. Je hebt gezien, na 3 maanden natty trainen was het resultaat 0. In die 10 weken waarin hij een kuurtje nam was zijn resultaat minimaal 5x beter dan in die 20 weken natty. Dus ook bij hem was het bewijs daar: enhanced maakt hij significant meer gains dan natty.
Filemon's belabberde resultaten als natty en toch ook als gebruiker waren eerder te wijten aan een miserabele trainingsaanpak dan aan genetics. Als je coach je laat schaduwboxen met gewichtjes en met tuinmeubelen de heuvel op laat rennen in plaats van zware compounds, dan mankeert er wel wat aan je trainingen. Het was eigenlijk nog erger dan bij The Biggest Loser.

Daar gaat het ook niet om. Gebruikers worden gewoon altijd afgezeikt terwijl zij net zo hard dieeten en trainen of zelfs harder dan de meeste mensen op dit forum. Op AAS kan je harder trainen dan een natty, dus train je harder dan een natty. Je moet meer eten dan een natty, dus je eet meer dan een natty.

In dat opzicht werk je harder als je kuurt, omdat het kan. Als je het niet af kan dat iemand beter resultaat boekt dan jou omdat hij kuurt ga je ofwel ook kuren ofwel hou je gewoon op met klagen.

Geloof me ik dacht er hetzelfde over voor ik voor het eerst ging kuren.

Kuren is niet makkelijk, want dan heb je geen excuses meer. Als natty is het makkelijk om je fails af te schuiven op alles behalve jezelf.

Wat een gelul weer. Volgens diezelfde logica moet je als natty juist harder trainen, want door AAS gaat het makkelijker. Is net zo onzinnig.

Wat een gelul weer. Volgens diezelfde logica moet je als natty juist harder trainen, want door AAS gaat het makkelijker
Met AAS herstel je sneller, kan je vaker en langer trainen - met een hoger rendement. Dan gaat het kweken van spiermassa toch makkelijker?

Met AAS herstel je sneller, kan je vaker en langer trainen - met een hoger rendement. Dan gaat het kweken van spiermassa toch makkelijker?
Klopt, het ging mij vooral om de opmerking dat AAS gebruikers harder trainen dan natty's. Hard trainen is een relatief begrip en zowel als natty als als AAS gebruiker kun je hard trainen of maar wat aan klooien, even los van het feit of je enhanced makkelijker massa aanzet en herstelt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.016

Winny orals of injection? Want dat zijn wel redelijke gains dan. Misschien was je voeding voordien niet helemaal goed?
Verder nog kuren gedaan of bleef het daar bij?

Who are the Body engineers and what are they trying to do?

This Online personal training concept came from the idea of 100% natural European junior bodybuilding champion,and World Fitness model Champion Octavio Maginnis Castro (Tavi Castro) 22,
11014823_859532794083662_9070194382490924843_n.jpg

Dit is dus gewoon 100% natural haalbaar jongens, waar maken we ons nog druk om.
Bron: http://body-engineers.com/

Terug
Naar boven