XXL Nutrition

Sticky "Natty kan je niks bereiken" topic

Wat heb je in verhouding tot leeftijd/trainingsjaren/trainingservaring een stuk meer dan ik ?

Er zijn genoeg mensen geweest waaronder ik die gewoon in je trainingslog allemaal advies hebben gegeven wat jij al die tijd in de wind hebt geslagen.

Dat zegt degene met (weet ik hoeveel jaar trainen en dedication) en 33cm armen? Dat zegt me genoeg lijkt me. Je kan in de tussentijd beter eten en trainen ipv mensen afzeiken, want hier moeite in stoppen vind ik persoonlijk waste of time. Vergeleken met jou die non stop actief is op dit forum.

En dat laatste is bs, tuurlijk doe ik daar wel wat mee anders zou ik geen log openen, gr

wedstrijden of ambitie daarvoor ,dus noodzaak om te kuren = o.k

fotomodel, wel betaald = kuren = o.k

alleen een paar weken stoer doen in de zomer dus juicen = zware kneus

na 10 jaar natty trainen dan juicen = o.k

na 2 maanden trainen te weinig progressie dus kuren = zware kneus

Kuren is een persoonlijk keuze maar mensen die hun fysiek enkel te danken hebben aan de AAS heb ik weinig respect voor.

Dat zegt degene met (weet ik hoeveel jaar trainen en dedication) en 33cm armen? Dat zegt me genoeg lijkt me. Je kan in de tussentijd beter eten en trainen ipv mensen afzeiken, want hier moeite in stoppen vind ik persoonlijk waste of time. Vergeleken met jou die non stop actief is op dit forum.

En dat laatste is bs, tuurlijk doe ik daar wel wat mee anders zou ik geen log openen, gr

Je probeert nu wel erg bijdehand te doen he ventje?

precies, er is geen bodybuilder in de wereld die niet beweert dat voeding en training het beter doen dan AAS.

ik ben het ook niet helemaal eens met de stelling van TS. er zijn zat voorbeelden van bodybuilders die op een natuurlijke wijze een hoop hebben bereikt, bereiken ze net zoveel als gebruikers? nee absoluut niet maar het is wel degelijk mogelijk.

rico van huizen vind ik het mooiste voorbeeld hier misschien wel van.
Niet bekend met het fenomeen "Carb timing" ?

Niet veel kunnen bereiken als natty?
Als je geen doorzettingsvermogen hebt en geen discipline kent, klopt die uitspraak inderdaad.

De peilers voor succes zijn... Trainen, correct eten en rusten met een flinke portie discipline en motivatie.

Niet veel kunnen bereiken als natty?
Als je geen doorzettingsvermogen hebt en geen discipline kent, klopt die uitspraak inderdaad.

De peilers voor succes zijn... Trainen, correct eten en rusten met een flinke portie discipline en motivatie.
En 6-8% staan voor de zomer feestjes natuurlijk

True natty denk ik dat Scott Herman beetje op het fysiek zit wat je als natty kan verwachten te behalen.

Met uitzondering van hier en daar een freak beast qua genetics.

cZl1Oowz_400x400.jpg

Scott_Herman_06.jpg

Maar scott herman is een f**got, wie wil dat nou

hoe je er als natty uit kan zien? Dat verschilt toch heel erg per persoon? :o :o

Maar scott herman is een f**got, wie wil dat nou

f**got of niet. Hij is zo'n beetje de enige die natty claimed waarvan ik het geloof. Vind zijn videos trouwens ook wel informative.

Kijk hoe hij er uit ziet en weet wat je als natty max kan halen. My ass dat er meer dan 1000 gasten op deze aardkloot rondlopen die natty groter zijn bij die conditionering dan hem.

Alles wat je ziet wat harder is, groter is, meer veins en meer massa, ga er maar vanuit dat dat niet natty is.

Kuren is een persoonlijk keuze maar mensen die hun fysiek enkel te danken hebben aan de AAS heb ik weinig respect voor.
Mensen met een fysiek waar je naar opkijkt zullen dat niet kunnen bereiken met alleen AAS zonder dat ze weten waar zij mee bezig zijn(paar uitzonderingen achterwege). Zie het vooral veel in de sportschool, veel waterballonnen en redelijk hoge BF's.

Ik zie niet vaak iemand onder de 10% die er echt bruut uit ziet, en als ik dat wel zie zie ik ze vrijwel elke dag en zijn ze behoorlijk dedicated met verstand van cutten & bulken. Verder hebben er vrij weinig mensen verstand van eten, en denken ze dat je goed zit met voldoende kipfilet en shakes.

Iemand die nog nooit ijzer heeft aangeraakt kan enhanced in 1 jaar tijd er aanzienlijk beter uitzien dan de natty met de beste genetics in een lifetime kan. Dat hele met aas is het nog meer werk of nog steeds grotendeels voeding en training is kul. Enhanced trainen is 10% effort van natty, period.

f**got of niet. Hij is zo'n beetje de enige die natty claimed waarvan ik het geloof. Vind zijn videos trouwens ook wel informative.

Kijk hoe hij er uit ziet en weet wat je als natty max kan halen. My ass dat er meer dan 1000 gasten op deze aardkloot rondlopen die natty groter zijn bij die conditionering dan hem.

Alles wat je ziet wat harder is, groter is, meer veins en meer massa, ga er maar vanuit dat dat niet natty is.

aparte redenatie, hoe kun je nou aan zo iemand zien dat ie natty is

ik volg zijn video's niet echt maar in het verleden was het echt verschrikkelijk in elk geval. Broscience everywhere. Geen idee hoe dat nu is.

Ik twijfel al bij die buiten foto van hem, daar lijkt hij veel groter dan anders

Iemand die nog nooit ijzer heeft aangeraakt kan enhanced in 1 jaar tijd er aanzienlijk beter uitzien dan de natty met de beste genetics in een lifetime kan. Dat hele met aas is het nog meer werk of nog steeds grotendeels voeding en training is kul. Enhanced trainen is 10% effort van natty, period.
Hoe komt het dan dat er nog zat enhanced lui zijn die er slechter uitzien dan een redelijke natty met hetzelfde aantal trainingsjaren?

Plus 1

'enhanced'

sommige mensen doen een kuurtje 500 mg test en andere proberen de nieuwe ronnie coleman te worden. die kan je nogal moeilijk gelijk stellen

edit: zo'n pipo als bostin loyd slaat een beetje met zn lul op een drumstel en heeft een betere fysiek dan ongeveer iedereen op dit forum maar dat betekent niet dat elke gebruiker hoe weinig ze ook gebruiken het ook zo makkelijk heeft. ook van dat laatste zijn genoeg voorbeelden te zien hier :roflol:.

Gezien jij het er mee eens bent zou je dan ook een reactie op het volgende kunnen geven?
Hoe komt het dan dat er nog zat enhanced lui zijn die er slechter uitzien dan een redelijke natty met hetzelfde aantal trainingsjaren?

Waarom ziet filemon er uit alsof hij net een paar maanden trained terwijl hij er een flink kuurtje in heeft gegooid? Gezien voeding en training niet zo belangrijk is enhanced en zijn gear legit is zou hij volgens jullie toch wel een beest moeten zijn?

zoals ik het zie heeft het meer met bepaalde drempelwaardes te maken als je het over kuren hebt. met alleen cardio en een ethiopisch voedingsschema ga je ook met een gram test geen gains maken, echter is rond onderhoud eten en alles 1x per week trainen al genoeg om meer resultaten te boeken dan een natty die wel perfect eten trackt en slimmer traint. Daarom is dat gezeik over "maar AAS gebruikers moeten ook alles geven !!1!" slap gelul. als je als natty jaren lang systematisch gains wil maken moet je goed periodiseren, over langere termijnen meer volume(progressive overload) doen en ook nog goed je eten in de gaten houden. Voor AAS gebruikers is een beetje random pompen en up the dose vaak al voldoende.

Terug
Naar boven