XXL Nutrition

Natural te krijgen?

Echt triest als je denkt dat zo een pussyfysiek niet te bereiken is zonder aas... voor ik dit forum kende associeerde ik aas met een fysiek als arnold, ronnie, ... hier op dit forum denken ze blijkbaar dat iedereen die meer dan 80kg weegt al kuurt. **** man.

als dat fysiekje naturel niet haalbaar is dan stop ik met trainen. Zo een fysiek is makkelijk haalbaar als je gewoon goed eet.

waarschijnlijk bedoelde hij er mee dat je nog niet klaar bent om te kuren. (te jong, nog niet genoeg massa, te weinig kennis over aas)

dat fysiek is zo makkelijk haalbaar dat zelfs de misbruikers op dit forum dit niet hebben. Buff ja, cut is wat moeilijker.

Om een scherpe belijning te hebben heb je genoeg aan een procentje of 7/8 vet... ook al weeg je 75kg... in een shirtje lijk je dan echter wel een ecto. Dus absoluut geen AAS voor nodig om dat fysiek te bereiken (overigens wel een mooi fysiek, hoor)

Hallo,

De bij-geposte foto is mijn doel waar ik naar toe wil streven, om zo gespierd te worden. Alleen vraag ik me af of dit mogelijk is zonder AAS? Dus gewoon natural?

Mvg, Fitch

Voor de meeste niet helaas... te lui etc en geven na een tijdje deze sport op, ook vaak niet met aas ;)

Volgens mij vertekent de foto best wel en is hij groter dan hij hier lijkt. Naturel prima haalbaar.

Naturel wel haalbaar maar wat olddutch zegt, voor de meesten niet! Denk dat die gast ook wel groter is dan op de foto lijkt. Armen zullen toch wel snel rond 45 cm zijn op een 10 tot 12% vetpercentage waar die gast op staat, is lang niet voor iedereen haalbaar hoor.

Hoor hier veel mensen zeggen dat dit natural makkelijk haalbaar is, maar een enkeling daarvan komt zelf maar in de buurt van dit fysiek..

• Topic Starter Topic Starter
Weet iemand toevallig ook hoe hij heet?

ik sluit me aan bij cara

dat fysiek is zo makkelijk haalbaar dat zelfs de misbruikers op dit forum dit niet hebben. Buff ja, cut is wat moeilijker.

Inderdaad maar dat zie je zwz vaak in de sportschool gasten die buff zijn maar aftrainen ho maar!
Ze durven gewoon niet te cardioen omdat ze bang zijn voor spierverlies.
Of omdat ze te lui zijn/geen zin hebben om elke week een x aantal uur te cardioen.

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:44 ----------

Mocht je willen dit fysiek zit zwz een 4 jaar werk in en danwel met goede voeding en training.
Je denk dat dit niets voorsteld mssh maar het is natuurlijk niet heel erg buff maar er zit meer werk in dan je op eerste gezicht zou
denken ckrr naturel.
+ op jouw lengte mag je ckrr wel 100 kg bij 9% wegen om te kunnen vergelijken met het fysiek geplaast in de openingspost.

Laatst bewerkt:
Mocht je willen dit fysiek zit zwz een 4 jaar werk in en danwel met goede voeding en training.
Je denk dat dit niets voorsteld mssh maar het is natuurlijk niet heel erg buff maar er zit meer werk in dan je op eerste gezicht zou denken ckrr naturel.
Ik kap lekker met trainen wat een k*t sport is dit:mad:
Ik ga op voetbal

Naturel wel haalbaar maar wat olddutch zegt, voor de meesten niet! Denk dat die gast ook wel groter is dan op de foto lijkt. Armen zullen toch wel snel rond 45 cm zijn op een 10 tot 12% vetpercentage waar die gast op staat, is lang niet voor iedereen haalbaar hoor.

Hoor hier veel mensen zeggen dat dit natural makkelijk haalbaar is, maar een enkeling daarvan komt zelf maar in de buurt van dit fysiek..

True iedereen die denk dat dit een makkelijk haalbaar fysiek is moet ff uit zijn droom toestand gehaald worden dit is gewoon hard werken om naturel te behalen.
En zelfs met aas is dit ckkrr niet voor iedereen weg gelegd die zonder discipline ff wil transformeren naar een men,s health fysiek.

Waarom?

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

True iedereen die denk dat dit een makkelijk haalbaar fysiek is moet ff uit zijn droom toestand gehaald worden dit is gewoon hard werken om naturel te behalen.
En zelfs met aas is dit ckkrr niet voor iedereen weg gelegd die zonder discipline ff wil transformeren naar een men,s health fysiek.

Dit kan je behalen na een jaar hard trainen,eten en rusten. Dat weet ik zeker!

Ik kap lekker met trainen wat een k*t sport is dit:mad:
Ik ga op voetbal

Jongen iets wat de moeite waard is om te hebben heefd gewoon veel inzet nodig om het te behalen.
Zo werkt het nu eenmaal, dus gewoon ff wat ballen tonen!
Als je dit wil behalen dan heb je daarna vol het recht ermee te pronken imo.
De aanhouder wint ey!

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

Waarom?

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Dit kan je behalen na een jaar hard trainen,eten en rusten. Dat weet ik zeker!

Ey dromen is gezond jongen!

Jongen iets wat de moeite waard is om te hebben heefd gewoon veel inzet nodig om het te behalen.
Zo werkt het nu eenmaal, dus gewoon ff wat ballen tonen!
Als je dit wil behalen dan heb je daarna vol het recht ermee te pronken imo.
De aanhouder wint ey!
Ja klopt maar om nou elke dag op me eten te gaan letten en dat 4 jaar lang... Na de zomer spuit erin en dan zie ik wel waar de weg eindigt:o

Terug
Naar boven