- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef antwoord b*ch
Hoe snel is dit met AAS en een fatsoenlijk eetschema haalbaar?
Als je uit gaat van 3x per week trainen

Buff?dat fysiek is zo makkelijk haalbaar dat zelfs de misbruikers op dit forum dit niet hebben. Buff ja, cut is wat moeilijker.
Hallo,
De bij-geposte foto is mijn doel waar ik naar toe wil streven, om zo gespierd te worden. Alleen vraag ik me af of dit mogelijk is zonder AAS? Dus gewoon natural?
Mvg, Fitch

Voor volgende zomer welRedt je niet voor het eind van de zomer hoor kersje.![]()

dat fysiek is zo makkelijk haalbaar dat zelfs de misbruikers op dit forum dit niet hebben. Buff ja, cut is wat moeilijker.
Ik kap lekker met trainen wat een k*t sport is ditMocht je willen dit fysiek zit zwz een 4 jaar werk in en danwel met goede voeding en training.
Je denk dat dit niets voorsteld mssh maar het is natuurlijk niet heel erg buff maar er zit meer werk in dan je op eerste gezicht zou denken ckrr naturel.

Naturel wel haalbaar maar wat olddutch zegt, voor de meesten niet! Denk dat die gast ook wel groter is dan op de foto lijkt. Armen zullen toch wel snel rond 45 cm zijn op een 10 tot 12% vetpercentage waar die gast op staat, is lang niet voor iedereen haalbaar hoor.
Hoor hier veel mensen zeggen dat dit natural makkelijk haalbaar is, maar een enkeling daarvan komt zelf maar in de buurt van dit fysiek..
True iedereen die denk dat dit een makkelijk haalbaar fysiek is moet ff uit zijn droom toestand gehaald worden dit is gewoon hard werken om naturel te behalen.
En zelfs met aas is dit ckkrr niet voor iedereen weg gelegd die zonder discipline ff wil transformeren naar een men,s health fysiek.
Ik kap lekker met trainen wat een k*t sport is dit
Ik ga op voetbal
Waarom?
---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------
Dit kan je behalen na een jaar hard trainen,eten en rusten. Dat weet ik zeker!
Ja klopt maar om nou elke dag op me eten te gaan letten en dat 4 jaar lang... Na de zomer spuit erin en dan zie ik wel waar de weg eindigtJongen iets wat de moeite waard is om te hebben heefd gewoon veel inzet nodig om het te behalen.
Zo werkt het nu eenmaal, dus gewoon ff wat ballen tonen!
Als je dit wil behalen dan heb je daarna vol het recht ermee te pronken imo.
De aanhouder wint ey!