MuscleMeat

Natural te krijgen?

K*t instelling gozer, enige wat ik er van kan zeggen.

4jaar trainen is niks jankerd, je doet overkomen alsof dat fysiek niks voorsteld.
Laat me ff weten wanneer je er net zo uit ziet...

Hier op dit board zitten zat mensen, die langer trainen als jou genoemde 10jaar.

Hoelang train jij al?

je kan wel aas nemen en niet goed eten. dan plaats je een foto op het top van je kuur. dan zie je wel dat je massa aangezet hebt, dier je meteen weer kwijtraakt omdat je na je kuur je in een zeer katabole toestand bevindt en ook nog eens slecht eet.
ga je eens inlezen in de aas sectie, 3 jaar naturel trainen met een goed voedingsschema en ga dan nog eens over kuren nadenken

• Topic Starter Topic Starter
Een vraagje, wat is "buff'? Waar iedereen het hier over heeft ;)

Eey luister dan, ik geloof niet dat 4 jaar duurt voor zo'n lichaam maar we zullen wel zien, hoeveel jaar moet ik dan trainen voor iemand die nog buffer is dan? Ik geloof niet dat mensen 10+ jaren volhouden om een echt gespierd lichaam te kunnen krijgen.

Ik ben geen p*ssy, mij zul je wel zien strijden maar ik ga voor meer dan dat, snapje?

Hahaha jongetje pro bbers trainen wel 10 tot 20 jaar voordat ze zo groot zijn wat denk je nou!
Ik deed er ongeveer 3.5 jaar over om zo fysiek te krijgen en ik lette altijd goed op me voeding dronk bijna nooit alchohol en nam me eten bijna overal mee naar toe.
En me trainingen waren altijd bruut en intensief.
Ik weet bijna ckrr dat jij dat niet voor elkaar gaat krijgen, maargoed verbaas me zou ik zeggen bewijs het tegendeel en verdien respect.

Laatst bewerkt:
Ik snap je punt geef je er ook 100% geljik in, kan alleen op dit moment mijn voeding niet zo aanpassen dat het perfect is omdat ik gewoon afhankelijk van mn moeder ben:o

Zoek een (bij)baantje, koop je eigen hoognodig eten.

- havermout
- eieren
- melk
- brood
- kip
- tonijn(of andere goedkope vis)
- kwark

Maak gewoon een schema van goedkoop eten, met wat gemiddelde voor het avondeten, welke je natuurlijk wel mee zal moeten eten waarschijnljik.

Jij gaat me niet vertellen dat je afhankelijk bent van je moeder bij alle maaltijden.

Als je dit echt wilt, dan vind je wel een weg om onafhankelijk(er) te zijn, komop! het gaat hier om wat maaltijden per dag, niet om een luxe auto of grote villa die je van je ma krijgt ofzo.

als je echte toewijding toont dan zal dit geen probleem moeten zijn. Jij wil er trouwens gelijk de spuit inzetten zonder ook maar enigszins te verdiepen in de sport.. sorry levensT dat bodybuilden heet? dit laat wel zien hoe weinig je je er in verdiept hebt, als je denkt dat er een wonderspuitje bestaat dat je opeens monsterlijk maakt.

Ik denk niet dat je ver gaat komen dan. Laat wat toewijding van jouw kant zien, jij wilt dit voor jezelf, dus jij zult het moeten doen. Dat kan je moeder niet voor je doen. alles ligt bij jou!

Dus over een week zien wij een goed trainingsschema, een voedingsschema en een log dat je actief bij gaat houden en waarbij je actief om tips vraagt? Succes! ;)

Laatst bewerkt:

Ik zou toch zeker op de 3000-3500kcal gaan bulken, en die extra kcal die je er ij je schema bij gooit, uit koolhydraten halen.. je zit rond de 240 zag ik, veels te laag.

Gewoon bij elke maaltijd 3-4 boterhammen erbij eten, en niet alleen een plakje kipfilet, ei en wat melk.

probeer bij elke maaltijd ook redelijk EKV verhoudingen aan te houden.

De verhoudingen die jij in je schema hebt(inclusief totaal aantal kcal) is voor iemand die in de cut zit.

Dit is mijn schema, misschien heb je er iets aan:

http://i50.tinypic.com/u3jb7.png

Laatst bewerkt:
Ik zou toch zeker op de 3000-3500kcal gaan bulken, en die extra kcal die je er ij je schema bij gooit, uit koolhydraten halen.. je zit rond de 240 zag ik, veels te laag.

Gewoon bij elke maaltijd 3-4 boterhammen erbij eten, en niet alleen een plakje kipfilet, ei en wat melk.

probeer bij elke maaltijd ook redelijk EKV verhoudingen aan te houden.
Probleem met mij als ik er brood bij doe dat ik het dan met moeite weg krijg of gewoon niet

Terug
Naar boven