Ik snap je punt geef je er ook 100% geljik in, kan alleen op dit moment mijn voeding niet zo aanpassen dat het perfect is omdat ik gewoon afhankelijk van mn moeder ben
Zoek een (bij)baantje, koop je eigen hoognodig eten.
- havermout
- eieren
- melk
- brood
- kip
- tonijn(of andere goedkope vis)
- kwark
Maak gewoon een schema van goedkoop eten, met wat gemiddelde voor het avondeten, welke je natuurlijk wel mee zal moeten eten waarschijnljik.
Jij gaat me niet vertellen dat je afhankelijk bent van je moeder bij alle maaltijden.
Als je dit echt wilt, dan vind je wel een weg om onafhankelijk(er) te zijn, komop! het gaat hier om wat maaltijden per dag, niet om een luxe auto of grote villa die je van je ma krijgt ofzo.
als je echte toewijding toont dan zal dit geen probleem moeten zijn. Jij wil er trouwens gelijk de spuit inzetten zonder ook maar enigszins te verdiepen in de
sport.. sorry levensT dat bodybuilden heet? dit laat wel zien hoe weinig je je er in verdiept hebt, als je denkt dat er een wonderspuitje bestaat dat je opeens monsterlijk maakt.
Ik denk niet dat je ver gaat komen dan. Laat wat toewijding van jouw kant zien, jij wilt dit voor jezelf, dus jij zult het moeten doen. Dat kan je moeder niet voor je doen. alles ligt bij jou!
Dus over een week zien wij een goed trainingsschema, een voedingsschema en een log dat je actief bij gaat houden en waarbij je actief om tips vraagt? Succes!