XXL Nutrition

Natural te krijgen?

Ja klopt maar om nou elke dag op me eten te gaan letten en dat 4 jaar lang... Na de zomer spuit erin en dan zie ik wel waar de weg eindigt:o

Ik hoor het al jij gaat nooit zo worden jij denkt inderdaad dat het ff de spuit erin is en dan ben je er zo.
Ey slimmerik wat denk je als je klaar ben met kuren dat het dan allemaal op magische wijze er zo uit blijft zien als je uberhaud eral zo uit komt te zien haha.
Bodybuilding is een levensT en niet een fysiek wat je ff snel kan krijgen uit een potje/spuitje het heefd jaren toewijding nodig en daarna moet je het ook blijven onderhouden anders is het ook weg.

En het belangrijkste aspect is voeding!
En ik kan nu al met 100% zekerheid zeggen dat daar bij jouw geen reet van klopt dus geen juiste voeding is 1000% ckrr geen goed fysiek!

als je niet op je voeding wil letten, verwacht dan ook geen wonderen van aas.

Waarom?

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Dit kan je behalen na een jaar hard trainen,eten en rusten. Dat weet ik zeker!
na één jaar? mijn kloten. als je een normale fysiek hebt, ben je pas zo na minstens 3 jaar trainen. als je zonder trainen al gespierd bent, misschien wel. maar dat zijn uitzonderingen. de eerste maanden maak je wel de meeste progressie maar dan begint het zeer traag te vorderen.

---------- Toegevoegd om 16:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

Waarom?

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Dit kan je behalen na een jaar hard trainen,eten en rusten. Dat weet ik zeker!

zegt een 17 jarige van 1m83 die 77 kg weegt. ik wil wel is zien wat jou vooruitgang is na 1 jaar. je bent waarschijnlijk nog maar pas beginnen te trainen.

Ik hoor het al jij gaat nooit zo worden jij denkt inderdaad dat het ff de spuit erin is en dan ben je er zo.
Ey slimmerik wat denk je als je klaar ben met kuren dat het dan allemaal op magische wijze er zo uit blijft zien als je uberhaud eral zo uit komt te zien haha.
Bodybuilding is een levensT en niet een fysiek wat je ff snel kan krijgen uit een potje/spuitje het heefd jaren toewijding nodig en daarna moet je het ook blijven onderhouden anders is het ook weg.

En het belangrijkste aspect is voeding!
En ik kan nu al met 100% zekerheid zeggen dat daar bij jouw geen reet van klopt dus geen juiste voeding is 1000% ckrr geen goed fysiek!
Ik snap je punt geef je er ook 100% geljik in, kan alleen op dit moment mijn voeding niet zo aanpassen dat het perfect is omdat ik gewoon afhankelijk van mn moeder ben:o
Maar ik probeer het wel zo goed mogelijk te volgen.
Hoe zit het trouwens qua AAS en geen perfect eetschema?
IS het resultaat dan gewoon niks? Vraag me dit af omdat er laatst in het supahdude topic een before en na foto van zo'n gast was die aardig buf geworden was en hij leek me niet echt een persoon die een schema volgt

zegt een 17 jarige van 1m83 die 77 kg weegt. ik wil wel is zien wat jou vooruitgang is na 1 jaar. je bent waarschijnlijk nog maar pas beginnen te trainen.

Haha idd, typisch weer een broekkie die denkt even snel groot te worden in een jaartje. En ja, die kerel van de openingspost is groot.

Laatst bewerkt:
Ja is mogelijk denk ik, maar je moet wel uitgekiend te werk gaan met voeding/training

Vraag mij af dat alle gasten die nu schrijven dat dit haalbaar is binnen een korte tijd er dus nu zo uitzien of zelfs nog beter?
Nee ik denk niet dat je dit heel makkelijk even haalt als je naturel blijft.

4 jaar trainen voor zo'n lichaam? Geen wonder dat men naar de AAS grijpt. :S

Deze reactie geeft aan dat jij een p*ssy bent en wrm er nooit echt buffe gasten in de sportschool aanwezig zijn.

Eey luister dan, ik geloof niet dat 4 jaar duurt voor zo'n lichaam maar we zullen wel zien, hoeveel jaar moet ik dan trainen voor iemand die nog buffer is dan? Ik geloof niet dat mensen 10+ jaren volhouden om een echt gespierd lichaam te kunnen krijgen.

Ik ben geen p*ssy, mij zul je wel zien strijden maar ik ga voor meer dan dat, snapje?

Ja klopt maar om nou elke dag op me eten te gaan letten en dat 4 jaar lang... Na de zomer spuit erin en dan zie ik wel waar de weg eindigt:o

K*t instelling gozer, enige wat ik er van kan zeggen.

4 jaar trainen voor zo'n lichaam? Geen wonder dat men naar de AAS grijpt. :S

4jaar trainen is niks jankerd, je doet overkomen alsof dat fysiek niks voorsteld.
Laat me ff weten wanneer je er net zo uit ziet...

Eey luister dan, ik geloof niet dat 4 jaar duurt voor zo'n lichaam maar we zullen wel zien, hoeveel jaar moet ik dan trainen voor iemand die nog buffer is dan? Ik geloof niet dat mensen 10+ jaren volhouden om een echt gespierd lichaam te kunnen krijgen.

Ik ben geen p*ssy, mij zul je wel zien strijden maar ik ga voor meer dan dat, snapje?

Hier op dit board zitten zat mensen, die langer trainen als jou genoemde 10jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven