Nador
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 175
niet te ver gaan he! maar eve serieus, heeft je mama grote borsten of niet?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet te ver gaan he! maar eve serieus, heeft je mama grote borsten of niet?
Hij geeft binnenkort een workshop omtrent fitness in Waterloo
Er zijn wel zo een paar kleine dingen die me storen die hij zegt. Je zou geen melk mogen drinken volgens hem bijvoorbeeld..
Je moet al een beetje idioot zijn om te geloven dat de kerel in de beginpost natural is, maar als je nu ook nog gaat geloven dat Rob Riches natural is, dan kan je samen met Muayboran naar een instelling gaan lijkt me.
Nu ik die thread op BB.com van hem lees, begin ik wel steeds meer te geloven dat hij naturel is..
Weet niet, maar die gast komt heel integer over en op die site van hem staat ook alles uitgelegd..
Ik denk echt dat hij naturel is.. 11 jaar dedicated training kan je zo ver brengen..
tuulijk heeft hij ook zieke genen, maar hij traint ook zeer gedisiplineerd..

Ik ga me niet meer mengen in deze thread, anders zou ik me weleens dood kunnen lachen. Als je dit werkelijk meent.... damn![]()
waarom denk jij dat als iemand een bruut fysiek heeft dat hij gelijk aan het spul zit?
Is het zo moeilijk te geloven dat iemand met goede genen en goede training etc dit kan bereiken?
check zijn site:
http://plyoathletics.blogspot.com/
Check de thread:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130701423&page=32
Ik geloof niet dat iemand die zo expliciet beweert dat hij naturel is en ook ALTIJD zal blijven, zo hyprocriet kan zijn om de hele wereld voor de gek te houden..
Dan zou hij iedereen in de maling nemen, inclusief zichzelf. Ik ga uit van het goede van de mens, en deze gozer komt integer over..

Het is mogelijk mja 1 op de 10000 fzo en anderzijds zijn er veel gasten met aanleg die het gewoon vergooien omdat ze weten dat ze de breedste zijnIk zeg dat dit natural mogelijk is, als je je leven toewijdt aan 100% dieten, trainen enz..!
Zul je dan toch paar tientalle jaartjes kunnen trainen, MAAR het is mogelijk!
Ik vind het erg als jaloesie en bekrompenheid getuigen als je hem verdenkt van drugs..

Als jij moest weten hoeveel kerels beweren dat ze natural zijn terwijl ze niets anders doen dan juicen...
Je ziet duidelijk aan zijn fysiek dat hij kuurt, zo simpel is het.
Maargoed, ik ga er niet meer op reageren, ieder zijn mening![]()
prima Ruud.
loopt dit topic nog steeds dacht dat ik alles al duidelijk had gemaakt pfffffffffff
dit ziet eruit als iemand die kuurt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]