XXL Nutrition

naturel of niet?

Onthou he. Ze zeggen wanneer je lengte pakt en min 100 doet+5 en met 5 pct dat je dan klaar bent om op stage te gaan. Dus hij 179-100=79+5=84 kilo 5 pct zou hij opzich stage ready kunnen zijn. Maar die scheelt natuurlijk per persoon. Maar wel een indicatie.

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 00:22 ----------

Ja tuurlijk, het is bruut. Maar ik durf te zeggen dat als je dan zijn fotos naast die van hem neerzet. Dat die noor het nog steeds wint. Zo'n fysiek ga je moeilijk krijgen, met of zonder AAS. Die genetic chest is al huge.

Ja zeker dit heb ik door deze hele thread al zitten roepen haha...

Velen onderschatten dit toch wel. Op foto lijkt het in sommige hun ogen niet zo overdreven gespierd maar als je die naast jou ziet staan zul je toch wel anders denken.

Mijn mening gebaseerd op wat ik in al mijn sport jaren om mij heen heb gezien: zo droog en toch volle spieren = niet naturel..
De hoeveelheid van deze spiermassa van dit fysiek is natuurlijk wel naturel te behalen:)

Vind het grappig. Mensen zeggen dat dit naturel haalbaar is terwijl ze 70 kilo zijn ofzo. Ik geloof namelijk wel dat bepaalde mensen zijn die dit naturel kunnen zeker weten. Maar voor 99,9% is dit naturel niet weg gelegd dus 1 op 1000. Laten we gwn eerlijk zijn?

Niet iedereen is 1m90 zoals jij :rolleyes:

Volgens mij zelfs puur natural dus zonder voeding, schijnt alleen water te drinken en leeft daarop

niet zo bijzondere body
is wel naturel te behalen naar 8 jaar

Als je me citeer doe het dan wel helemaal ik zei voor de meeste niet te halen met of zonder kuur. Enkele uitzonderingen die veel aanleg hebben kunnen na enkele jaren trainen in de buurt komen. ;)

Een paar/enkele jaren versta ik een jaar of 2-3-4 onder... niemand kan dat op die tijd natural doen, never. Ik denk zelfs niet dat dit natural haalbaar is op welke tijd dan ook, misschien met een uitzondering van 1/500 met uber genen en dedication.

wel te halen maar dan moet je wel heel erg dedicated zijn ;)

Zijn borst is wel ziek groot, de rest kan je wel halen au naturel.

Misschien gekuurd, maar is te halen zonder.

Iemand trouwens een idee of een fysiek a la Rob Riches te halen is naturel?

Iemand trouwens een idee of een fysiek a la Rob Riches te halen is naturel?

2howped.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lijkt me niet onmogelijk. Oftewel ben ik wat onervaren op wat kan en niet kan kwa lichaam.

is gephotoshopped, maar alleen al het vetpercentage van die gozer is ****ing moeilijk om te bereiken., laat staan nog een goede hoeveelheid massa overhouden...
Succes !

ziet er niet zoo overdreven uit vind ik , gewoon een echt goed naturel lichaam.

Traint al 7 jaar en kent enorm veel van voeding. Lijkt me mogelijk.
+ Dat hij gesponserd wordt en zowat elke sup gebruikt die er te gebruiken valt. Allemaal van ON.

Enfin binnenkort ontmoet ik hem. Ben ik wel blij om, die kerel is echtwel mijn idool :p

Terug
Naar boven