Fitness Seller

naturel of niet?

• Topic Starter Topic Starter
Traint al 7 jaar en kent enorm veel van voeding. Lijkt me mogelijk.
+ Dat hij gesponserd wordt en zowat elke sup gebruikt die er te gebruiken valt. Allemaal van ON.

Enfin binnenkort ontmoet ik hem. Ben ik wel blij om, die kerel is echtwel mijn idool :p

tof man, ik zit ff een paar filmpjes op youtube van hem te kijken.. hij weet in ieder geval wel waar hij het over heeft als hij over fitness praat..

waar ga je hem ontmoeten dan?

Must...... not....... flame..........

Killy als dit facebook was zou ik " like " nu inklikken, maarja dit is DBB dus doe ik het maar met de karma knop hahah

is gephotoshopped, maar alleen al het vetpercentage van die gozer is ****ing moeilijk om te bereiken., laat staan nog een goede hoeveelheid massa overhouden...
Succes !

Dat is natuurlijk niet waar. Het is niet voor iedereen moeilijk om zo'n percentage te bereiken hoor. Het klopt dat je wat massa zult verliezen, maar als je flink wat hebt opgebouwd met een procentje of 10, en je cut terug naar een 6%, met als kanttekening dat je de aanleg hebt makkelijk droog te staan, dan hoef je helemaal niet zoveel massa te verliezen.

tof man, ik zit ff een paar filmpjes op youtube van hem te kijken.. hij weet in ieder geval wel waar hij het over heeft als hij over fitness praat..

waar ga je hem ontmoeten dan?

Hij geeft binnenkort een workshop omtrent fitness in Waterloo :)

Er zijn wel zo een paar kleine dingen die me storen die hij zegt. Je zou geen melk mogen drinken volgens hem bijvoorbeeld..

dat is natuurlijk niet waar. Het is niet voor iedereen moeilijk om zo'n percentage te bereiken hoor. Het klopt dat je wat massa zult verliezen, maar als je flink wat hebt opgebouwd met een procentje of 10, en je cut terug naar een 6%, met als kanttekening dat je de aanleg hebt makkelijk droog te staan, dan hoef je helemaal niet zoveel massa te verliezen.

+1

wat een pannekoeken zijn jullie,,
de foto's die ik van hem zie zijn niet zo speciaal,het is naturel zeker haalbaar,
de vraag of hij een naturel is ? volgens mij niet.op Sommige fotos ziet hij er erg juicy uit vind ik.maar erg triest dat mensen hier op DBB doen alsof dit een DROOMFYSIEK is
die gast heeft alleen grote chest

ik zou er zo niet eens uit WILLEN zien

over

wat een pannekoeken zijn jullie,,
de foto's die ik van hem zie zijn niet zo speciaal,het is naturel zeker haalbaar,
de vraag of hij een naturel is ? volgens mij niet.op Sommige fotos ziet hij er erg juicy uit vind ik.maar erg triest dat mensen hier op DBB doen alsof dit een DROOMFYSIEK is
die gast heeft alleen grote chest

ik zou er zo niet eens uit WILLEN zien

over

haters moeten haten, jij kan beter gaan sjoelen ipv BB

Ik haat helemaal niet,ik snap alleen niet dan jullie doen alsof het een superfysiek is want dat is het helemaal niet.
Dat zegt genoeg over de BB gehalte hier op dbb.

en BTW ik heb een veel beter fysiek dan jou en die gast op de foto dus haten is nergens voor nodig

Over

Ik haat helemaal niet,ik snap alleen niet dan jullie doen alsof het een superfysiek is want dat is het helemaal niet.

en BTW ik heb een veel beter fysiek dan jou en die gast op de foto dus haten is nergens voor nodig

Over

yeah right.. haantjesgedrag 1e klas hier.. test gehalte wat te hoog bij jouw?

En als je zo'n grote bek heb, dan moet je ook foto's plaatsen.

Nergens voor nodig.

ik ben sexy

Over
Beter fysiek? lol bewijs het maar. Lid sinds: jun 2011. je praat als jimmie neutron

over

ps. die man is 1.73 95 kilo.

Laatst bewerkt:
Beter fysiek? lol bewijs het maar. Lid sinds: jun 2011. je praat als jimmie neutron

over

ps. die man is 1.73 95 kilo.

En trouwens ik vind hem helemaal niet zo laag in de bf,wel voor de massa die hij heeft maar zo speciaal is het niet.Bewijs is niet nodig.Over

waarom?
omdat ik het niet met je eens ben?
je hebt gewoon een anders streven als dat ik heb,niks mis mee toch?
ik vind het een lelijk fysiek en snap niet dat mensen het zo speicaal vinden hier.
Die gast heeft alleen grote borsten,en het is natuurlijk haalbaar.
Al zal het wel een tijdje duren,En niet iedereen heeft aanleg voor zulke grote borsten

heeft je mama ook grote borsten?

Nador

Loser ga trainen

Terug
Naar boven