XXL Nutrition

naturel of niet?

Dude.. Eerst zeg je dat wie 200kg front squat niet clean is. Daarna voeg je er aan toe dat het met een laag vet% moet zijn en voor reps, en nu voeg je er ook nog aan toe dat het geen professional mag zijn en al zeker niet iemand die voor kracht traint.
Zo kan ik mijn gelijk ook wel halen...

Je bent manlets vergeten, manlets doen ook niet mee.

zijn er echt mensen die denken dat dit naturel is :roflol:

Lol!!

pics of get the **** out..
200+ squat hoor ik vaker dus ben ik niet door onder de indruk.

OT:

Nee.

bro.. denk je dat ik op me eigen zo zit te geilen dat ik foto's van 20 jaar terug zit bij te houden?
Ik trainde toen bij pumping Iron gym St-Truiden en iedereen kende me daar.. misschien is er hier iemand die daar ook ooit trainde?
Men borst was men zwak toen, maar rug en armen waren zelfs feller dan die zo genoemde onbereikbare fysiek. Nu bij concourse zie ik ook ne pee die de juiste genen heeft en er zo naturel bij loopt..
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde inzake genen en aanleg.
Spijtig maar dat is zo.. inzake squat, ik trainde toen met Raymond Grandjean, een van de betere powerlifters in die tijd..

Dats wel goed haalbaar als naturel hoor..

Ja denk dit wel haalbaar is, als je 2 jaar lang goed traint. 3x per week.

Met heel veel keiharde trainingen en goede voeding voor de komende 15 jaar. Dan heb je een kans dat je het natural behaalt.

wat is het verband tussen punt 1 en 2? Je bent 18jaar en nog onwetend en kan nog niet zo goed redeneren, dus misschien komt het daar door?
Je traint om er goed uit te zien, om het beste uit jezelf te halen en omdat het leuk is om te trainen.
Ik train niet om er zoals persoon X of Y uit te zien

haha baksteen jij bent echt een mierennkende loser.

Denk dat t niet naturel te halen is, Die borst is gwn te groot en een te laag vp. Dus met laten we zeggen 15% minder borst en 2% hoger vp, zou ik zeggen: Ja.

Laatst bewerkt:
En voor de gene die beweren dat 200kg frontsquat natural niet kan, dat komt enkel omdat jullie geen verstand van trainen hebben (kracht gericht).

2i96yx3.jpg

josef rakich is ook naturel (as far as i know) lijkt toch wel redelijk op dit streeffysiek

zijn fysiek is niet zo heel impressive, hij heeft gewoon een huge chest en dat kan echt wel naturel met goede genetics

Makkelijk naturel haalbaar,pfff ik ben zelfs minder gaan trainen want ik wil niet te breed worden :D

die frontsquats zijn geen 200kg in dat filmpje hoor. Verder is dat misschien ook wel haalbaar. Misschien ook niet.
Voor naturels denk ik dat G-men wel als een van de beste naturals is op laag VP

Terug
Naar boven