Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rakich ziet er leuk uit ja, maar zijn rug is om te huilen.![]()
josef rakich is ook naturel (as far as i know) lijkt toch wel redelijk op dit streeffysiek
rakich ziet er leuk uit ja, maar zijn rug is om te huilen.
daarnaast heeft die Noor waar het om gaat wel 15-20kg meer massa dan rakich, dus is totaal niet te vergelijken
maar je hebt een punt het verschil in massa is heel grootnou echt niet, als je denkt dat niet haalbaar is moet je beter je best doen.

Wie zegt dat dit natural kan is echt een ongeloofelijke idioot.

ik denk dat je dat tegen de verkeerde zegt..nou echt niet, als je denkt dat niet haalbaar is moet je beter je best doen.

Denk veelal mensen die <2 jaar trainen en denken dat ze zo blijven gainen. Toen ik het eerste jaar 12kg aankwam en redelijk droog bleef d8 ik ook dat ik over 5 jaar arnold s was lolWie zegt dat dit natural kan is echt een ongeloofelijke idioot.

Denk veelal mensen die <2 jaar trainen en denken dat ze zo blijven gainen. Toen ik het eerste jaar 12kg aankwam en redelijk droog bleef d8 ik ook dat ik over 5 jaar arnold s was lol

Wie zegt dat dit natural kan is echt een ongeloofelijke idioot.
haha, dan heb jij geen verstand van trainen als je denkt dat dat niet haalbaar is.

haalbaar, heel dbb zit toch vol met dit soort fysieken..

80% van de DBB leden die beweren naturel te zijn liegen (met een goed fysiek)