Fitness Seller

naturel of niet?

Zeker niet voor iedereen haalbaar met of zonder as. Voor de mensen met veel aanleg ook naturel te behalen in een paar jaar tijd.

2i96yx3.jpg

josef rakich is ook naturel (as far as i know) lijkt toch wel redelijk op dit streeffysiek
rakich ziet er leuk uit ja, maar zijn rug is om te huilen.
daarnaast heeft die Noor waar het om gaat wel 15-20kg meer massa dan rakich, dus is totaal niet te vergelijken

Rakich staat er wel erg HARD bij vind ik hard in de zin van hard

rakich ziet er leuk uit ja, maar zijn rug is om te huilen.
daarnaast heeft die Noor waar het om gaat wel 15-20kg meer massa dan rakich, dus is totaal niet te vergelijken

ik zei REDELIJK te vergelijken.. alsnog zijn rug heb ik gezien en ik zou er voor tekenen hoor.. zo slecht is die helemaal niet ;) maar je hebt een punt het verschil in massa is heel groot

• Topic Starter Topic Starter
Oke thanks voor de reacties iedereen..

Het is duidelijk dat de algemene opinie richting KUREN gaat.

Maar desondanks is het alsnog een topprestatie waarvoor langdurige training, consistent goede voeding en goede rust nodig is..

Ik ga de komende jaren gewoon lekker door met mijn grenzen verleggen, wellicht in de toekomst met wat kuren, en dan hoop ik er over enkele jaren ook zo uit te zien. Dit is echt een perfect fysiek..

Foto lijkt mij overigens bewerkt? Nee naturel niet haalbaar, zelfs als je zoveel massa zou hebben bij zo,n vet %, dan moet je nog dezelfde aanhechtingen hebben als deze persoon.

nou echt niet, als je denkt dat niet haalbaar is moet je beter je best doen.

Dit is denk ik naturel wel goed mogelijk. Hier op dbb hebben we toch ook een gast die 18 jaar naturel trainde en die overtreft (in mijn herinnering) Kwa massa dit fysiek. Toen hoorde je niemand over kuren. Ook moet worden mee geteld dat op die foto's het allemaal net iets beter lijkt dan in het echt denk ik.

haalbaar, heel dbb zit toch vol met dit soort fysieken..

80% van de DBB leden die beweren naturel te zijn liegen (met een goed fysiek)

Terug
Naar boven