XXL Nutrition

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
best raar idd want als ze met 2-0 winnen zijn ze gewoon door :roflol:
(mits den van du verliest)

Nederland kan nog door man komop wees niet zo pessimistisch

nederlanders zijn echt niet nationalistisch he daamn

Nou maar Duitsland is nu sws door, dus ze kunnen in principe Denemarken laten winnen en dan zijn wij ****ed

Duitsland is nog niet door.

Nederland kan nog door man komop wees niet zo pessimistisch

nederlanders zijn echt niet nationalistisch he daamn
Heb jij de laatste 2 wedstrijden iets gezien om trots op te zijn dan?

We zijn verdomme vice wereldkampioen, als je op deze manier presteert verdien je niks meer als een enkeltje kikkerland na 3 wedstrijden. Ik wens Duitsland en Portugal veel succes in de kwartfinales.

We zijn verdomme vice wereldkampioen, als je op deze manier presteert verdien je niks meer als een enkeltje kikkerland na 3 wedstrijden. Ik wens Duitsland en Portugal veel succes in de kwartfinales.

dan nog! supporters waren hele wedstrijd stil, en toen hoorde je ze even toen nl had gescoord daarna ook niet meer...

Supporters kunnen voetballers een moraalboost geven door te juichen maar goed

dit, wat is er gebeurd?

dan nog! supporters waren hele wedstrijd stil, en toen hoorde je ze even toen nl had gescoord daarna ook niet meer...

Supporters kunnen voetballers een moraalboost geven door te juichen maar goed

Ach, ze krijgen genoeg betaald en mag je verwachten dat ze minimaal een paar fatsoenlijke balletjes trappen, maar dat was er in beide wedstrijden niet bij.

ik vond die andere nog beter :roflol:

Wat doe je als Nederland alsnog Europees Kampioen wordt?

playstation afzetten.

Jij zit hier echt van te genieten hé Calyptus? Wel jammer dat jij alleen maar kan genieten van andermans pijn, en niet van de positieve dingen in het leven kan genieten, Calyptus.

Theoretisch kan Duitsland nog naar huis als Denemarken en Portugal winnen met een goed verschil in doelpunten.

Duitsland kan Denemarken in elk geval niet zomaar laten winnen. Bij 2-0 voor de Denen en winst van Portugal ligt Duitsland er gewoon uit.

Terug
Naar boven