Fitness Seller

Nederland - Duitsland

Peiling Peiling Wie wint dit wedstrijdje?

• Totaal stemmers
    77
Ik blijf erbij dat de sleutel bij de vleugelspelers ligt. In 2010 was het naar binnen trekken nog verrassend en heeft aardig wat doelpunten opgeleverd. Nu wordt die binnenkant gewoon dichtgemetseld en stokt de hele aanval.

Robben links. Afellay/Narsingh op rechts. Huntelaar in het midden.

Ik blijf erbij dat de sleutel bij de vleugelspelers ligt. In 2010 was het naar binnen trekken nog verrassend en heeft aardig wat doelpunten opgeleverd. Nu wordt die binnenkant gewoon dichtgemetseld en stokt de hele aanval.

Geef maar op man, Van marwijk is duidelijk geweest, overigens heeft Van Bommel wel zijn beste tijd gehad, zit geen pit meer in, niet dat ik dat hem kwalijk neem, hij is al 35. Hij mag dus van mij betreft ook uit het basis elftal.

:roflol:

Als jij denkt dat dit ooit gaat gebeuren

1327975673381.jpg

Van marwijk moet het hele systeem aanpassen,, maar daar is het nu te laat voor.. hij heeft gewoon gefaald met z'n angsthazen voetbal.

Wel triest voor Huntelaar , hij is 28 in Brazilië is hij straks 30 :( Nooit een kans gehad in NL

We gaan hartstikke kapot. :)

2-0 nederland

robben van persie narsing
afellay sneijder
bommel
willems mathijsen vlaar boulahrouz
stekel

Hij gaat het systeem toch niet meer aanpassen, hij denkt nog steeds dat dit de manier is.

Ben benieuwd, stuntje moet kunnen.

Trouwens een gelijk spel is ook al genoeg als Portugal iig van Denemarken wint...

Dan hoeft Nederland enkel van Portugal te winnen om alsnog door te gaan ;)

En stel voor Duitsland wint van NL en Portugal van Denenmarken..

Dan kan Nederland door met 2-0 van Portugal te winnen alsnog met 3 punten doorgaan... (ook mits Duitsland van Denenmarken wint)

Dus theoretisch is alles nog mogelijk

• Topic Starter Topic Starter
Jep en raad eens wie er dan in komt..

niet schrikken:
Dirk Kuyt.

Voordat ik op de spoiler klikte wist ik al welke naam daar stond. De dekselse Dirk Kuijt uit Katwijk. Na de zomer begint hij aan een uitdagend avontuur bij Fenerbahce, want het gevoel is goed en hij krijgt er veel vertrouwen.

'Van Persie en Huntelaar moeten samen in basiselftal'
Uitgegeven: 12 juni 2012 07:55
Laatst gewijzigd: 12 juni 2012 07:55
RIJSWIJK - Een meerderheid van de Nederlandse voetbalfans wil dat bondscoach Bert van Marwijk woensdagavond in het EK-duel met Duitsland met zowel Robin van Persie als Klaas-Jan Huntelaar speelt.
ANP
'Nederland wil Huntelaar én Van Persie' Fotoserie

Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond, gehouden onder 1200 Nederlanders.

58 Procent van de ondervraagden wil dat Huntelaar in de spits staat met Van Persie erachter, 20 procent kiest voor Huntelaar in de spits en Van Persie op de bank.

Slechts 6 procent van de Nederlanders wil dat Van Marwijk net zo begint als tijdens het verloren EK-duel met Denemarken (0-1): met Van Persie in de aanval en Huntelaar op de bank.

Sneijder

Van de ondervraagden zegt 68 procent Wesley Sneijder de beste speler van de wedstrijd tegen de Denen te vinden, gevolgd door Jetro Willems met 47 procent. Huntelaar en Van Persie worden door respectievelijk 15 en 11 procent van Nederland als beste speler van afgelopen zaterdag aangeduid.

Overigens is het vertrouwen in Oranje na de nederlaag tegen Denemarken drastisch gedaald. Inmiddels denkt 59 procent van de Nederlanders dat de nationale ploeg al na de groepsfase naar huis moet, terwijl een week geleden nog slecht 24 procent van de Nederlanders van dat scenario uitgingen.

http://www.nusport.nl/ek-nieuws/2832728/van-persie-en-huntelaar-moeten-samen-in-basiselftal.html

en hij gaat het toch doen denk ik :roflol:

als die verliest gaat hij de geschiedenis in als faalhaas

Einde carriere voor Bertje in de 'top' als hij niet verder dan de groepsfase komt, hij wilde zichzelf hier juist laten zien om zo bij een topclub binnen te komen.

De spelers worden er ook niet beter op, de enige spelers met echte kwaliteit zijn sneijder, robben, v persie, huntelaar.

Sneijder heeft een vervelend seizoen achter de rug, robben heeft ook geen topseizoen gespeeld en daarbij komt dat het altijd nog de vraag is of deze kwaliteiten wel naar boven komen in oranje.

Die spelers draaien bijna allemaal ook nog maar 1 goed toernooi na dit EK, denk je maar eens in hoe het Nederlands elftal er over 10 / 15 jaar uit ziet. Liever niet eigenlijk, haha.

Maarja voor woensdag geldt: alles of niets, erop of eronder.

Denk eerste helft 2-0 Nederland, dan komen de Duitsers terug tot 2-2. Robben krijgt een penalty in de laatste 10 minuten die ver boven de lat gaat en in de laatste minuut van de verlenging kopt Gomez NL eruit 3-2 Duitsland

Robben op de bank en Nederland heeft kans om te winnen.. Ik kan die kerel echt niet uitstaan.

Nederland deed mij altijd denken aan "total football" maar met Robben in de ploeg kan het gewoon niet meer. Hij is ook zo voorspelbaar geworden, talent heeft hij wel maar zijn bijdrage aan de ploeg is miniem.

En op de meest cruciale laat hij het altijd afweten. Als ik alleen maar al denk de wedstrijd Bayern-Dortmund..

'Van Persie en Huntelaar moeten samen in basiselftal'
Uitgegeven: 12 juni 2012 07:55
Laatst gewijzigd: 12 juni 2012 07:55
RIJSWIJK - Een meerderheid van de Nederlandse voetbalfans wil dat bondscoach Bert van Marwijk woensdagavond in het EK-duel met Duitsland met zowel Robin van Persie als Klaas-Jan Huntelaar speelt.
ANP
'Nederland wil Huntelaar én Van Persie' Fotoserie

Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond, gehouden onder 1200 Nederlanders.

58 Procent van de ondervraagden wil dat Huntelaar in de spits staat met Van Persie erachter, 20 procent kiest voor Huntelaar in de spits en Van Persie op de bank.

Slechts 6 procent van de Nederlanders wil dat Van Marwijk net zo begint als tijdens het verloren EK-duel met Denemarken (0-1): met Van Persie in de aanval en Huntelaar op de bank.

Sneijder

Van de ondervraagden zegt 68 procent Wesley Sneijder de beste speler van de wedstrijd tegen de Denen te vinden, gevolgd door Jetro Willems met 47 procent. Huntelaar en Van Persie worden door respectievelijk 15 en 11 procent van Nederland als beste speler van afgelopen zaterdag aangeduid.

Overigens is het vertrouwen in Oranje na de nederlaag tegen Denemarken drastisch gedaald. Inmiddels denkt 59 procent van de Nederlanders dat de nationale ploeg al na de groepsfase naar huis moet, terwijl een week geleden nog slecht 24 procent van de Nederlanders van dat scenario uitgingen.

http://www.nusport.nl/ek-nieuws/2832728/van-persie-en-huntelaar-moeten-samen-in-basiselftal.html

en hij gaat het toch doen denk ik :roflol:

als die verliest gaat hij de geschiedenis in als faalhaas

Van Marwijk wilt juist hoog eindigen op het EK, zodat hij hierna offers van goede clubs kan krijgen in de UK, dat wilt hij graag. Hij gaat dus wel degelijk voor de winst, omdat het ook voor hemzelf voordelen heeft, dus wat hij ook doet, het zal wel zeer goed doordacht zijn hoor:p

Terug
Naar boven