- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1-1 met geluk,
maar denk dat nederland eraf gaat met 3-0
Ook in worst case scenario, stel dat we verliezen van Duitsland, dan kunnen we zelfs nog doorgaan, als denemarken beide partijen verliest, en wij 2-0 winnen van portugal.Stel dat het 1-1 wordt, dan gaan we alsnog door als we tegen portugal winnenOok in worst case scenario, stel dat we verliezen van Duitsland, dan kunnen we zelfs nog doorgaan, als denemarken beide partijen verliest, en wij 2-0 winnen van portugal.
Een scenario met Robben die een penalty erin schiet in de laatste minuten of wederom mist klinkt allemaal leuk en interessant. Maar geloof me, die man gaat echt geen penalty meer nemen tenzij het nog tot een strafschoppenreeks zou komen dit EK.
Robben heeft voor zichzelf heel wat te bewijzen en zeker tegen de oosterburen. Hij denkt hard in de kruising, maar het wordt een schot 3 keer om de Aarde

Maarre.. Stel nou dat wij van Duitsland en Denemarken winnen. Wat nou als Denemarken van Portugal wint en Duitsland van Denemarken?
Ja, daar heb je gelijk in. Ondanks dat hij zichzelf wel wil bewijzen denk ik niet dat hij het risico gaat lopen om wederom een penalty te missen en hij heeft denk ik simpelweg op het moment te weinig zelfvertrouwen.
Netzoals die bal die hij naar links af gaf terwijl hij m zelf had kunnen maken (ook al is hij linksbenig). Je ziet hem gewoon twijfelen. Hij moet eigenlijk niet luisteren naar de media / krantenberichten etc.
Dat is ook precies de reden dat ik Robben niet als volwaardig topspeler beschouw. Hij moet zich afsluiten van de buitenwereld, lekker gaan slapen, opstaan en presteren.
Jullie doen niet eens mee aan het EK. Sterker nog, laatste internationale toernooi waar België aan mee heeft gedaan was het WK in 2002.Dat gaat nietmeer jonguh, jullie zijn al ingemaakt door Denemarken.
Wie blijft er dan over om bij 2-2 de penalty te missen?