MuscleMeat

Nederland - Portugal. Wie gelooft er nog in?

Peiling Peiling Gaat nederland winnen van portugal?

• Ja nederland zal overwinnen

Stemmen: 14 9,3%
  • Ja nederland zal overwinnen mits van marwijk ze hoofd uit ze reet trekt

Stemmen: 50 33,1%
  • Nee nederland staat kansloos

Stemmen: 51 33,8%
  • Nee zelfs met nederlands beste opstelling zullen we dit niet voor elkaar krijgen

Stemmen: 36 23,8%

• Totaal stemmers
    151
  • Topic Starter Topic Starter
Duitsland kan het risico niet nemen te verliezen. Want als portugal wint van nl dan hebben duitsland, denemarken en portugal evenveel punten

nee geef geen antwoord meer...als je iets wil weten stuur je me maar een pm....

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 23:32 ----------

Duitsland kan het risico niet nemen te verliezen. Want als portugal wint van nl dan hebben duitsland, denemarken en portugal evenveel punten

Nou dat denk k ook...en volgens mij willen de Duiters Nederland gewoon mee hebben...

Voor zover ik gehoord heb is er zelfs een duitser na de wedstrijd nog naar het nederlands elftal geweest om ze moed in te praten. Best wel class

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 23:34 ----------

Maar aan moed ontbreekt het ze niet. Enige wat ze nu helpt is denk ik wanhoop zodat ze weer goec naar binnen gaan kijken ;)

ja had ik ook gehoord maar ook gelezen.. weet ff niet meer waar..

maar het Duitse elftal is wel een geoliede machine hoor!!

turkije had met 2 doelpunten verschil tegen portugal gewonnen

Gaat niks worden. Nederland zal winnen maar niet met 2 goals verschil. Iedere ploeg scoort tegen deze kwakkelende verdediging. Wat is vd Wiel slecht. Heitinga is niet fit en Mathijsen te traag.

ik hoop het echt, maar ik denk van niet....vooral niet met zo'n .......verdediging!!

Nederland kan die Portugezen best hebben! Maar zal wel zon epic knokduel worden en iets van 2-1 ofzo...

Hopelijk een spektakelmatch met minstens 5 rode kaarten en 15 gele kaarten.

zo hallo he.....dat gaat wel erg ver hoor!!! ik vermoed wel rood idd aan Nederlandse kant in ieder geval...

Die staan morgen na de wedstrijd in een kringetje op dat veld te janken.

Sneijdertje >

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bertje, die weet het nog een beetje in te houden >

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik voorzie nog een paar mooie traptechnieken van de jong

Ik voorspel een hattrick van Ronaldo

we zullen zien....straks ;-)
wat de heren er van bakken...

ik zeg weltrusten mannen..ik ga ff mijn oogjes sluiten :D

Ronaldo krijgt wel een steekpasje en scoort dan sowieso wel eens door de lekke verdediging van nederland.
1-3 zou het dan al moeten worden...

Als Nederland aan het winnen is kunnen de Duitsers lekker wat gas terugnemen en het op een gelijkspel laten eindigen. En die theorie gaat al helemaal op wanneer Nederland vrij snel 2 doelpunten voorstaat. Ik denk dat de Denen daar dan ook wel mee kunnen leven.

de nul gaan ze idd niet kunnen houden denk ik.

Terug
Naar boven