MuscleMeat

Nederland - Portugal. Wie gelooft er nog in?

Peiling Peiling Gaat nederland winnen van portugal?

• Ja nederland zal overwinnen

Stemmen: 14 9,3%
  • Ja nederland zal overwinnen mits van marwijk ze hoofd uit ze reet trekt

Stemmen: 50 33,1%
  • Nee nederland staat kansloos

Stemmen: 51 33,8%
  • Nee zelfs met nederlands beste opstelling zullen we dit niet voor elkaar krijgen

Stemmen: 36 23,8%

• Totaal stemmers
    151
Wel raar dat Huntelaar zowat 0 acties had gister... Hij stond er voor spek en bonen:rolleyes: Systeem is ****ed up

Ik zag wat statistieken van dat achterlijke EK lab. Hij heeft maarliefst 17 balcontacten gehad. Hij is 3 (DRIE) keer aangespeeld door ede andere aanvallers.

De treurnis :roflol:

Ek lab :roflol:

+1

Ben ook bang voor wk2014. Een nieuwe lichting zal er dan niet zijn, en deze gasten worden er ook niet beter op. De meeste dan.

Maher, Narsingh, Gouweleeuw, van Rhijn, de Vrij, Luuk de Jong vind ik talenten die echt heel ver kunnen komen. Ben ook benieuwd of Bas Dost zich door gaat ontwikkelen in Duitsland. Over twee jaar is Willems hopelijk ook wat beter.

Van Wolfswinkel, Clasie, Cabral(:roflol:), Nuytinck.

Messi messi Clasie komt eraan!
Clasie komt eraan!!
Ja Clasie komt eraan!

Er is gewoon wat mis in de groep, daar weten wij niks van ( nog niet) tot die tijd kun je wel van alles willen maar 2 van de beste spelers ter wereld eruit zetten slaat natuurlijk nergens op..

Ook al hebben ze dit EK het niveau van een goudvis gehaald :(

Beste spelers ter wereld nou dat heb ik gezien.Ik blijf zeggen net goed gewoon naar huis.Als er in dit team 2 van de beste spelers ter wereld zitten gaat het niet goed met voetbal.:D

jesse2010, kan jij 1 team opnoemen dat elke wedstrijd subliem speelt?

hah
dat kan ie niet

Robben - Dost - Narsingh
Sneijder - De Jong - vd Vaart
Buttner - Nigel de Jong - Vlaar - Van Rhijn

Op de bank:
Van Wolfswinkel
Pieters
Emanuelson

Voor de toekomst heb ik er ook wel redelijk vertrouwen in. Komen genoeg talenten en onze 4 grote spelers (Sneijder (28), Robben (28) , Van Persie (29), Huntelaar (28) kunnen ook nog wel 2 toernooitjes mee.

Als dan Narsingh, Van Rhijn, Douglas, Wolfswinkel, Maher, Dost, Emanuelsen, Clasie en nog wat talentjes zich goed ontwikkelen moet je toch wel een redelijk tot goed elftal kunnen ontwikkelen. Dat het tijd is voor vernieuwing is in ieder geval wel duidelijk.

Hoop trouwens wel dat Douglas volgend seizoen weer eens normaal gaat doen.

Laatst bewerkt:
De beerput gaat nu zo ongeveer open ? Van der Wiel was een einzelganger en dat irriteerde de groep en Huntelaar moest oprotten of zijn kritiek voor zich houden zo lijken de eerste feitjes...

Tevens zou Bouma uit frustratie een teamarts een hoek hebben gegeven ? Grappig dat Jack dit al eerder aangaf maar dat toen werd ontkend waarop Jack zei dat de bron normaliter geen onzin verteld.

Laatst bewerkt:
lijkt me ook wel dat bij jullie serieus iets fout is binnen de groep... teveel ego's samen?

dat er 1 iemand wat afzijdiger is kan je onmogelijk als de oorzaak van dit debacle geven... die spanning rond Huntelaar - Van Persie misschien al meer
blijft Van Marwijk nu trouwens bondscoach? :D

Terug
Naar boven