MuscleMeat

Nederland - Portugal. Wie gelooft er nog in?

Peiling Peiling Gaat nederland winnen van portugal?

• Ja nederland zal overwinnen

Stemmen: 14 9,3%
  • Ja nederland zal overwinnen mits van marwijk ze hoofd uit ze reet trekt

Stemmen: 50 33,1%
  • Nee nederland staat kansloos

Stemmen: 51 33,8%
  • Nee zelfs met nederlands beste opstelling zullen we dit niet voor elkaar krijgen

Stemmen: 36 23,8%

• Totaal stemmers
    151
Hoe laat weten we de opstelling ?

als je naar de tv kijkt dan weet je het...

wordt niks

ahah..jij wil met mij voetbal kijken....geen goed plan hoor...als de mannen klote spelen vloek ik alles bij elkaar...zelfs de hond smeert hem dan:D

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jun 2012 om 18:53 ----------

nee ben niet boos.....pijn in mijn dak:(

ik vloek dus ook.. en word gelijk sacho, misschien toch niet zo'n gezellige combinatie, krijg nu wel medeleiden met je hond:(

MvB eruit dus. Dat is iig goed nieuws. Bert geeft zijn eigen ongelijk toe. :thumbs:

ik vloek dus ook.. en word gelijk sacho, misschien toch niet zo'n gezellige combinatie, krijg nu wel medeleiden met je hond:(

haha...nou voor de rest ben ik heel gezellig hoor en heel lief:p hahhaah
en het vloeken.. is alleen als het niet goed gaat he...
en mt de hond hoef je geen medelijden te hebben hoor...:D

haha...nou voor de rest ben ik heel gezellig hoor en heel lief:p hahhaah
en het vloeken.. is alleen als het niet goed gaat he...
en mt de hond hoef je geen medelijden te hebben hoor...:D

dus het kan toch nog gezellig worden denk je? zorg jij dan maar dat de chips en cola klaarstaan, dan breng ik wel wat hondenkoekjes voor je arme hond:(

Officieel:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vlaar :o

Heitinga was ook echt slecht afgelopen wedstrijd. Maarja vlaar of heitinga.. ze kunnen allebei ronaldo niet bijhouden. Hopelijk hebben Ronaldo en Nani iig een slechte dag en zaagt pepe in de eerste minuut huntelaar door midden voor een rode kaart.

mijn hemel wat een opstelling weer...dit is de ondergang...

Vlaar? Wait whut? In ieder geval Vd Vaart naast De Jong, Huntelaar spits en Van Persie op 10. Waarschijnlijk te laat, maar ben benieuwd of het vanavond beter gaat.

dus het kan toch nog gezellig worden denk je? zorg jij dan maar dat de chips en cola klaarstaan, dan breng ik wel wat hondenkoekjes voor je arme hond:(

chips oke...cola nee...ik ga aan de wiskey nu ik de opstelling weet en anders aan het water haha:D

Terug
Naar boven