XXL Nutrition

Nederland vs Portugal

Socrates zei:
Dat zie ik niet gebeuren.. het hele Portuguese middenveld is gehavend of geschorst.. maar we zullen zien..

Mooiste actie vond ik v.Bronkhorst en Deco naast elkaar zittend na te praten over die in hun ogen onterechte rode kaarten...

.. ja en bedankt voor je felicitaties :D
gefeliciteerd dikz*k! :)
heb nog met een aantal portugezen de wedstrijd gevolgd :)

boogie zei:
gefeliciteerd dikz*k! :)
heb nog met een aantal portugezen de wedstrijd gevolgd :)

thanx..

Ik was bij een Portuguese vereniging aan het kijken op een groot scherm.. het was echt vol en er zaten gewoon een paar Nederlanders tussen... waar kan iemand de voldoening krijgen om bij de "vijand" de wedstrijd te gaan kijken? masochisten? maar het was wel gezellig en ook hun hebben meegefeest want dat was het eigenlijk... één groot feest en zo hoort het ook.

Hier gingen die mafkezen ook de straat op. :roflol:

Mooi zo, kwist dat nl eruit gekicked werd
Optieven met van Basten, guusje is de man!

en nog niet eens met strafschoppies :D

Ben blij dat het voorbij is .... komt mijn bloeddruk weer op peil .
Wat een wedstrijd zeg .....
Ik had het niet meer ,shade shade es ist over

Wel tof dat dit duel de boeken in gaat als: WK-wedstrijd met de meeste rode kaarten.

Trouwens hoeveel kansen moeten ze krijgen voordat ze kunnen scoren?

ik geef geen reet om voetbal, maar ik vond het stiekem best een spannende wedstrijd. Jammer dat de vele kansen niet benut werden. Nederland had imho een beetje pech.

Socrates zei:
Dat zie ik niet gebeuren.. het hele Portuguese middenveld is gehavend of geschorst.. maar we zullen zien..

Mooiste actie vond ik v.Bronkhorst en Deco naast elkaar zittend na te praten over die in hun ogen onterechte rode kaarten...

.. ja en bedankt voor je felicitaties :D

Veel mooier was nog de blik van Boula!:D Hij keek Deco maar aan. I love that man!

haha altijd maar zeiken over marokkanen die zichzelf niet in de hand hebben, staat er een in ned. elftal vindt richard het prachtig.

klote wedstrijd nep om naar te kijken .
wel een paar goede akties maar dat was het nnep voetbal van de portugezen

Jullie moet niet zo zeuren ofer marokaanse mensen man! Ook veel goede.

Ik vond het een entertainende wedstrijd! Die floot nu is bijna voor alles:) al waren de meeste terecht! Maar de nederlandse ploeg had tijdens hun acties meer langs de buitenkanten moeten werken ipv altijd naar het midden toe te gaan! Maar het bleef knarsetanden tot de laatste minuut!!!

Damn heb tot kwart over 3 mijn vrienden moeten bijstaan... We kenden nog wat provocerende portugezen.. maar niets gebeurt stelletje Wacko's!

maar goed ik heb de Pot gewonnen van vanacht 110 euro!! Tjaah kinder bedragen.. (snik was de 1e en laatste Potje van het toernooi :()

wk voorbij voor de hollanders, en ook een beetje voor de sommige Belgen

jaja we vinden jullie een leuke voetbal land:rolleyes:

laten we nu proberen samen naar euro 2008 te gaan
al zitten wij in de poule van ... Portugal:p

Trouwens wat een heerlijke doodsschop van Jeu de Boularouz naar Christiano Ronaldo :D

Terug
Naar boven