MuscleMeat

Nederland vs Portugal

En welke eikel zet nou iemand waarvan ze de naam niet eens weten (Vennegoor of Hesseling) in het veld i.p.v van Nistelrooij. Heb die gare VOH niet opgemerkt eigenlijk.

De scheidsrechters zijn echt het slechtste van het toernooi. Een bord brinta kan nog een betere wedstrijd fluiten dan deze gasten

Luukie23 zei:
Doe ff normaal joh. Het doel van de KNVB is Europees Kamioen 2008 worden. Dit WK was een tussenstation. Marco is ergens aan het bouwen. In 2008 gaan we oogsten, met Marco aan het roer...

Bouwen? het lijkt de Betuwelijn wel... kost een hoop maar het levert geen reet op en duurt een eeuwigheid voordat het klaar is.

Lauw zei:
ik hoop op een gebroken kuitbeen bij deko, en uitgescheurde oorbellen bij dikkenekbreezerboy (hoe heet die knuppel ook alweer).

hier een plaatje van hem, vlak nadat hij te horen heeft gekregen dat Mikki hem een diknek vindt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sinds wanneer is don corleone, coach geworden van portugal?:scratch: :scratch: :scratch:

Luukie23 zei:
De scheidsrechters zijn echt het slechtste van het toernooi. Een bord brinta kan nog een betere wedstrijd fluiten dan deze gasten

Dan mogen wij blij zijn met mensen als Braamhaar en Luinge :D

Luukie23 zei:
dat is het officiele beleid van de KNVB

Juist en daar zit het hem nou in... Die kneus van een Henk Kessler (mmm naam sugereert Duits bloed)... Ze voeren al jaren een lik me vestje beleid... we tellen niet eens meer mee in Europa laat staan in de Wereld

Peoples zei:
Dan mogen wij blij zijn met mensen als Braamhaar en Luinge :D

Jol zit ook nog steeds thuis op de bank. Top scheidsrechter, topfit....maar....te oud....dat geloof je toch niet. waardeloos beleid van de Fifa. Ze moeten scheidsrechters afrekenen op kwaliteit en conditie, niet op leeftijd

1 ding, Seedorf heeft voor de verandering geen strafschop gemist. Nu ga ik ook slapen.

Peoples zei:
Juist en daar zit het hem nou in... Die kneus van een Henk Kessler (mmm naam sugereert Duits bloed)... Ze voeren al jaren een lik me vestje beleid... we tellen niet eens meer mee in Europa laat staan in de Wereld

Ik vind EK 2008 als doel stellen niet verkeerd. Je kunt niet verawachten dat je na zo'n verjonging meteen wereldkampioen wordt. Dat is niet realistisch. In 2008 moeten we er staan...keurig beleid zou ik juist zeggen...strategie voor de middelange termijn

Ik ook. ik ga dromen over een 2-1 overwinning in blessuretijd van de Argentijnen op de Duitsers aankomende vrijdag

Is het veilig? :gosh:

Nu niet lullig gaan doen en mij negatieve karma gaan geven hé?

en Eric.. die ban zou ook vrij lullig zijn :D

haha eerste wedstrijd die ik op café bekijk en het werd ook de eerste die mij interesseerde. Voetballers zijn trouwens wel mietjes, zo'n tikjes proberen te geven en achterbaks doen. Moesten ze dat met mij doen dan zou ik ze snel tegen de grasmat slaan. Ach gelukkig ben ik geen voetballer. Ik dank jullie ned wel voor het amusement dat ik beleeft heb.

EricR zei:
En welke eikel zet nou iemand waarvan ze de naam niet eens weten (Vennegoor of Hesseling) in het veld i.p.v van Nistelrooij. Heb die gare VOH niet opgemerkt eigenlijk.

Zeg grote vriend....heb je het voetbal wel gevolgd eigenlijk?

Van Nistelrooy heeft geen bal geraakt,man!!

Een mazzelgoaltje en dat was het..........afserveren die gozer!

Luukie23 zei:
Van Basten heeft de grootste blunder gemaakt door Boulharouz te laten staan ipv Mathijsen. Je kon op een tweede gele kaart wachten. Daarmee heeft hij de wedstrijd uit handen gegeven

M'n broer en ik zaten naar de wedstrijd te kijken en zeiden beiden dat als hij Van Bommel en Boulahrouz er in de rust niet uit zou halen, één of beiden van ze een tweede gele kaart zou krijgen. Meteen na die gele kaart die Boulahrouz kreeg voor z'n overtreding tegen Ronaldo ging Figo op hem spelen. Dat was geen toeval. Niet alleen weet iedereen dat Figo dit soort dingen perfect kan uitlokken, maar met een scheidsrechter waarvan al bekend is dat hij makkelijk kaarten geeft had je hier op kunnen wachten. Ben het dus helemaal met je eens. Marco's reden om het niet te doen kan ik ook wel een beetje begrijpen, maar aangezien je twee risico factoren had (Figo en scheidsrechter), had ik wel in de rust twee spelers gewisseld.

Oranje heeft betere kansen dan Portugal gehad om tenminste één keer te scoren. De scheidsrechter heeft ze niet genaaid ofzo. Laten we eerlijk zijn, Oranje heeft twee jaar lang al enorm veel mazzel gehad. Eens houdt het op.

Mooiste actie van de wedstrijd was na de scheidrechterbal, toen Heitinga er vandoor ging terwijl die Portugezen de bal terug verwachtten. Dat was echt een prachtige Forrest Gump actie. :D

Nu maar hopen dat die Portugezen die Engelsen eruit knikkeren, want die spelen echt verschrikkelijk.

axestream zei:
M'n broer en ik zaten naar de wedstrijd te kijken en zeiden beiden dat als hij Van Bommel en Boulahrouz er in de rust niet uit zou halen, één of beiden van ze een tweede gele kaart zou krijgen. Meteen na die gele kaart die Boulahrouz kreeg voor z'n overtreding tegen Ronaldo ging Figo op hem spelen. Dat was geen toeval. Niet alleen weet iedereen dat Figo dit soort dingen perfect kan uitlokken, maar met een scheidsrechter waarvan al bekend is dat hij makkelijk kaarten geeft had je hier op kunnen wachten. Ben het dus helemaal met je eens. Marco's reden om het niet te doen kan ik ook wel een beetje begrijpen, maar aangezien je twee risico factoren had (Figo en scheidsrechter), had ik wel in de rust twee spelers gewisseld.

Oranje heeft betere kansen dan Portugal gehad om tenminste één keer te scoren. De scheidsrechter heeft ze niet genaaid ofzo. Laten we eerlijk zijn, Oranje heeft twee jaar lang al enorm veel mazzel gehad. Eens houdt het op.

Mooiste actie van de wedstrijd was na de scheidrechterbal, toen Heitinga er vandoor ging terwijl die Portugezen de bal terug verwachtten. Dat was echt een prachtige Forrest Gump actie. :D

Nu maar hopen dat die Portugezen die Engelsen eruit knikkeren, want die spelen echt verschrikkelijk.

Dat zie ik niet gebeuren.. het hele Portuguese middenveld is gehavend of geschorst.. maar we zullen zien..

Mooiste actie vond ik v.Bronkhorst en Deco naast elkaar zittend na te praten over die in hun ogen onterechte rode kaarten...

.. ja en bedankt voor je felicitaties :D

Terug
Naar boven