AndroidHealthClinic

Nederland vs Portugal

EricR zei:
Als Nederland verliest ligt het altijd aan de coach, iemand moet de lul zijn. Of het nou terecht is of niet, hoort er ook gewoon bij. Even afreageren, morgen gaat het leven gewoon weer verder.

Ja, en dat vind ik dus gewoon bullshit.

EricR zei:
Als Nederland verliest ligt het altijd aan de coach, iemand moet de lul zijn. Of het nou terecht is of niet, hoort er ook gewoon bij. Even afreageren, morgen gaat het leven gewoon weer verder.

als men verliest moet er een zondebok gevonden worden, de coach is dan als snel het haasje...Zo werkt het in sport. en zo zal het altijd blijven werken...

EricR zei:

Precies.... de bondscoach is eindverantwoordelijke... heb ik niet bedacht dat is nu eenmaal zo... dus Adieu Marco, Willkomme Foppe...:D

Maar van de andere kant maakt de coach (en zijn staf) deel uit van het team. Als je wint doe je dat met zijn allen en als je verliest doe je dat met zijn allen.

RubenSossa zei:
Onzin! Als je als coach geen kwalitatieve spelers hebt, dan houd het op. Klaar!
Trouwens, het team wat die vandaag had opgesteld, was ongeveer het sterkste wat mogelijk was.

Onzin van jou kant. hij had ook anderen spelers die wel een goed seizoen hadden mee kunnen nemen. Klaar!

ach ja, typisch Nederlands dus.

Ik ga slapen boys, mzzl.

ik zeg het volgende;

Robben was weer formidabel vanaf de linkerkant
Van Persie was ook weer erg sterk op rechts.

maar op wie moesten ze afspelen; er was regelmatig niemand om op af te spelen.

Kuyt stond er maar, maar WHAT THE **** MENSEN.

Kuyt is geen ijskoude spits die maar 1 goeie kans nodig heeft om te scoren.

Van Nistelrooy, wereldspits als hij is, die heeft maar 1 goeie kans nodig om hem als een killer in het net te knallen.

WAAR WAS VAN NISTELROOIJ???? ik kon mijn ogen niet geloven toen hij tijdens de 2e helft niet op het veld stond.
Zo'n caliber op de bank laten zitten om vervolgens te zien hoe Kuyt zijn werk niet goed deed. (met alle respect voor Kuyt, maar die jongens is niet van dezelfde kwaliteit als Ruud)

Ongeloofelijk!!!!!!

Peoples zei:
Precies.... de bondscoach is eindverantwoordelijke... heb ik niet bedacht dat is nu eenmaal zo... dus Adieu Marco, Willkomme Foppe...:D

Doe ff normaal joh. Het doel van de KNVB is Europees Kamioen 2008 worden. Dit WK was een tussenstation. Marco is ergens aan het bouwen. In 2008 gaan we oogsten, met Marco aan het roer...

RubenSossa zei:
ach ja, typisch Nederlands dus.

Ik ga slapen boys, mzzl.

tuurlijk, echte hollanders verafgoden het nederlands elftal en de coach als het goed gaat, maar als het niet goed gaat....

get used to it, dit is nederland.

Luukie23 zei:
Robben???? die heeft geen bal geraakt vandaag. Die speelde echt zijn slechtste wedstrijd van het WK

Die heb ik inderdaad te weinig gezien, geen splijtende acties. van Persie was iedere wedstrijd goed, jammer voor hem dat we er uit liggen. Dat was de speler van dit WK.

Vanaf nu ben ik vol voor de Argentijnen (en niet alleen omdat ze tegen de duitsers moeten)...

EricR zei:
Die heb ik inderdaad te weinig gezien, geen splijtende acties. van Persie was iedere wedstrijd goed, jammer voor hem dat we er uit liggen. Dat was de speler van dit WK.

Van Nederland wel ja..

EricR zei:
1 van de beteren van dit WK, niet alleen van Nederland.

Voor mij is Riquelme de beste van het WK. Die gaat nog mooie dingen laten zien. Van Persie was voor mij ook een openbaring eigenlijk (sinds Kameroen). Die staat volgend seizoen veelvuldig in de basis bij Arsenal

Potverdomme, pleures Figo met zijn schijtkop! Dat die gozer zichzelf nog recht in de spiegel aan kan kijken.

Maarja, erg zonde gewoon, had meer ingezeten. En die scheids had volgens mij gewoon een weddeschap met een vriend 'wedden dat ik iedereen een keer geel kan geven in een wedstrijd....'

Terug
Naar boven