Fitness Seller

'Nederland zonder Marokkanen'

Nederlanders zouden dan een andere obsessie moeten zoeken.

Ja en die 20% die voorstemd is zelf marokkaans of andere import.

ik zou ze niet missen in ieder geval

Het is wachten op de Islam ster.

Nederlanders zouden dan een andere obsessie moeten zoeken.

Dat komt wel wanneer alle marokkanen het land uit zijn.

Wanneer beginnen we met vliegtuigen vol laden? Ik prefereer Antonovs

antonov_plane_ema_01_460x300.jpg

Ik weet niet wat ik erger vind. Dat alle Marokkanen hier blijven, of dat Feyenoord kampioen wordt. Wat een boutfilmpje.

Dan zouden we ook al die leuke meisjes met krulletjes en ronde billen moeten missen. Ik zou wél tekenen voor boze broers en neven die een spraakverbod krijgen.

die aboutaleb mag echt als eerste vertrekken
eerst stadion verbod en dan nog dancefestivals verbod:mad:

Wat een slecht filmpje zeg als je inhoudelijk kijkt!

Alsof nederland staande wordt gehouden door marokkanen terwijl het kennelijk allemaal uitkeringstrekkers zijn volgens het filmpje als je kijkt naar het fragment over de sociale dienst.

Belachelijk filmpje vind ik het. Wat ik wél goed vindt is het mooie resultaat van de poll op hun website !:D

Wat een slecht filmpje zeg als je inhoudelijk kijkt!

Alsof nederland staande wordt gehouden door marokkanen terwijl het kennelijk allemaal uitkeringstrekkers zijn volgens het filmpje als je kijkt naar het fragment over de sociale dienst.

Belachelijk filmpje vind ik het. Wat ik wél goed vindt is het mooie resultaat van de poll op hun website !:D

Ach, als allochtoon Nederland nou alleen uit Marokkanen bestond, dan hadden we misschien wel een klein probleempje gehad, maar voor Marokkanen nog 10 andere mensen van allochtone afkomst die het werk op knappen hoor, er is niks wat een ander niet kan wat een Marokkaan wel kan, het zal alleen maar een hoop ellende en gezeik schelen als ze allemaal opzouten, op die paar na dan die zich wel inzetten voor een goeie toekomst.

Die flatjes zijn mooi voor studenten.

Het filmpje wil laten zien dat marokkanen belangrijk zijn voor onze samenleving, maar is tegelijkertijd ontzettend racistisch...

Om een bekend gezegde te gebruiken: iedereen is vervangbaar.

Boh zeg wat zullen we allemaal gaan doen met dat geld dat we overhouden?

Zoveel voorstanders, en toch nog altijd een volledig genegeerd probleem.

Terug
Naar boven